פעילות לשבת טיולים מה עושים

פעילות לשבת טיולים מה עושים טיולים משפחתיים טיול רומנטי מסלולים מומלצים 

אספנו עבורכם שפע של פעילויות לשבת עם הילדים , הצגות ילדים במחירים מוזלים ומקום לטייל בהם חמימה ונעימה ! אז לא חייבם לקחת מקל אבל שווה לקחת תרמיל וליהנות משבת קסומה בחיק הטבע עם הילדים או פשוט לקחת את עצמכם לטיול רומנטי לזוג. פעילות לשבת טיולים מומלצים מתעדכן בכל שבוע מסלולים חדשים. 

טיול ליפו פעילות לשבת טיולים

לא צריך להוסיף הרבה על טיול ליפו בשבת. העיר המכונה כלת הים מחכה לכם בכל מזג אוויר עם סמטאות ציוריות ולחופה נמל עתיק שנפוליאון הגדול צעד בו , כיכר השעון , טיילת עד תל אביב לאורך הים ואת גן הפסגה בו נושב אוויר פסגות . בימי שבת יש שוק קטן עם אוכל טוב והכי כיף אבולפיה ופיתה עם מלבי קר . חניה בשפע ברחבי יפו העתיקה. אין כמו בלילות , אבל גם בימי שבת טיול ליפו הוא אופציה רומנטית עם או טיול נפלא עם ילדים לפחות פעמיים בשנה

עוד באתר – סיורים חינם עם משרד התיירות 

עין איוב מכפר נחום לטבחה מפל נסתר ותצפית מרהיבה על הכינרת

לזוגות רומנטיים או טיול משפחתי בדרגת קושי קלה.  המלצה על מסלול טיול לכל המשפחה ב'שביל סובב כינרת. דמי כניסה ? הצחקתם אותנו! השביל מסומן – הכניסה ללא תשלום!

הכינרת מלאה ויפה, ניצני האביב כבר כאן וזה הזמן לצאת לטיול משפחתי ב'שביל סובב כינרת' לאורך רצועת חוף קסומה בצפון הכינרת, פריחות אביביות של תורמוסים, מפל נסתר שנוצר מבאר ארטזית שוצפת ותצפית מרהיבה על הכינרת.

איך מגיעים? מחנים את הרכב בחניון חוף כפר נחום 3.5 ק"מ מצומת כפר נחום מזרחה, נקודת הסיום בעין איוב. מומלץ לארגן רכב איסוף ,שימתין ברחבת החניה בכניסה לפילגרהאוס. יש לנקוט משנה זהירות במעבר בכבישים.

  סיור משפחתי פארק קנדה פעילות לשבת

מקום מעולה לטיול בשבת עם אפשרות לביקור במנזר השתקנים או יד לשריון .או בלי מנגל עמק המעיינות הסמוך למנזר השתקנים ולשוק האיכרים שלידו שווה כל רגע . מזמן טיול של שעה שעתיים בכיף בלי לחץ ובחינם. טיול מעגלי ליום שבת לכל המשפחה בדרגת קושי בינונית

תל אביב טיול לסוזן דלאל פעילות לשבת בתל אביב

תל אביב של פעם , חצר הדרים מדהימה וארומה של מקום רחוק וזמן קסום !  אחד המקומות היפים בישראל. קחו את הילדים ולכו להסתובב החצר הגדולה של מרכז סוזן דלאל והסמטאות הציוריות של נוה צדק בואך חוף הים. ניתן לשלב עם ביקור במתחם התחנה . במקום לא פועלות מסעדות במחירים שווים לכל נפש לכן את ארוחת הצהריים אפשר לתכנן ביפו הסמוכה , ללא דמי כניסה

טיול ליד קניון איילון רמת גן טיול בפארק הירקון טיול לשבע טחנות קמח פארק הירקון

תדמיינו שבע טחנות קמח על נחל הירקון . את גלגל המים מפעיל זרם המים השוצף של הירקון 

מאחורי קניון איילון ברמת מסתתרת לה פינת טבע שבימי הקיץ מוכרת לכל חובב הופעות גדולות ומארחת את מיטב מופעי המוסיקה מהעולם . כאשר יוצאים לאחר ההופעה בחזרה לעיר נתקלים בלא מעט שכיות חמדה ופינות נוף מקומי , אומרים לעצמנו שנחזור לשם לטייל …ו…… הגיע זמן טיול בפארק הירקון ! 

ניתן להחנות את הרכב בחניה ליד קניון רמת גן ולצאת לסיור בפארק הירקון תל אביב בואכה 7 טחנות.

משך הטיול בין שעה לשעתיים תלוי בקצב ההליכה ובמידת ההנאה ואם תרצו זהו גם טיול רומנטי לזוג כמעט בכל מזג אוויר . בימי שבת נמליץ על הסיור העצמי. היתרון -טיול חינם. 

אינו כרוך בתשלום כטיול של חצי יום לכל המשפחה במרכז הארץ , ללא תשלום  , חניה חינם