איתור כספים הר הכסף שלך

 

איתור כספים הר הכסף שלך

באמצעות האתרים של משרד האוצר ניתן לאתר כסף אבוד ופיקדונות ללא תנועה. הכספים נמצאים בקופת גמל, קרן השתלמות, פוליסות ביטוח וקרנות פנסיה. כמה עולה למצוא כספים לפי תעודת זהות – השירות העצמי חינם. איתור כספים הר הכסף שלך

we save מידע אובייקטיבי מדויק איתור כספים הר הכסף שלך

איתור כספים בקופות גמל * איתור כספים אבודים של נפטר* איתור כספים אבודים בנק ישראל. איתור כספים הר הכסף שלך לנפטר או אדם חי מאפשר לכם לקבל תמונת מצב על כספים אבודים ולממש זכויות כספיות בחברות ביטוח קרנות פנסיה קופת גמל ישנה וקרנות השתלמות. בנוסף שירות איתור כסף אבוד של אתר WESAVE כולל גם איתור זכויות במלווה מדינה , מניות ישנות , מניות הבנק למלאכה  , מניות בנק מסד ועוד גופים המחזיקים כספים אבודים של הציבור הישראלי ! השאירו פרטים ליועץ מקצועי השירות בתשלום 



כך תמצאו כסף ירושות של הורים וביטוחים ישנים 

מי מאיתנו לא הולך עם ההרגשה שמגיע לו כסף מהמדינה או מחברת ביטוח ? אנשים עובדים עשרות שנים ולעיתים מבינים שהחיסכון הפנסיוני שלהם קטן ממה שהם חושבים או נזכרים במעביד ישן שהפריש להם כסף לחיסכון פנסיוני או קרן השתלמות , שהורידו להם כסף לפנסיה אבל אין להם מושג היכן החיסכון. 

איתור כספים הר הכסף שלך חינם למצוא כסף אבוד ירושות של הורים ביטוחים ישנים

איתור כספים הר הכסף שלך חינם למצוא כסף אבוד ירושות של הורים ביטוחים ישנים

גם אנשים ירשו כספים או שהם זכאים לקבל חיסכון של אדם קרוב להם מהלכים פעמים רבות עם תחושה מוצדקת שמגיעלהם עוד כסף ולא תמיד יודעים לבצע בעצמם איתור כספים אבודים בצורה נכונה כך שיקבלו לידיהם את מלוא הכספים האבודים . 

אז מה עושים  ?  משתמשים בשירות איתור כספים אבודים של אתר wesave . מדובר בשירות מתקדם ומקיף את כל הקרנות והקופות בעבר ובהווה ובאמצעותו ניתן לאתר כספים אבודים ולבצע משיכה של כסף אבוד מחברות הביטוח וקרנות הפנסיה . 

איתור כספים שלב 1 – עלות 99 ש"ח בלבד 

קבלו דוח מרוכז לאיתור כספים אבודים המרכז את כל יתרות הכספים האבודים שלכם . המחיר 99 ש"ח בלבד ללא עמלות ! 

איתור כספים שלב 2 – אפשרות לקבלת שירות סיוע במשיכת כספים בעלות של 199 ש"ח לכל משיכה 

משיכת כספים אבודים או פדיון כספים מחברת ביטוח לא כל שכן משיכת כספי ירושה או איתור קופת גמל ישנה לא חייבת להיות משימה בלתי אפשרית. מרבית משיכות הכספים יכולות להתבצע על ידך ללא סיוע מקצועי. באם תרצו לבצע משיכת כסף אבוד עם סיוע מקצועי של האתר תוכלו לבצע זאת במחיר של 199 ש"ח לכל קופה ולקבל את הכסף בלי כאבי ראש. 

עוד באתר חופש גדול 2022 מבצעים הנחות טיולים אטרקציות 

  • כספים בפוליסות בחברת ביטוח קופות גמל קרנות פנסיה שרשומים על שמו אדם חי או  של נפטר
  • כספים אבודים במלוות מדינה
  • חשבונות בנק אבודים בבנקים בישראל
  • כספים אבודים בקרנות ישנות אגודות אשראי וכספי ביטוח חיים וביטוחים נוספים

לאורך השנים התרבו מקורות המידע אודות חיסכון ללא תנועה או פוליסות ללא דורש בחברות ביטוח. על פי הערכות שונות מדובר בפיקדונות בסך של כ- 15 מיליארד שקלים. איפה הכסף? בבנקים, חברות ביטוח, קרנות פנסיה ותיקות וחדשות וכמובן בקופות גמל ישנות וקרנות השתלמות.

נא השאירו פרטים מדויקים . עבור איתור כספים לאדם שנפטר השאירו תעודת זהות ותאריך פטירה . עבור אדם חי השאירו מספרת תעודת זהות ותאריך הנפקת תעודת זהות
* indicates required field