אוצר האי המקולל עונה 5 סיכום העונה והממצאים באי אוק

אוצר האי המקולל עונה 5 סיכום העונה והממצאים באי אוק

לאחר צפייה חוזרת בתכנית אוצר האי המקולל עונה 5 אנחנו גאים להגיש לכם סיכום של התכנית המרתקת ביותר בערוץ ההיסטוריה .אז קחו נשימה ארוכה כי השמועות אומרות שעוד מעט יתחילו צילומי אוצר האי המקולל עונה 6 אז בזמן שחידת פרמה כבר נפתרה , האוצר מאוק איילנד , אי האלונים , עדיין מסרב להיכנע 

עונה 8 אוצר האי המקולל 2020 טרם הוחלט על מועד הצילומים עקב המצב בעולם. מצד שני העונה לא בוטלה ולא הוגדרו יעדים או אסטרטגיה להמשך החיפושים בבור הכסף או בביצה. אנו נמשיך לעקוב אחר החיפושים על האי והחדשות הכי חשובות בנושא התגלה אוצר באי המקולל ערוץ ההיסטוריה לצפייה ישירה.

עדכון :  עונה 7 של אוצר האי המקולל האחים לגינה חוזרים במלוא המרץ

הנה זה בא וכמה שאני המתנתי להכרזה הזו ! אז הנה ערוץ ההיסטוריה הכריז באופן רשמי שהעונה השביעית של אוצר האי המקולל מתחילה ב 05/11/2019 זה יוצא ביום שלישי ואני במתח כבר עכשיו מה בדיוק יתגלה על האי . אני יכול להניח ברמת וודאות גדולה שאלמלא היה מתגלה משהו חשוב על האי הערוץ לא היה חזור לעוד עונה עם תגליות יפות כמו מטבעות ומספריים או חומות לא מוסבות ותיאוריות קשות להוכחה . אז מה התגלה על האי המקולל – נחכה במתח ונראה בערוץ ההיסטוריה לצפייה ישירה

מחפשי אוצרות חולמים על גילוי האוצר באי המסתורי

אוצר האי המקולל עונה 5 האוצרות שהתגלו על האי אוק 

בעונה החמישית של אוק איילנד חלה תפנית מסקרנת. בעוד בור הכסף  מסרב להיכנע לציוד החפירה המתקדם של האחים לגינה. מקומות אחרים באי ספקו 3 תגליות חשובות על עברו של האי ואף הגדילו את המסתורין. מה שבטוח שאנחנו נשארנו מרותקים לצפייה של עונה 5 אוצר האי המקולל.

לפני שנכריז על התגליות הגדולות של העונה החמישית באוק איילנד נזכיר לגולשים באתר את ציר הזמן של אוק איילנד מאז שהחל סינדרום האוצר הנסתר להסעיר מיליוני אנשים בעולם !

לפני המאה 18

האי אוק איילנד משמש בתור אדמה חקלאית מרחב קצר מחופי נובה סקוטיה ובמימי האוקיינוס פועלים שודדי ים וכל מי שבורח הרחק מידו של החוק .

בין יתר השודדים ומחפשי הזהב פועלים במקום שודדים ברישיון הכתר הבריטי שמתיר להם לבזוז שודדי ים אחרים וספינות אחרות ובלבד שחלק מהשלל יגיע לאוצר המלכה הבריטית. כ

1795 דניאל מק'גיניס

מגלה את הגלגלת הקשורה לענף ומתחתיו אדמה שנראית כאילו נחפרה וכוסתה ובכך נולד המיתוס (?) סביב Oak Island

1894 החברים של מק'גיניס חוזרים לבור הכסף 

החברים לגילוי האוצר חוברים לאנשי עסקים , על רקע הבהלה לזהב בקליפורניה באותן שנים וממשיכים לחפור בבור הכסף 

1909 קפטן הנרי בולדווין וחברת הזהב

עם מחייב של מלכי הטמפלרים במסע הצלב. כמו מלכי הצלבנים לפניו הוא כושל בניסיון למצוא את האוצר אך מגלה את הקשר בין מפרץ סמית להצפת בור הכסף 

1928 ויליאם צ'אפל מגיע לאי אגדה חדשה נוצרת

 זהב רבותיי זהב ! לראשונה טועמים מחפשי האוצר זהב על אדמת האי כאשר עדויות לזהב שעטף את מקדח החפירה בבור הכסף מתדלקות את המיתוס 

1959 רובטרט דאנפילד ומשפחת ריסטול 

זה עלה בדם !  אבל משפחת החופרים מצאה את מותה בבור הכסף ולא גלתה דבר מיוחד . החברים התפנו מהאי ב 1965 עם ידיים ריקות שבורים ומאוכזבים 

1967 ברית הטריטון בלנקשיפ ונולן מגיעים לאי אוק 

האגדה של אוק איילנד ! תעשו כבוד גדול למרות שהם לא מצאו את האוצר דייויד בלנקשיפ ופרד נולן כתבו מחדש את ההיסטוריה של אוק איילנד והחיו את האגדה. הם הגיעו משפחות , הם גייסו שותפים , הם גייסו כספים ונשארו באי עד עצם היום הזה . נולן נפטר בשנת 2016 ובלנקשיפ יחד עם בנו הם שותפים פעילים בתכנית אוצר האי המקולל עונה 5 ולמעשה בסדרה כולה 

 

צלב טמפלרי במפרץ סמית ! מה עושה שם  ?

אבן אודם בת כ 500 שנה בפח האשפה של האי ? מה קורה באוק איילנד

עצמות אדם מהמזרח התיכון בעומק בור הכסף ! איך הן הגיעו לשם לפני כ 400 שנים

אוצר האי המקולל עונה 5 התגלה אוצר על האי אוק 

ועכשיו לאוצרות שהתגלו על האי ! אוצר האי המקולל עונה 5 היא עונה של תגליות מסעירות. הן עדיין לא מקרבות אותנו אל האוצר , אבל משאירות מספיק אנרגיה וסקרנות להמשיך הלאה אוצר האי מהקולל עונה 6 .

צלב טמפלרי במפרץ סמית ! מה עושה שם  ?

holy simol צועק בקול רם ומלא התרגשות  גרי דרייטון האיש ומגלה האוצרות שהגיע אל האי במיוחד למשימות האלה.

זו הייתה תגלית שכולה עבודת צוות . מרטי לגינה שלח את האח ריק לגינה לחפש משהו חדש ופורץ דרך במפרץ סמית. יחד עם דרייטון הוא חפר בכל מקום שמגלה המתכות רמז שיש פה משהו . והנה ! התגלית ! האוצר של אוק איילנד מתחיל להיכנע.

מתוך הבוץ במפרץ הם הוציאו צלב קלטי מסתורי , שרק שבוע קודם הם ראו צלמית דומה לו בבית כלא צרפתי אשר שימש את מסדר האבירים הטמפלרי .

אז מה עושה צלב , אשר שמש בין היתר להסתרת זהב במימי מפרץ סמית. תשובה עוד אין אבל מה שבטוח , החפץ המסתורי והיקר הוסיף עוד מסתוריות לאי . כאילו שחסר לו ?  

אבן אודם בת כ 500 שנה בפח האשפה של האי ? מה קורה באוק איילנד

למסדר הטמפלרים יש לו מעט אוצרות פזורים בעולם. אבל אוצרות בסגנון אבן אודם מצרית , על אדמת אי קטן לחופי קנדה . נו באמת ?  מי מלבד שודדי ים שחופרים מטמון מסתורי יכול להניח אותו שם . או כך לפחות אני בוחרת להאמין.

מדובר באבן אודם בת 500 שנה שהתגלתה על ידי הצמד דרייטו ן& לגינה. אתה אף לא באמת יודע מה לצפות באוק איילנד , אבל הפעם תגלית של אבן אודם בת כ 500 שנה הממה את הצופים.

מי יודע כמה אבנים טובות יש עוד על האי . ובכלל מה עושה על האי הנידח הזה , אבן חן בת 500 שנה . באדמה . אולי היא חלק מהאוצר הנעלם ? 

אוצרות באוק איילנד

אוצרות באוק איילנד

 

עצמות אדם מהמזרח התיכון בעומק בור הכסף ! איך הן הגיעו לשם לפני כ 400 שנים

התגלית האחרונה הן שרידי עצמות אדם. אבל לא סתם עצמות. הן התגלו באדמה שנלקחה לסינון מאתר החפירות של בור הכסף. מדובר בשתי עצמות אדם . של שי אנשים שונים. האחד אירופאי והשני שימו לב מהמזרח התיכון ושתיהן מתוארכות לזמן שלפני גילוי המקום בשנת 1795 על ידי הנער דניאל מק'גיניס .

אז מה ההתרגשות ?  כי ממתי בפעם האחרונה שמעתם על עצמות אדם מהמזרח התיכון , לפני עידן  , שהגיע לקנדה לפני 500 שנה ועצמותיו הונחו בעומק של כ 40 מטרים באדמה , מקום שרק מקדח עצמתי מודרני מגיע לבקר בו ללא הודעה מוקדמת ?