פעילות חופש גדול לפי תאריכים

פעילות חופש גדול לפי תאריכים 2023

מה עושים עם הילדים בימי החופש הגדול?. היכן יש פעילות חינם לילדים?.הכירו את של הפעילויות והאטרקציות ללא דמי כניסה או במחיר סמלי. פעילות חופש גדול 2023 המגזין. היכן כדאי לבלות עם הילדים. פסטיבלים חינם.

פסטיבלים פעילות חופש גדול כניסה חינם

אז חוץ מסרטי ילדים בחופש הגדול, בילוי בבריכה או בחוף הים, נערכים מדי יום ברחבי הארץ שלל פעילויות עירוניות והילדים מוזמנים לקחת חלק. מה חשוב לזכור?. ישנן שפע של פעילויות במחיר סמלי או הופעות חינם לילדים. מה המסקנה?. אפשר לחסוך בכניסה לאטרקציות ולא חייבים לשלם הון תועפות.

עוד באתר ברבי סרט חדש 2023 צפו בווידאו

טיול מומלץ לחופש טיול משפחתי בחג

חיפה היא עיר של טיולים לכל עת . חורף קיץ סתיו אביב חיפה , במושבה הגרמנית , מקדש הבהאים וטיולי מדרגות בחיפה הם רק חלק ממה שניתן לעשות בחיפה שמציעה טיולים של חצי יום . מחנים את הרכב היכן שרוצים ותמיד אפשר לחזור באוטובוס אם קשה

חגיגה של מיצגי אורות מרהיבים גדולים מהחיים פסטיבל האורות נמל תל אביב כניסה חינם 

מה עושים בנמל תל אביב בחופש? פסטיבל האורות מיצגי ענק נוחתים בנמל תל אביב והכניסה חופשית!
באילו תאריכים?.  06.08.23 עד 17.08.23. כמה עולה?. כניסה חינם.

שעות פעילות פסטיבל אורות נמל תל אביב: ימים ראשון עד חמישי בין השעות 18:30 עד 23:00

אז מה מחכה לכם בנמל תל אביב בפטטיבל האורות חופש גדול 2023?. ניו יורק, סן פרנסיסקו, אנגליה, סין, הולנד ועכשיו לראשונה גם בישראל! פסטיבל האורות מגיע לנמל תל-אביב –האטרקציה המרכזית של הקיץ!

הכניסה ללא תשלום ,עשרות מיצגי אורות בגדלים עוצמתיים!

בפסטיבל יוצגו עשרות מייצגים מוארים בגבהים ואורכים עצומים, כולם נעשו בידי אמנים בינלאומיים בטכניקות מסורתיות לצד חדשנות טכנולוגית של תאורה בצבעוניות מדהימה.

חלק מהמיצגים יהיו אינטראקטיביים והמבקרים יוכלו לגעת, לחוש ולשחק איתם.

 

פסטיבל קיץ יפני חינם קניון עופר רחובות חופש גדול 2023

בואו לבלות עם הילדים באירוע  פסטיבל 'קיץ יפני', ראשון מסוגו בישראל, יפתח לקהל הרחב החל מה 6 לאוגוסט עד 24 לאוגוסט, בקניון עופר רחובות , מקבוצת קניוני עופר. המתחם יכלול מגוון רחב של פעילויות, סדנאות ואירועים עם 4 פינות יצירה לכל המשפחה

יצירת אורגמי

סדנאות קליגרפיה

עיצוב מניפות

פינת יצירה יפנית מתחלפת

היכן ומתי חינם ברחובות?. "פסטיבל קיץ יפני" יפתח החל מה 06-24.8 בימים א'- ה' בין השעות 11:00-14:00 וב 16:00-19:00. קומה השניה בקניון עופר רחובות רחבת שופרסל

אגמון החולה פעילות יולי אוגוסט מומלץ אטרקציות בצפון

אגמון החולה-קק"ל והאוזן השלישית בקיבוץ הגושרים, שמחים להזמין אתכם לחוויית סרטים וטבע

הסרטים ללא תשלום!
קרטיב חינם לכל ילד, בחסות נסטלה
איך נרשמים?. בטלפון: 046817137 שלוחה 1 או באתר. כמה עולה?. הכניסה לאגמון בתשלום דמי כניסה (תושבי אשכול גליל מזרחי 10 שח)

טיול לחיפה מוזיאונים תערוכות וטיול מדרגות  

חיפה זה לא רק מקדש הבהאים אלא פסיפס של תרבות. טיולים מרתקים בעיר עצמה והמון טעמים וריחות בעיר הנמל הכי יפה בישראל. הפעם נמליץ לכם על טיול מדרגות בו אתם יורדים מראש הכרמל באמצעות מדרגות עד לפאתי המושבה הגרמנית ומקדש הבהאים.

היכן מתחיל מסלול טיול בחיפה?. מתחילים את הטיול סמוך למדרגות רחוב גדרה בטיילת לאומי ליד מלון נוף המפרץ ויורדים לכיוון הים והמושבה הגרמנית.

נקודת הסיום – בלב חיפה. התעייפתם בדרך?. חוזרים בחזרה באוטובוס או מונית עם גט טקסי.

טיול לחיפה

טיול לחיפה