אתרי קניות סינים זולים 2023 מבצעים הנחות שוברים

אתרי קניות סינים זולים יום הרווקים הסיני 2023

סחורות תוצרת סן כובשות את העולם בדוכנים ומרכולים וגם ברשת האינטרנט. אתרי הקניות מסין אחראים למרבית תעבורת הקניות ברשת והם הפכו לממותגים בעצמם תוך מספר שנים בלבד. לצד המוכרים והידועים כגון Aliexpress או  DX פועלים עוד מספר לא מבוטל של אתרי קניות סינים זולים המציעים סחורה זולה שניתן לרכוש באינטרנט. אתר wesave  מגיש סיקור של אתרי קניות סינים זולים עם טיפים חשובים לקניה באינטרנט.  הפניות ישירות לאתרי המכירות יוצגו בסוף לאחרת סקירת  אתרי קניות סינים זולים.

SHPPING ONLINE

SHPPING ONLINE

1 אליאקספרס AliExpress

אתר הדגל של האתרים הסיניים . ניתן לרכוש בו מוצר אחד בודד במחיר של 2-3 שקלים ולקבל אותו ללא עלות משלוח לבית הלקוח. היתרון הגדול הוא בשפע האין סופי של מוצרים ומחירים , לצד הגנה על הלקוח מפני ספק שאינו עומד בתנאי ההתחייבות והאפשרות לקבל החזר במידה והסחורה תקולה או לא נשלחה

תאריכים עם מוצרי בהוזלה משמעותית : 11.11 בכל שנה הוא יום הרווקים הסיני והוא סיבה למסיבה של קניות מוצרים באתר בהנחות של עשרות אחוזים. בימים אלו הסחורה נחטפת ! 

לפני ביצוע קניה באתר קניות בינלאומי ביום הרווקים הסיני ובכלל, יש לברר ראשית האם האתר מבצע משלוחים לישראל ומה תנאי המשלוח. ועוד טיפ קטן שלנו. העדיפו תוצרת כחול לבן ובגלל זה תוצרת העוטף. זה אולי מעט יותר יקר אבל זה לא רק צו השעה, זה הזמן לתמוך בבעלי העסקים הישראלים. יחד ננצח.

קניות מעסקים בעוטף עזה

קניות מעסקים בעוטף עזה

2 chinabuy קניות בסין עם שירות לקוחות בעברית

האתר הישראלי בשפה העברית הוא הנציגות המקומית של חברת chinabuy. אתר שצמח מתוך חברת דיל אקסטרים והיא מאפשרת ביצוע קניות באתר קינות סיני אך עם תפעול מקומי בשפה העברית ושירות לקוחות בשפה העברית כמו שישראלים אוהבים.

עמוד המבצעים הסודיים קופונים שוברי הנחות מבצעים 

שופינג IL יום הרווקים הסיני בלאק פריידי סייבר מאנדי

שופינג IL יום הרווקים הסיני בלאק פריידי סייבר מאנדי

בנוסף מעת לעת יש באתר דילים עם חברות כרטיסי אשראי מקומיות . הממשק העברי המלא מקל על ביצוע הקניות.

3 דיל אקסטרים DEAL EXTREAM DX

האתר http://www.dx.com חוגג בימים אלו 10 שנים להיווסד בחגיגת מבצעים סביב אלפי מוצרים ומשכנע אתכם לרכוש באמצעותו סחורה. האתר ממוצב בקטגוריה אתרים זולים ובדומה לאחרים הוצא מציע קניות של מוצרים בבודד או בסיטונאות היישר מסוחרים או יצרנים לצרכנים ברחבי העולם. ניתן לצפות באתר במספר שפות  אך לא בעברית . 

תאריכי הקניות הגדולים של שנת 2023 

יום הרווקים הסיני 2023 תאריך 11/11/2023
שופינג אי אל 2023 בנובמבר צפוי
יום הרווקים הסיני 2023 בתאריך 11/11/2023
סייבר מאנדי 2023 יום שני, 27 בנובמבר 2023
בלאק פריידי 2023 תאריך השנה יום שישי, 24 בנובמבר 2023