זהר ארגוב הופעה חיה

זהר ארגוב הופעה חיה
חלק ראשון מאת Ethan Romזהר ארגוב בהופעה חיה 1981

היה משחק כזה שחיילי נח"ל היו משחקים בשמירה בהיאחזות. שכן הפעילות במקום היא לא רק ריקודי הורה היאחזות עם צנון וגזר אלא גם הרבה שמירות . זה התחיל עם השאלה ,את מי הייתה רוצה להביא לשמירה עכשיו שיעביר לנו אותה בכיף. המטרה ליצור עניין וקצת כיף , ומי יודע מי עוד עלול להופיע כאן. לך תדע מה יפציע בבקעה ….

כוכב קבוע , שכבר לא היה ביננו היה זהר ארגוב. שתלש כל יום מהלוח דף , כמו חייל ממושמע. יום ראשון שביזות יום א , עבודות בשדות במזוזה אני עבד , ואם קר במיטה אז רק אתך אוהב בלילה, כמה בדד עד שהיא תבוא ונפשי שמחה מתרגשת בליבי פורח האביב . צילומי הוידאו של שנות השמונים באולמות השמחות הפכו למפעל תיעוד לקריירה של זהר ארגוב. דרך הצילומים ניבט ארגוב מימי הזהר של נכון להיום ועד לדעיכה העגומה שמלווה בהבלחות של פרפורמר ענק בחפלות של חוף פלמחים. 

אחת אחת הן עולות לערוצי ה youtybe , משתחררות לקהל אדוק שצופה בהן מאות אלפי פעמים , אחת אחת יוצאות ממחבואן בסלון קלטות VHS כמו זרעים רדומים הממתינים ליום גשם ומאפשרות הצצה מרגשת לקריירה המבוזבזת של ארגוב . החיתוכים המהירים בין קוד הלבוש של שנות השמונים , חליפות לייט , שיער נשים עשוי בקפידה ושמחת חיים ללא גבול , פשטות . זהר.

זהר ארגוב בהפעה חיה עם שימי תבורי בצרפת

כאשר מת המלך הופצה במהירות קלטת המתעדת הופעה חיה של זהר בשיאו. עומד על במה עם תוף מרים בידו ועושה שמח . אין רמז לבאות . קול צלול , סלסול שאף זמר מזרחי לא יודע היום לתת , טרובדור אמיתי על הבמה. יפה תואר הזהר לארגוב. הופעה יה בצרפת הייתה אחת הקלטות הנמכרות של זהר לאחר מותו. תמונה של זהר בשיאו , הקלטה בסיסית , הקול של זוהר מעל הקלידים והתופים ומחיאות כפים לרויטל. לימים ההקלטות שופצו עם סינטיסייזר והאורגינל נעלם גם מה youtube . עלך האווירה באותם ימים , במופע ובדרך אפשר לקבל מבט ולקנא בוידאו של יואל בן אמו זוהר ארגוב בפריז .ZOHAR ARGOV -PARIS 1985 BY YOEL BENAMOU זוהר ארגוב ושימי תבורי בפריז ..בלעדי יואל בן אמו Filmé lors de la fete de la famille Amar aux Salons Hoche à Paris en 1985 organisé par Yoel Benamou

משם במעבר חד להופעה , או יותר נכון הבלחה , זוהר בימים וטבים לפני הסוף , חפלה בחוף פלמחים , ואתם רוקדים , וזהר שר , נותן עבודה גדולה עם אחרוני המיתרים בגרון , חורך את מערכת ההגברה הבסיסית, ומזוהר של ראשית העמוד נשאר אבק , אבק כוכבים . בשנת 2016 כבר אין זכר לאותה סככה בחוף פלמחים. אבל אם תקשיבו היטב לרחש הגלים אומרים אפשר לשמוע את זהר ארגוב נותן בקולו ומייבב אך בלילה בלילה לא די לה 

זהר פלמחים הופעה חיה