סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום

סיכום פרק מרתק נוסף במסגרת סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום. חשבתם שכבר ראינו הכל ?  אז הנה בא פרק 8 עונה 2 של השפחה ומראה שהסדקים נמצאים עמוק גם בקרב השפחות עצמן. 

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום

סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום

עוד באתר למי יש דרייב לצפות בסרטים וסדרות 

הסדרה הטובה ביותר?. סיפורה של שפחה עונה 2 פרק 8 לצפייה עם תרגום הסצנות המרכזיות 

  1. בחזרה מהכפור , השפחה היולדת בעלת העין האחת חוזרת מהכפור 
  2. היא רוצה לראות את בתה , הנמצאת כעת אצל משפחת פוטנאם  , היא יכולה לחלום על זה 
  3. היא רואה בגון כמי שכבר הפכה ואמצה את אורחות החיים של מדינת גלעד 
  4. האם זהו סימפטום להכנעה של גון או שהיא משחקת את המשחק כל כך טוב , שאפילו החברות שלה , חושבות שהיא עברה צד 

המפקד פורד חוזר לנהל את העסק אבל לא נראה אותו בעונה 6 סיפורה של שפחה לצפייה ישירה

ברפובליקת גלעד תמיד יש רעש של כלב נובח שמתרוצץ ולא מוצא את הנרדף. כל מפקד , חושש כמו שפחה , בסתר לבו רוצה להיות אדון ואם יש שפחה בתמונה אז היא בורחת לפינה.

אז הנה  , כצפוי , פרד המחלים כבר לא אמיגו של אף אחת.  כבר אין לכח להסתיר או לשכוח את התאווה ווא עכשיו עומד על המקפצה ומראה לכלן מי הוא בעל הבית.

כל האמת ורק אמת ! נשים שימו לב מפגן הצביעות מתחיל בפרק 8 עונה 2 סיפורה של שפחה  והוא מחליף את האימה לפרק אחד 

The Handmaid's Tale 2x08

The Handmaid's Tale 2×08

סיכום של תוכן הפרק המרתק עם ספוילרים והסברים לסצנות המעולות במסגרת העונה השנייה של שפחה פרק 8 . תובנות ורמזים להמשך הסדרה ולאן מגיעה העלילה בעונה השלישית בסדרה המעולה סיפורה של שפחה פרקים קודמים. בימים אלו הסתיימה עונה 5. מה עוד קרה?. בד בבד עם ההודעה המרגשת על תחילת ההפקה של העונה השישית והמסכמת של סדרת המופת. מי הכוכבת הראשית?. אליזבת מוס. 

בין הספר לסרט ביקורת על הסדרה

סיפורה של שפחה החל כעיבוד לספרה של מרגרט אטווד סיפורה של שפחה. בספר וגם בסדרה מוצגת קנדה כארץ מקלט לעבדים . במציאות הייתה קיימת עבדות גם בקנדה. נכון ביחס לתקופת העבדות בארצות הברית הייתה זו תופעה מצומצמת , אבל עדיין , בקנדה הייתה עבדות. על אף הסימפטיה לספר , אם יש בו חטא היסטורי הריי הוא בביקורת על האחר , מבלי להביט פנימה ולהכות על חטא דומה.

 תקציר: "סיפורה של שפחה לצפייה ישירה פרקים מלאים" (The Handmaid's Tale""), סדרת הדרמה של רשת Hulu ואולפני MGM, מבוססת על רב המכר עטור הפרסים של הסופרת הקנדית המוערכת מרגרט אטווד ("עין החתול"). על העיבוד הטלוויזיוני אמון היוצר ברוס מילר ("4400", "The 100") ובתפקיד הראשי מככבת אליזבת' מוס ("מד מן", "קצה האגם"). העונה החמישית של סדרת הדרמה עטורת הפרסים חוזרת רק ב-HOT בצמוד לשידורה בארה"ב, ושני פרקי הבכורה של העונה ישודרו ברצף. הפרקים יעלו ל-HOT VOD כבר בשעות הבוקר וישודרו בערוץ HOT HBO.

מתי מתחילה עונה 6 שפחה?. כל המידע שכבר אפשר לספר לצופי הסדרה

הצילומים אמורים להתחיל באוגוסט 2023, ולעונות קודמות לקח עד שישה חודשים לצלם, ומכאן אנו מקבלים את ההערכה שלנו לאמצע 2024. עם זאת, הצילומים עלולים להתעכב על ידי שביתת הסופרים של 2023

מכיוון שהעונה השישית תציין את סיומה של אחת מסדרות המותחן הטובות ביותר בטלוויזיה, ותביא את הסיפור בין השנים לסיומו דרמטי, סביר להניח שצוות ההפקה ילחץ להוציא את הפרק האחרון של הסיפור למעריצים בהקדם האפשרי.

צפו בווידאו סיפורה של שפחה פרקים מלאים לצפייה ישירה לקראת שידור עונה 6 בקרוב