סרטי פנטזיה ואוצרות

סרטי פנטזיה ואוצרות סרטי הקולנוע הגדולים על אוצרות וחלומות 

מילא היה רוצה להיות כוכב קולנוע שמוצא אוצרות נעלמים ? מי מאיתנו לא חלם להיות לכמה רגעים אינדיאנה גונס ארכיאולוג חתיך וחכם שיוצא מכל צרה באמצעות שוט ארוך תבונה נחישות ותעוזה ועוד לגלות אוצרות נשכחים ובלומים ברחבי העולם . סרטי האוצרות הגדולים שומרים על האש והדמיון חסר הגבולות של אנשים בחרבי העולם למצוא אוצרת גנוזים בעלי ערך היסטורי. מדריך סרטי פנטזיה ואוצרות.

ID-100225918

Image courtesy of Stoonn at FreeDigitalPhotos.net

אינדיאנה גונס סרטי פנטזיה ואוצרות

הרעים תמיד רעים ותמיד איך שהוא מפסידים לטוב מוחלט . האוצרות בלומים ובעלי ערך היסטורי החל מארון הברית שהנאצים חמדו אותו על מנת לכבוש את העולם.

וישנה גם גולגולת הבדולח שצפתה להתאחד עם חבריה החייזרים . כל המשימות הן תמיד מסוכנות עד כאב ואיך שהוא ג'ונס יוצא מהן כאשר ידו על העליונה. איך זה קורה?. בגלל שהוא יותר חזק ויותר חכם מאחרים ואיך שהוא תמיד מקבל עזרה בלתי צפויה.

ציידי האוצרות בבימויו ובכיכובו של ג'ורג' קלוני 

הטובים מגיעים מאמריקה והם רוצים להציל את יצירות האמנות הגדולות של אירופה ושל העולם כולו מידי הרעים. אוצרות אוצמנות שהבזזו הנאצים וטרם נמצאו עדין קומסים לציידי אוצרות וקלוני עשה מהמציאות סרט ענק . על המסך הכוכבים נמצאים במירוץ כנגד הזמן, צוות של חוקרי אמנות ואוצרי מוזיאונים שחברו לצוות גיבורי על שכזה , מתאחדים כדי להציל יצירות אמנות שנגנבו על ידי הנאצים, לפיני שהיטלר ישמיד אותם. תישארו פעורי פה והאוצר ….יישאר על הסך

סרט ציידי האוצרות גורג קלוני

צילום מסך מתוך https://www.youtube.com/watch?v=1fYbo_5iKa4

האוצר מעבר לנהר סרט אוצר ישראלי  

ב 2016 עלה לאקרנים סרט הילדים האוצר מעבר לנהר. קובי מחט עם חבורת ילדים עוברת שלל חוויות במסעם בעקבות אוצר אבוד. המטרה למצוא אוצר אבוד ולמנוע מפקיד העירייה ברונו החמדן להרוס את הספרייה. ברונו רוצה לבנות עליה חניון. הילדים מול כרישי הנדלן . בסרט מככבים רבקה מיכאלי אביעד בנטוב אודי גוטשלק.

אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל צפו בווידאו הסרט החמישי והאוצר הגדול מכולם 

הריסון פורד חוזר בתפקיד הארכיאולוג והגיבור האגדי, אינדיאנה ג'ונס, בפעם החמישית בסדרת הסרטים הבלתי נשכחת. לצידו של פורד מככבים פיבי וולר-ברידג', אנטוניו בנדרס, ג'ון רייס דייוויס,שונה רנה ווילסון ועוד.

ערב מרתק עם הרצאה על אוצרות ומיסטיקה בעולם 

להזמנת הרצאות לחוגי בית אודות אוצרות מסע בזמן ואגדות עם עתיקות ערב מלא הומור ואטרקציה עם שי אישי לכל משתתף השאירו הודעה באתר