פרסום בגוגל פרסום במנוע חיפוש

פרסום בגוגל לעסק שלך קידום אתרים  

מדריך לפרסום אתרים וקידום עסקים

לדפי זהב הייתה פעם סיסמא מנצחת - אם אתה לא שם אתה לא קיים. את אותו הדבר נכון להגיד כיום על פרסום עסקים באינטרנט. ההבדל הוא שאז הפרסום היה ממוקד לשטח סטטי בספר טלפונים שלא הצריך יותר מדי תחכום וכלל בעיקר גרפיקה פשוטה , שם קולע ומספר טלפון שקל לחייג .אבל היום דבר איום ! מלבד הסביב התחרותית לעסק שלך , עולם העסקים הקנים משנה פנים ומאפשר גם עסקים גדולים להופיע במסך של הגדולים, ולהגיע ללקוחות פוטנציאלים ללא מגבלה גאוגרפית ועם תקציבים משתנים ופרסומות לפי הצרכם המתחדשים של העסק .



אל תבלבלו פשוט צרו קשר

פרסום בגוגל זה פשוט  , לא  ?  לא  !

אז מה הקונץ ? תקציב ! עסקים לא יכולים להקדיש תקציב אין סופי על מנת להופיע באינטרנט ועל מנת להפיק את המקסימום ROI בין התקציב המוקדש לפרסום ולהפקת רווח מלקוחות באינטרנט עליהם לתכנן מסע פרסום מתמשך בתקציב מוגדר מראש שישרת מטרות ברורות של העסק החל מפרסום תדמיתי , חשיפה או מכירות מידיות.

בסדרת הכתבות הבאה נאיר את נושא הפרסום באמצעות מנועי חיפוש באינטרנט ואת היתרונות שלהם על פני פרסום במדיה אחרת תוך התמקדות במנוע החיפוש של גוגל ושותפיו.

לאחר שיש לכם אתר עם תוכן מקורי או לפחות דף נחיתה מסביר פנים זה הזמן ללמוד כיצד להביא אליו אנשים ולקבל הפניות עסקיות איכותיות. כמובן שתמיד ניתן להשתמש באמצעים כגון אינדקס אתרים חינם או באחת המערכות המאפשרות לבנות אתר אינטרנט בחינם אבל האתגר הגדול של ימנו הוא בעיקר כיצד להביא גולשים ממוקדי מטרה לאתר ולגרום להם לבצע פעולה כגון מכירה , שיתוף בפייסבוק , קניה באתר או השארת פרטים.

במאמר הזה אתמקד באומנות הנקראת חיפוש מילות מפתח ואיך בדיוק מאתרים מילות חיפוש בגוגל . לכאורה מדובר במלאכה פשוטה , נכנסים למתכנן מילות המפתח של גוגל או אחד מהכלים לקידום אתרים ומוצאים את המילים שמתאימות לעסק שלך. קלי קלות ? לא ממש ! כי בדיוק על אותם מילות חיפוש נפוצות מתחרים עוד עשרת עסקים כמוך ולכן המחיר שלהן יכול להיות מאד יקר וכל קליק מבוזבז יסב הפסד ויקטין את יחס ההמרה מפרסום באינטרנט.

 

הכללים שלנו לאיתור מילות מפתח נכונות וזולות

  • חפשו מילות מפתח זולות סביב מילות המפתח היקרות
  • מצאתם מילות מפתח בעלות נפח חיפוש נמוך ? לא נורא השקיעו בתוכן יצירתי מקורי ואמיתי סביבן והביאו לקוחות לעלם התוכן הקרוב אליכם באמצעות תכנים איכותיים ובעלות פרסום זולה . מחיר גבוהה שלמילת מפתח הוא לא ערובה לפרסום אפקטיבי 
  • הגדירו תקציב נתון לניסיונות לבצע פרסום זול ממוקד ואפקטיבי לזמנים קצובים 
  • השתמשו בתוספי המודעות של גוגל , תוסף טלפון וקישורים Sitelinks אלו קישורים המופיעים מתחת למודעה הראשית , בתזמון שגוגל קובע , ועלות הקליק שלהם זהה למילת המפתח שהודות לה עליתם בחיפוש. זוהי דרך מעלה להביא לאתר גולשים בתקציב נמוך

לזמן מוגבל קבלו שיחת חינם ובדקו אפשרות פרסום