מחיר מטרה ראש העין

מחיר מטרה ראש העין


בתחילת חודש מרץ 2015 יצא המכרז הראשון במסגרת תכנית מחיר מטרה בראש העין. במסגרת התכנית של משרד השיכון ישווקו אדמות במחיר נמוך לזכאים ועל האדמות ייבנו דירות מגורים במחיר בר השגה. במסגרת התכנית דירות במחיר מטרה בראש העין יעמדו על כמיליון שקלים לדירה.

מה כולל מכרז מחיר מטרה ראש העין

  • עשרה איזורים בהם ייבנו  2,048 דירות בבנייה רוויה
  • 1248 יחידות דיור במסגרת תוכנית מחיר מטרה  – לפירוט על המחיר המטרה לחצו כאן שיהפכו את את מחיר מטרה ראש העין לפרוייקט מגורים אטרקטיבי.
  • במסגרת תכנית מחיר מטרה הוגדרו על ידי משרד השיכון זכאים לדיור שיקבלו 60% מהדירות

ראש העין היא עיר שהתפתחה על בסיס מעברות עולים מתימן בשנות החמישים.  בשנות השמונים בוצעה בעיר בנייה מסיבית של מגורים לאנשי קבע ובנוסף מגורים צמודי קרקע לאנשים פרטיים שפתחו את היישוב המסורתי. בעיר מתגוררים בשנת 2015 42,000 תושבים  לאחר יישום מחיר מטרה ראש העין העיר אמורה כמעט להפכיל את מספר התושבים.

תכנית מחיר מטרה ראש העין נועדה להקל על זוגות צעירים וזכאים של משרד השיכון לדירות מוזלות לרכוש דירה ראשונה מקבלן. הממשלה אמצה את תכנית מחיר מטרה ראש העין לאחר שתכנית מעמ אפס של יאיר לפיד נכשלה והממשלה פורקה.

עקב הביקוש הרב לרכישת מחיר מטרה ראש העין תבוצע הגרלה בין הזכאים . משרד השיכון הוא זה שמחליט על זהות הדירות בפרויקט שיימכרו בהנחה של 20% מתחת למחיר השוק הודות להוזלת מחירי הקרקע על ידי המדינה.

מחיר מטרה ראש העין – מדריך רכישת דירה במסגרת תכנית מחיר מטרה ראש העין . סבר כיצד להירשם לתכנית מחיר מטרה ראש העין ולחסוך בעלות דירה חדשה בראשי העין  מוגש על ידי אתר wesave.info

משרד האוצרהר הכסף אתר מאמרים | מדור כלכלי

החזרי מס הכנסה לשכירים | עמלות בנקים | קישור לאיתור כספים