מָה יֵשׁ לִרְאוֹת עַכְשָׁו בְּנֶטְפְלִיקְס המלצות

מָה יֵשׁ לִרְאוֹת עַכְשָׁו בְּנֶטְפְלִיקְס המלצות

מה רואים היום בערב  ? יש סדרה חדשה או סרט שממש שווה לראות בנטפליקס או באפליקציה לסרטים חינם. כן עוד איך ואנחנו נתן לך פה תכף אשת רשימת הסדרות והסרטים הכי הכי ותהיה לכם תשובה מעולה – מָה יֵשׁ לִרְאוֹת עַכְשָׁו בְּנֶטְפְלִיקְס

מכירים השיר הי יו יה של כוורת ? אז זהו שיש סדרות כאלו שכמה שנראה אותן במסגרת סדרות מומלצות לצפייה ישירה אז לא יימאס מהן . אז יאללה בואו נתחיל לראות במה מדובר.

מָה יֵשׁ לִרְאוֹת עַכְשָׁו בְּנֶטְפְלִיקְס המלצות

מָה יֵשׁ לִרְאוֹת עַכְשָׁו בְּנֶטְפְלִיקְס המלצות

הגשם עונה 3 צפייה ישירה עם תרגום עברית 

העולם עוד מעט נחרב ורזמוס שמחזיק את המפתח לאנטי וירוס מסתובב ברחבי השממה האין סופית , נזהר מהגשם השחור , התאגיד הגדול רודף אחריו ונשאה לו רק עונה להציל את העולם. למה אני מתרגש מהסדרה הזו למרות העלילה שלפעמים מאוסה ולפעמים מרתקת ? כי עוד מעט מתחילה העונה האחרונה של המאה לצפייה ישירה , עונה 7 , ואני רוצה להספיק לראות הגשם עונה 3 לפני זו תתחיל ואז …..חפשו אותי ביוני עיוני.

מרצ'לה לצפייה ישירה מומלץ בנפטליקס ישראל תרגום עברית מובנה 

סדרה משנת ‏2016‏  ‏‫עם 3 עונות‏ שיעשו לכם טוב הלב . לא תרצו ללכת לישון כי פשוט מדובר בסדרה מעולה. כי הנושא קרוב לכל אחד מאיתנו בימים האלו שכולנו מחכים לענק 750 של ביטוח לאומי. אז מה ולך שם  ? למרות קשיים בחיי הנישואין, אובדן טראגי, אובדן זיכרון ואתגרי האימהוּת, בלשית מלונדון מצטיינת בתפקידה: לכידת רוצחים . אז בכל פעם שנדמה שיש לה ברוך חדש תמיד יש פתרון , יש דיאלוגים מרתקים , מתח אנגלי כמו במותחני הכורסא שהייתי רואה עם אבא שלי וכל פרק הוא יצירת אומנות. אני ממליץ על הסדרה הזו.

עכשיו לסדרה קצת אחרת , כזו שמתחבאת באלגוריתם של נטפליקס ולא תמיד מקבלת המלצות לצפייה ישירה. אבל אתם יודעים ומכירים, אני חופר שוב ושוב ומחפש סרטים וסדרות חדשות. לא מה שמגישים לנו לפה אלא את היהלומים האמיתיים. אז עכשיו גם תדעו. 

עקורים לצפייה ישירה נטפליקס ‏2020‏

מיני סדרה עם ‏‫6 פרקים‏ שכל אחד יותר מהשני ועם איבון סטרקובסקי (Yvonne Strahovski) השחקנית מספר אחת בסדרה שפחה! ובלי תירוצים ! אז על מה הסדרה האוסטרלית המעולה הזו  ? רכיהם של ארבעה זרים – אישה במנוסה, פליט אמיץ, פקידה ממשלתית נמרצת ואב עם קשיים כלכליים – מצטלבות במתקן מעצר למהגרים באוסטרליה. קצת מתח , קצת קוקורירו , קצת שמח והרבה עצוב ותמיד שאלה אחת באוויר – אם כל כך למהגרים אז למה הם עוזבים את הבית רק לבוא בטענות למדינה שהסכימה לקלוט אותם. חומר למחשבה. אתם יודעים מה עדיף לחשוב על הטבות בכרטיס אשראי זה לפחות יחסוך לי את הקופון לפיצה.