דילים לפסח 2018

דילים לפסח 2018

מתי פסח 2018 תאריכים לחופשת פסח 2018 תאריכי חג וחול המועד פסח 2018 

חופשת פסח 2018 בבתי הספר

מתחיל ביום חמישי 22/03/2018 ,עד יום שבת 07/04/2018 חוזרים ללימודים ביום ראשון 08/04/2018 סה"כ 17 ימי חופשה

חג פסח 2018

תאריכים חול המועד פסח 2018 ערב סדר פסח 2018 יום שישי 30/03/2018 פסח 2018 מסתיים ביום ששי 06/04/2018

דילים לפסח 2018

פסח 2018 חל השנה כבר בחודש מרץ ולכן מי שרוצה להזמין חופשה לפסח ולהינות מדילים לפסח צריך כבר עכשיו להתחיל לחפש דילים טובים לחג פסח 2018 ולשלם פחות עבור נופש בחג פסח , טיסות זולות לפסח ובתי מלון זולים לחג פסח . איך משיגים חופשת פסח זולה לכל המשפחה  ? פשוט מחפשים ! אתר wesave לרשותכם מנוע חיפוש טיסות זולות מישראל לכל מקום בעולם כן את מנוע הדילים של אתר booking  באמצעותו תוכלו לחפש בתי מלון לפסח במחיר הטוב ביותר מברשת. 

טיפים חשובים למצוא חופשה זולה בפסח באתר בוקינג בתי מלון 

לבחור תמיד באפשרות ביטול חינם 

אפשרות ביטול חינם עד סמוך לחופשה מאפשר לנו למצוא חופשה בראש שקט ! ראינו דיל שיכול לבוא בחשבון לחופש פסח 2018 או למלון לסוף שבוע לזוג אבל אנחנו לא ממש בטוחים שנלך על הדיל הזה . חשוב לבחור רק בדיל המאפשר ביטול חינם של ההזמנה עד 24 שעות לפני הביקור במלון . עלות של דיל כזה בדרך כללת יותר יקרה בכ 5% מאשר דיל לפסח שבו לא ניתן לבטל את החופשה לאחר ההזמנה . זה מאפשר להמשיך לחפש בראש בשקט. יחד עם זאת חשוב לבצע ביטול של הדיל שבחרנו במידה ומצאנו דיל אחר לפסח. בתמונה אנו רואים עד כמה ההפרש בין בחירת מלון לימי חול המועד פסח עם אפשרות ביטול יקרה רק במעט מאפשרות הזמנת חופשה ללא ביטול 

כמה שווה ארוחת בוקר בבית מלון

לעיתים כדאי לשקול לוותר על ארוחת בוקר בבית מלון על מנת להוזיל את השהות בבית המלון . מתי זה נכון ? אם אתם אנשים שאינם משכימים קום ואת ארוחת הבוקר אתם מעבירים על טוסט וקפה בבית קפה סמוך בעלות נמוכה . בחופשת לפסח עם ילדים ארוחת הבוקר שווה שקט עד הצהריים והיא מאד משמעותית לילדים שעוסקים בנופש פעיל או טיולים בחול . אז החשבון הוא מאד אישי אבל תמיש שווה לעשות את השחבון

אתר הטיסות הזולות ביותר לחופשת פסח דילים לפסח 2018 

עם המצאת טיסות ה"לו קוסט” (Low Cost) קל לנו לתכנן חופשות בחו"ל. נראה שעלות הטיסות ירדה וכך גם עלות החופשה בחו"ל. אבל סקר מעמיק קצת יותר מראה שבפועלהמחיר ה"לו קוסט" לא תמיד משתלם. אם נוסיף תשלום על מזוודות, על מקומות מוזמנים מראש ועל אוכל במהלך הטיסה, המחיר לעיתים משתווה למחיר של טיסה מסחרית רגילה ואף יכול להיות גבוה יותר. לכן אנחנו עדיין נחפש טיסות מסחריות רגילות זולות כאשר המחיר כולל את התשלומים הנלווים.
יש מאות אתרי אינטרנט שמבטיחים מחירים זולים במיוחד בדיוק ליעד שלך, אז איך נדע באיזה אתר לטיסות זולות לבחור? חשוב לבצע מספר צעדים לפני שמשגרים את מספר כרטיס האשראי לאתר לא מוכר באינטרנט:
לבדוק ביקורות וחוות דעת על האתר עצמו. על אתרים אמיתיים ומוצלחים תמיד נמצא ביקורות וחוות דעת. לבדוק בדיוק מה כולל כרטיס הטיסה – רק תיקים בחלל הישיבה, שתיה אבל לא ארוחה, מקום שמור מראש – כדי לדעת כמה באמת נצטרך לשלם. לוודא מה מדיניות הביטולים של אותה חברה. במקרים מסויימים ניתן לבטל זמן מוגדר לפני הטיסה ובמקרים אחרים אין אפשרות ביטול. כל אפשרות ליגיטימית, העיקר שבזמן ההזמנה אנחנו מודעים לתנאים האמיתיים של כרטיס הטיסה.