1+1 סרטים 2024 קוד קופון מבצעים בכרטיס אשראי

1+1 סרטים 2023 קוד קופון מבצעים בכרטיס אשראי

הנחות ברכישת כרטיס קולנוע באמצעות הטבות בכרטיס אשראי יכולות להביא לחיסכון של מאות שקלים בשנה בסעיף הבילויים. בעמוד לפנינו דוגמא לניצול הטבות בכרטיס אשראי. 1+1 סרטים 2024 קוד קופון.

החשבון שעשינו הוא פשוט . תראו כמה כסף ניתן לחסוך בבילוי בבית קולנוע במרבית ימי השנה בבתי הקולנוע סינמה סיטי הוט סינמה ורשת יס פלנט מובילנד ועוד. 

 

הורדת קוד קופון 1+1 סרטים הטבות בכרטיס אשראי 

כרטיס קולנוע זוגי ( רגיל ) –  45 ש"ח לזוג במקום 90 שח מחיר ממוצע 
בקבוק מים מהבית – חיסכון של 10 שקלים
חטיף שרכשנו בסופר – חיסכון של 5 שקלים לשקית
סה"כ חיסכון בבילוי 45 ש"ח במקום 95 ש"ח לזוג !

מצאתם טעות בכתבה כתבו לנו בעמוד צור קשר ונתקן בהקדם

סרטים חדשים בקולנוע ווידאו הנחות מבצעים בכרטיסי אשראי

סרטים חדשים בקולנוע ווידאו הנחות מבצעים בכרטיסי אשראי

סרטים הטבת אשראי רב חן גלובוס הוט סינמה יס פלנט הטבות מובילנד

מבחר סרטים בבתי הקולנוע רב חן גלובוס הוט סינמה יס פלנט הטבות בכרטיסי אשראי. סרטים מומלצים 2024 

ויזה כאל 1+1 סרטים יס פלנט כרטיס שני לסרט מתנה רב חן סינמה סיטי 1+1 אמריקן אקספרס 

בכפוף לתנאי המשתנים באתר ההטבות שלחברת כרטיסי האשראי שלכםץ חוסכים באמצעות הטבות לרכישת כרטיסי קולנוע באמצעות הטבה בכרטיס אשראי . חשוב להבין שלרוב ניצול ההטבה אינו מבטל את עמלת הזמנת הכרטיס באינטרנט ככל שהיא קיימת. חברות האשראי מקצות כמות מוגבלת של הטבות לכרטיס קולנוע 1+1 ולכן רצוי להזמין את ההטבה יום מראש.

המבצע לסרט?.  כרטיס זוגי לסרט + מארז פופקורן וממתקים + שתיה
סינמה סיטי

רגע לפני שאתם הולכים לסרט, מצאנו לכם מבצעים מהסרטים. בכפוף לתנאי הזכאות ותוקף המבצע, יוכלו המנויים של מפעל הפיס לרכוש את ההטבה שכוללת

כרטיס זוגי לסרט בסינמה סיטי
מארז קונג פו פנדה- פופקורן ענק ובתוכו מגירת ממתקים מפנקת במיוחד (8 סוגי ממתקים)
2 שתייה. המחיר?. 128 ש"ח במקום 115 ש"ח. תוקף המבצע ותנאיו באתר ההטבות ובכפוף להם. 

כיצד מנצלים את ההטבה של כרטיס קולנוע מכרטיס אשראי 

בכל חברה התהליך מעט שונה. צרכן נבון צריך להכיר את אתרי ההטבות של חברת האשראי ולהיכר את אופן ניצול ההטבות ולהזמין אותן מראש. חדש קולנוע 1+1 מאפשר לחסוך כ 1000 שח לשנה  , תלוי בסוג כרטיס האשראי שלכם ובית הקולנוע שאתם הולכים אליו.

הנחיות לקבלת 1+1 בהזמנת כרטיסים לסרט קוד קופון כרטיס שני מתנה 

  1. כנסו לאתר ההטבות של חברת כרטיסי האשראי שלכם
  2. הכניסו את הפרטים הנדרשים לקבלת הטבה .
  3. לאחר הזנת הפרטים הכוללים לרוב תעודת זהות ופרטים מזהים של כרטיס האשראי שלכם תקבלו ב SMS מספר הטבה.
  4. מה עושים עם קוד קופון ?. את המספר תצטרכו להקיש באתר האינטרנט של בית הקולנוע ( סינמה סיטי , יס פלנט , גלובוס מקס , לב הוט סינמה  ועוד ).
  5. חשב מאד – בחלק מחברות האשראי ההטבה בתוקף לחודש ימים.
  6. ודאו שחברת כרטיסי האשראי שלכם מענקה הטבות בכרטיס אשראי וקוד ההטבה.
  7. כך למשל ישראכרט קופון לקולנוע אינה זהה להטבה שמקבלים כאשר מנצלים לאומי קארד 1+1 סרטים. אם יש לכם 2 כרטיסים תוכלו לרכוש גם ו ויזה 1+1. חשוב להכיר את מערך ההטבות של חברת השאראי שלכם ולהנות מחיסכון של אלפי שקלים בשנה על בילויים . בעלי כרטיס אשראי שנהנים דיינרס 1+1 
  8. מצאתם טעות דווחו לנו  – גולשים יקרם התנאים להטבות בכרטיס האשראי שלכם משתנים מעת חשוב לבקר באתר חברת האשראי שלכם ולבדוק את התנאים. מצאתם טעות בכתבה שלחו לנו הודעה בעמוד צור קשר ונתקן לטובת גולשי האתר.
  9. חלק מלקוחות בנק פפר אפליקציה של בנק לאומי זכאים מעת לעת לקופון קולנוע.

מדריך חיסכון 15 טיפים לחיסכון ! קראו את המדריך ובדקו אפשרות לייעוץ אישי

המדריך לחיסכון 10 טיפים חשובים לחיסכון מאות שקלים בחודש
ייעוץ אישי לחיסכון בחשבון הבנק שלכם
השאירו פרטים וקבלו חינם מדריך לחיסכון חודשי בקלי קלות והצעה לייעוץ אישי ובדיקת חשבון הבנק

תערוכת הפרחים פסח 2024 מבצעים הנחות שעות פתיחה

הסרטים החדשים של 2024

 

ריקי הקרנף בממלכת הג'ונגל

הרפתקה משעשעת וסוחפת לכל המשפחה על כוחה של חברות, אומץ וערבות הדדית. ריקי הקרנף הצעיר והאמיץ וחברו הטוב, בני, הברווז העליז והאופטימי, יוצאים למסע נגד הזמן ברחבי ג'ונגלים טרופיים, כדי למצוא את זרע הקסם, שיציל את ביתם מצונאמי צפוי. הם נאלצים להתמודד מול להקת ציפורים ולוקחים על עצמם משימה נוספת: לסייע לציפור גן עדן ייחודית, ששירתה נפלאה, לשוב אל מקום הולדתה. דרכם רצופה מכשולים והפתעות, ומלווה בשלל בעלי חיים מגוונים, ציפורים נדירות, שבט מקומי וציידים… שחלקם חובבי חיות. כשהסערה תגיע, יצטרכו כולם להחליט מה חשוב להם בחיים, ועל פי אילו ערכים, הם בוחרים לחיות.

תעלול של משלוח סרטי ילדים חדשים בקולנוע

מה על המסך?. סרט ההמשך ללהיט "תעלול של טיול". צמד החברים מהג'ונגל , הדוב מיק מיק ואוסקר הארנב מוצאים בפאתי הנהר, גור דוב גריזלי קטן ונטוש שנפל מפי החסידה שהייתה אמורה למסור אותו להוריו. השניים מבינים כי עליהם לצאת למסע חוצה יבשות לאתר את הוריו. יחד עם דב פנדה, חסידה ושלל חיות מבדרות הם יוצאים להרפתקה מסמרת שיער בכדור פורח בדרכם להוריו הביולוגיים.

חדש ומומלץ בבתי הקולנוע הסרט הצצה ליחסים עם  ג'וליאן מור, נטלי פורטמן,

תחילת הרומן שלהם עוררה סערה, גרייסי הייתה אז בת 36 וג'ו היה רק בן 13. 20 שנה לאחר מכן נראה שהשניים מנהלים חיים שקטים ונוחים בפרברים. האושר בתא המשפחתי נסדק כאשר אל הקהילה המסוגרת מגיעה אליזבת שחקנית מפורסמת שבאה כדי להכיר לעומק את גרייסי, אותה תגלם בסרטה החדש.

בעוד אליזבת משתלבת בחיי היום יום של הזוג, העובדות המטרידות לגבי תחילת הקשר מעוררות רגשות רדומים אל פני השטח.

הענקים של אי הפסחא סרטו של דובר קוסאשווילי

מסע משפחתי קסום של דובר קוסאשווילי, אל הזמנים והמקומות מהם צמחו גם "חתונה מאוחרת" ו"מתנה משמים" זאזא שחי בצלו ותחת מרותו הקשה של אביו, אוהב את זהבה ושניהם חיים בעולם פנטסטי ,אליו הם מתחברים באיסוף קלפים על מקומות קסומים ורחוקים.

בשכונת הבלוקים בני ארבעת הקומות גרה מדיאה החיילת היפה. חולמת להמשיך ללימודי רפואה ברומניה ואוהבת את ואז׳ה הבריון השכונתי היפה והשרמנטי ,שמשתמש בחוקי העולם הישן ומנהגיו כדי למנוע ממדיאה את עצמאותה.

את העולם הזה מנהל הסבא הססגוני , שמנסה לשמר את חוקי הפטריארכיה הישנים. התמזגות התרבויות, מתנפצת על חייהם של עולים בישראל החדשה ועל תרבותם הקסומה שהולכת ונעלמת.

צפו בווידאו המלא הענקים של אי הפסחא טריילר סרט ישראלי
אהבה עד העצם סרט מומלץ 2023 בסינמה סיטי 

כאשר ניקול, נפש חופשיה ואוהבת פוגשת לדייט בגינת הכלבים את מקס, חנון מקסים עם חרדה חברתית, הניצוצות לא ממש עפים באוויר. אך אחרי שהשניים מגלים שהכלבים שלהם מסתדרים טוב, אפילו טוב מידי זה מוביל במהרה להמלטת גורים. עתה הזוג המוזר יאלץ לשים את ההבדלים ביניהם בצד כדי לסייע לכלביהם עם ההורות המתקרבת, אפילו אם זה אומר שהם ייאלצו להתאהב האחד בשנייה על הדרך.

מחר תזרח השמש סרט איטלקי חדש בקולנוע 

ג'ובאני, במאי איטלקי מפורסם, עומד לקראת תחילת צילומי סרטו החדש. אבל עם נישואים במשבר. ועוד משהו, מפיק שעומד בפני פשיטת רגל ותעשייה שמשתנה מרגע לרגע.  נדמה שהכל עובד נגדו… בניסיון להציל את הסרט, ג'ובאני יצטרך ללמוד לעשות דברים בדרך חדשה.

מתקפה חזיתית סרט אשקן מומלץ עם ג'קי צ'אן ג'ון סינה

בכדי להציל את עובדי מתקן הנפט הגדול בעולם, נשלחים 2 לוחמי קומנדו של הכוחות המיוחדים לאזור המסוכן ביותר במדבר. קבוצת שכירי חרב שנשלחת לסייע לשניים להשלים את משימתם, מתגלה כחלק מתוכנית סודית להשתלט על מתקן הנפט ולבצע את שוד הנפט הגדול ביותר שהתרחש עד היום. בעיה קטנה אחת עומדת בדרכם של השניים לבצע את המשימה – הם לא ממש מסתדרים אחד עם השני.

החוזה The Covenant סרט חדש 2023 עם ג'ייק ג'ילנהול

ג'ון קינלי (ג'ייק ג'ילנהול), סמל בצבא ארה"ב, נפצע קשה במהלך חיפוש אחר אמצעי לחימה. העיתוי חשוב?. זה קורה בזמן שהיחידה הצבאית שלו מותקפת על ידי לוחמי הטליבאן. עם הטליבאן בעקבותיהם, המתורגמן האפגני המקומי אחמד (דאר סלים) מסכן את חייו כדי להעביר את ג'ון הפצוע במסע מפרך למקום מבטחים. אבל המסע של שניהם רק מתחיל…

כמה עולה כרטיס קולנוע לגימלאי?.

גמלאים זכאים לכרטיס לסרט ב 21 ₪ לכל סרט ישראלי כל השבוע בהצגת תעודת גמלאי ותעודה מזהה(במימון המשרד לאזרחים ותיקים). הנחות נוספות לכרטיסי קולנוע ניתן למצוא באתר ההטבות של מפעל הפיס. כמה זה עולה?. ישנם מבצעים החל מ 9 שח לכרטיס קולנוע. לא תלכו לראות?.

לחיות  Living זוכה פרסים פסטיבל סאנדנס 2022 פסטיבל ונציה 2022

שנות ה-50 בלונדון. וויליאמס, פעם חייל והיום עובד ציבורי מנומנם, הפך עם השנים לבורג קטן במשרדי הבירוקרטיה הבריטית, טובע בשגרה המשמימה של הררי טפסים, חליפות שחורות ואנשים אפורים.