סדרות חדשות בנטפליקס 2023 netflix ישראל

סדרות חדשות בנטפליקס 2023 netflix ישראל

מה כדאי לראות?. סדרות חדשות בנטפליקס 2023! גולשי נטפליקס ישראל כבר מכירים את הנוהל. לתיבת הדואר האלקטרוני שלנו מגיעה הודעה עם  סדרות חדשות בנטפליקס שעלו השנה. קישורים סודיים, צפייה ללא הגבלה. בכתבה שלפנינו סקירה על הסדרות החדשות בנטפליקס מצאנו לכם אוסף של סדרות טובות בנטפליקס

הסדרות של 2023 נטפליקס לצפייה ישירה 

 The Crown – סדרה דרמטית עם בימוי מעולה, הכתר לצפייה ישירה, מספר את סיפורה של משפחת המלוכה הבריטית. רשימת פרסים – אמי וגלובוס הזהב על הבימוי והשחקנים.

 נרקוס שלוש עונות מלאות לצפייה ישירה ללא הגבלה. סיפור חייו של פבלו אסקובר. אז אסקובר באמת פינה את הזירה. האם זה פתר את הבעיה של ארצות הברית?. לא ממש. 

מראה שחורה לצפייה ישירה – סדרה מדע בדיוני חדשנית, עם כל פרק מספר סיפור מחדש את הצורה שבה אנו חווים את העולם המודרני.

 אסור להחמיץ מומלץ לצפות סדרות חדשות בנטפליקס 2023 

בין שלל הסדרות והסרטים המומלצים אפשר למנות את שמורות הטבע המופלאות. מי המנחה המפתיע?. ברק אובמה לשעבר נשיא ארצות הברית. מה נראה?. סדרה תיעודית מרהיבה המוקדשת לכמה משמורות הטבע היפות ביותר בעולם, עם קריינות של נשיא ארצות הברית לשעבר ברק אובמה.

יומני הערפד כל העונות לצפייה ישירה ללא הגבלה

האחים הערפדים סטפן ודיימון, הלכודים בתוך גוף של מתבגרים, מסתכסכים ונלחמים על אהבתה של הנערה המקסימה אלנה. איאן סומרהלדר ('אבודים') מככב בסדרה המצליחה שיצר קווין וויליאמסון ('דוסון קריק').

גאון מרושע סדרת מתח תיעודית בנטפליקס ישראל   

העולם מלא בגאונים מסוגים שונים ומשונים. הגאון המרושע היא העצם גאונה מרושעת . הסיפור המפתיע מתחיל במותו המוזר של שליח פיצה ששודד בנק כשפצצה כרוכה סביב צווארו ומסתיים באוסף הפתעות בסיפור שבכל פרק בסדרה גאון מרושע מפתיע את הצופה מחדש ומאיר חלק אפל בנפשו של האדם.

עד כמה הסדרה גאון מרושע בנטפליקס היא קשה ומפתיעה – חכו לפרק האחרון ואל תמצמצו ! 

לסיכום : מומלץ מאד ! בעיקר לחובבי סרטי מתח תעודה 
שם הסדרה בנטפליקס ישראל : גאון מרושע 
זאנר: תוכניות טלויזיה על פשע 

גאון מרושע איזה סדרות מומלצות בנטפליקס

גאון מרושע איזה סדרות מומלצות בנטפליקס צילום מסך gmail

נעולים lockup סדרה חדשה בנטפליקס ישראל  

איזה סדרות טובות יש בנטפליקס – הרבה ! הסדרה החדשה lockup  נעולים מגישה מסמך אנושי מרתק על בתי הכלא השמורים של ארצות הברית וחיי האסירים השפוטים לתקופות ארוכות. בשונה מסדרות דומות של ערוץ ההיסטוריה הסדרה של נטפליקס נטמעת בחיי האסירים מהפן של יחסי האסיר עם החיים שבחוץ. עם המאבק הבלתי פוסק של אסירי עולם לשמור על הקשר עם החיים שבחוץ והתקופה מורטת העצבים של עצורים לפני משפט הצפויים לגזר דין קשה. סדרה מומלצת לצפייה ישירה עם כתוביות עברית 

לסיכום : מומלץ מאד ! לא לבעלי בטן רכה
שם הסדרה בנטפליקס ישראל : lockup
זאנר: תוכניות טלויזיה אמריקאיות

הצעצועים שעצבו אותנו סדרת תעודה בנפטליקס   

לא משנה מתי נולד/ה הצופה תמיד לכל אחד יש זיכרון מצעצוע שלווה אותו. לכל מופע טלוויזיה וקולנוע יש צעצוע נלווה ולא רק מימנו. רובוטריקים, הלו קיטי , מסע בין כוכבים הבלתי נשכחת ולגו הם כולם צעצועים שמחזור החיים שלהם נמשך עשרות שנים והאתגר של היצרנים למשוך את ההכנסות מדור ההורים לדור הילדים והנכדים מביא למתיחת המותג ויצירת תת תרבות לכל צעצוע.

הסדרה מצליחה להביא , גם למי שכבר רואה 2020 מבט משעשע לצד זרקור על תעשיית הבידור וההשקה שלה לחיי התרבות של כל אחד מאתנו וכמה הכל היה כל תמים , לכאורה , פעם. 

לסיכום : מומלץ מאד ! לא רק לחובבי צעצועים ואספנות 
שם הסדרה בנטפליקס ישראל : הצעצועים שעצבו אותנו
זאנר: תעודה , תוכניות טלויזיה אמריקאיות 

נטפליקס ישראל סדרות חדשות בנטפליקס 2018

נטפליקס ישראל סדרות חדשות בנטפליקס 2018 צילום מסך מתוך נטפליקס 

לצפות בנפטליקס ללא חיבור לאינטרנט    

לבעלי מנוי של נטפליקס ישנה אפשרות להוריד סדרות , סרטים ופרקים לטלפון הנייד למשך זמן קצוב מראש ולפצות בהם במועד מאוחר יותר ללא צורך בחיבור לאינטרנט או wifi . זו תכונה חשובה מאד בעיקר למי אוהב לטוס ולהעביר את הזמן בטיסה בצפייה , למי שנוסע ברכבת ישראל וגם למי שלא תמיד מחובר לאינטרנט או רצה לחסוך בחבילת גלישה.