פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023

פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023

אתר wesave מציג לכם את הפעילויות החמות של פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023 עם הרבה הנחות לפעילות. תערוכות לילדים לחופש הגדול והמון פעילויות לחופש הגדול מתעדכן כל יום ברחבי הארץ.   לקבלת מייל יומי עם הפעילויות החמות של הקיץ השאירו פרטים באתר. אנו באתר החיסכון של ישראל נחשוף לכם שפע פעילויות , הנחות לחופש הגדול ועוד שפע פעילויות במחירים חזרי תקדים לפעילות בחופש גדול וימי החגים בתשרי תשפ"ד

תערוכת האור נמל תל אביב פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023

פסטיבל האורות מגיע לנמל תל-אביב –האטרקציה המרכזית של הקיץ! 6-17 באוגוסט הכניסה ללא תשלום ,עשרות מיצגי אורות בגדלים עוצמתיים! בפסטיבל קיץ עוצר נשימה הפתוח לקהל הרחב בכל שעות היום, אך הקסם מתחיל אחרי השקיעה, כשכל היצירות מתעוררות לחיים. לסיכום – פעילות חינם בחופש הגדול מומלץ לכל המשפחה.

1+1 ליס פלנט

מה במקרר?. השלגונים החדשים של בן אנד ג'ריס ביום הארטיק הבינלאומי

לרגל יום הארטיק הבינלאומי: בן & ג'ריס ישראל משיקה את סדרת השלגונים ה'פיס פופ'. יום הארטיק נחגג ברחבי העולם ב-14 באוגוסט, בכל שנה.  בשנים האחרונות שוק השלגונים התפתח משמעותית בזכות הטכנולגיות החדשניות המאפשרות את "הדור החדש" של השלגונים. השלגונים עטופים באריזה ייחודית בסגנון טאי דאי שעשויה מ-88% נייר וניתנת למחזור.

פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023

פעילות חופש גדול ראש השנה חגים 2023

בלו ביטל הסרט צפייה ישירה טריילר כרטיסים 1+1 פלנט כרטיסים 1+1  סינמה סיטי כרטיסים 1+1 קולנוע  

בוגר הקולג' ג'יימי 'חיימה' רייס, חוזר הביתה מלא בשאיפות לעתיד. אז מה קרה?. הוא מגלה שהבית אינו בדיוק כפי שעזב אותו. בעודו מחפש את ייעודו בעולם.

הגורל מתערב כאשר חיימה באופן בלתי צפוי מקבל שריד עתיק של ביוטכנולוגיה חייזרית. הכירו את החיפושית הכחולה.

כאשר החיפושית בוחרת לפתע בחיימה להיות המארח הסימביוטי שלו. מה קורה?. הוא זוכה בחליפת שריון מדהימה המסוגלת לכוחות יוצאי דופן ובלתי צפויים. ומה הוא יעשה אתה?. ישנה לנצח את גורלו כאשר הוא הופך לבלו ביטל.

1+1 קישור להזמנת סרטים קופון לקולנוע הטבות בכרטיס אשראי לחצו כאן

קיץ משפחתי באתרי מורשת

מה התוכניות שלכם לחודש אוגוסט בשעה 11:00?. בואו לבלות בחופש הגדול בקיץ משפחתי באתרי המורשת!. במיוחד לכבוד ימי אוגוסט החמים, המועצה לשימור אתרים ומשרד המורשת יוצאים במצבע מיוחד: 70 אתרי מורשת יפתחו בכל רחבי הארץ ויציעו סיורים מודרכים במחירים מיוחדים ומסובסדים!.