הזמנת כרטיס קולנוע 1+1

הזמנת כרטיס קולנוע 1+1 בכרטיס אשראי 

הזמנת כרטיס קולנוע 1+1 בכל חברות האשראי כל בתי הקולנוע בישראל כרטיסים 1+1 סינמה סיטי. איפה עוד יש מבצעים?.  הזמנת כרטיס קולנוע 1+1, 1+1 יס פלאנט , רב חן גלובוס מקס חוסכים ונהנים. ויזה כאל 1+1 סרטים פלנט ,סינמה סיטי 1+1 אמריקן אקספרס , ויזה 1+1 , גלובוס מקס 1+1 בישראכרט  , לאומי קארד 1+1 סרטים , 1+1 לאומי , דיינרס 1+1 , לאומי קארד 1+1 סינמה סיטי. מה בכתבה?

 yes Planet 1+1  רב חן כרטיס קולנוע 1+1 ישראכרט מאסטר קארד

על כרטיסים לסרט קולנוע* ב- Yes Planet יש להוריד את ההטבה מאתר חברת ישראכרט. הטבה דומה , בכפוף לתנאי אתר ההטבות של דיינרס סניתן לקבל גם באמצעות כרטיס אשראי דיינרס למעבר לקישור יש ללחוץ כאן https://www.cinemadc.co.il

עוד באתר  ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל

הטבות סרטים max הזמנת כרטיס קולנוע 1+1 בכרטיס אשראי 2023

1+1 על כרטיס לסרט בסינמה סיטי והוט סינמה והנחות בסינמטק

1+1 כרטיס קולנוע לבעלי כרטיס לאומי קארד

באתר לאומי קארד מציינים הטבה למחזיקי כרטיס אשראי ובו ניתן לרכוש כרטיס 1+1 בסינמה סיטי  החל מ- 40 ₪ (תמורת פינוק)
רשת בתי קולנוע גלובוס מקס מבצע 1+1 ב- 40 ₪ (תמורת פינוק)

מודעות גוגל



 

הסרטים החדשים שמחכים לכם בקולנוע דצמבר 2023 ינואר 2024 סרטים חדשים 

 

דרמה קומית מומלצת צפו בסרט מאבדים את הצפון

קבוצת אנשים זרים עם פחד מטיסות, עומדים סוף סוף להשלים את הקורס התרפויטי. מה זה בדיוק?. קורס שאמור לעזור להם להתגבר על הפחדים.

הטיסה האחרונה שלהם לאיסלנד אמורה לעמת אותם עם הפוביה שלהם ולנצח את הפחד לחלוטין. אולם כאשר כשהטיסה אל היעד הופכת לסיוט מטורף, והטיסה חזרה מתעכבת, כל החבורה המוזרה. מי בחבורה?. יזמית נדל"ן, זוג משפיעני רשת צעירים, איש חברת תעופה לשעבר ועוד טיפוסים "מיוחדים". היא מוצאת את עצמה במלון מרוחק באמצע השלג. 

ומה קורה במזג אוויר קיצוני?. והמתחים בין חברי הקבוצה מתגברים. ביחד הם יגלו שטיסות זה לא הדבר הכי גדול שהם צריכים לפחד ממנו… "מאבדים את הצפון" היא קומדיה מטורפת, שנונה וחסרת מעצורים שתעיף אתכם לשמיים.

חתול במוזיאון הסרט שהילדים יאהבו חדש בקולנוע 

הצטרפו לווינסנט החתול ומוריס העכבר כשהם יוצאים למסע מופלא, בו אומץ וחברות תופסים את מרכז הבמה. בין אמנות יקרת ערך וגנבים ערמומיים הם חוברים לחוליית חתולים מובחרת אשר שומרת על אוצרות האמנות של המוזיאון, כאשר יצירת המופת המפורסמת בעולם – המונה ליזה, נעלמת. בתושייה ובגבורה, וינסנט חייב להציל את המצב, להגן על כבוד המוזיאון ולזכות בליבה של קליאופטרה, חתולה מצרית יפיפייה. היכונו להרפתקה , מסמרת שיער!

 

 

בלו ביטל הסרט המומלץ בקולנוע 

בוגר הקולג' ג'יימי 'חיימה' רייס, חוזר הביתה מלא בשאיפות לעתיד. אבל מה?. מגלה שהבית אינו בדיוק כפי שעזב אותו. בעודו מחפש את ייעודו בעולם, הגורל מתערב. איך זה קורה?. חיימה באופן בלתי צפוי מקבל שריד עתיק של ביוטכנולוגיה חייזרית. הכירו את החיפושית הכחולה.

כאשר החיפושית בוחרת לפתע בחיימה להיות המארח הסימביוטי שלו, הוא זוכה בחליפת שריון מדהימה המסוגלת לכוחות יוצאי דופן ובלתי צפויים, שמשנה לנצח את גורלו כאשר הוא הופך לבלו ביטל.

גולדה סרט חדש הביוגרפיה של ראש ממשלת ישראל גולדה מאיר סרט מומלץ חדש בקולנוע 

הסרט "גולדה" בכיכובה של הלן מירן השחקנית הבריטית עטורת הפרסים, המגלמת את גולדה מאיר, האישה הראשונה והיחידה שכיהנה כראש ממשלה בישראל. במלאות 50 שנה למלחמת יום כיפור, הבמאי זוכה האוסקר גיא נתיב מביא למסך הגדול, מבט קרוב ואישי על דמותה המורכבת והמרתקת של "אשת הברזל". היא מגוללת את מהלך האירועים הטרגי שהוביל להחלטותיה הגורליות, בעודה מתמודדת בסתר עם מחלת הסרטן, ומספרת את סיפורה של אומה שעמדה בפני משבר היסטורי של להיות או לחדול.

במלכוד סרט מומלץ עם ליאם ניסן חדש בקולנוע

מאט טרנר (ליאם ניסן) הוא איש עסקים אמריקאי מצליח שעובד בברלין ומתמרן את זמנו בין קריירה פיננסית משגשגת לבין מחויבויות משפחתיות. באחד הבקרים כשהוא מסיע את ילדיו לבית הספר, מאט מקבל שיחת טלפון מסתורית ממתקשר אלמוני המאיים עליו כי פצצה הוטמנה מתחת למושב שלו. הפצצה תתפוצץ אם מאט לא יבצע במהירות את המשימות שיוטלו עליו.

צפו בווידאו במלכוד סרט מומלץ עם ליאם ניסן חדש בקולנוע

אינדיאנה ג'ונס וחוגת הגורל Indiana Jones and the Dial of Destiny

איזה מתח! אני לא מאמין שזה אולי יהיה הסרט האחרון בסדרה. אבל בינתיים על המסך הריסון פורד חוזר בתפקיד הארכיאולוג והגיבור האגדי, אינדיאנה ג'ונס.

 

לא לקוחים קשה סרט חדש עם ג'ניפר לורנס ומתיו ברודריק

באנגלית קוראים לסרט No Hard Feelings ונדמה לי שזה מדויק יותר. בעודה קרובה לאבד את בית ילדותה, מאדי (לורנס) מגלה הצעת עבודה מעניינת. הורים עשירים אם כי מגוננים יתר על המידה מחפשים מישהי שתצא ל"דייט" עם בנם המופנם בן ה-19, פרסי, לפני שהוא עוזב לקולג'. להפתעתה, מאדי מגלה במהרה שפרסי המוזר הוא לא מה שחשבה.

נעדרת סרטי מתח מומלצים חדשים לצפייה 2023

למה מומלץ ואיזו עלילה מחכה לכם על המסך?. כאשר אמה של ג'ון נעלמת בזמן חופשה בקולומביה עם החבר החדש שלה. החיפוש של ג'ון אחר תשובות נתקל בקשיים בירוקרטיים.  ג'ון משתמשת באופן יצירתי באמצעים הטכנולוגיים שבהישג ידה כדי לנסות למצוא אותה.