פתיחת חנות אמזון ישראל

פתיחת חנות אמזון ישראל

בחודש אוגוסט 2019 נפל ( או קם ) דבר בזירת המסחר האלקטרוני בישראל . מעכשיו ישראלים יכולים לקנות ולמכור בעברית באמצעות זירת המסחר החדשה של אמזון בעברית AMAZON WEB SERVICES ISRAEL LTD.

האתר החדש לקניות ומכירות באמצעות האינטרנט פתוח כעת להרשמה בפני סוחרים ישראלים והדריכות בזירות המסחר כבר מורגשת . לאתר החדש יש פוטנציאל לאיים על המכירות בקניונים המובילים בישראל , לנגוטס בנתח השוק של אתרי מכירות מובילים בתחום האופנה כמו טרמינל X ועדיקא. כעת כאשר המשלוח מישראל יש תחום אחד שהולך להרוויח בענק  – משלוחים מישראל לישראל !

עכשיו זה רשמי אמזון נכנסת לפעילות בישראל באמצעות אתר אינטרנט שיאפשר מכירת מוצרים של עסקים מקומיים לישראלים , השילוח יהיה מישראל והסוחרים ישלמו עמלה של כ 15% לאתר אמזון ישראל . כל החדשות על פתיחת חנות אמזון ישראל

הרשמה לאמזון ישראל בעברית אתר חדש

הרשמה לאמזון ישראל בעברית אתר חדש

ישראלים מוכרים באמזון ישראל

אם עד לפתיחת אמזון ישראל , אתר מכירות לישראלים מישראל , הסוחרים הישראלים התמקדו בשווקי חול , הריי כעת נפתחת מבחינתם אופציה למכירת המוצרים בארץ , באמצעות לוגיסטיקה ישראלית מקומית ומשלוח חינם בישראל .

הסוחרים יכולים לבחור האם למכור את המוצר באמזון ולתת משלוח חינם לישראל או לגבות תשלום נוסף על המשלוח . בכל מקרה נהוג להניח שבאתרי קניות המבצעים משלוח לישראל הלקוחות מעדיפים חנויות אינטרנט המציעות משלוח חינם לישראל .

Amazon marketplace ללא מחסנים בישראל

כניסת אמזון לישראל שונה מעט מכניסת ענק המכירות און ליין ברחבי העולם. בעוד שבחלקים רבים מהפעילות בעולם אמזון מפעילה מחסנים מקומיים מהם הסחורה משולחת ללקוחות שרכשו באתר , הריי שבישראל השילוח של הסחורה יצא ישירות ממחסני הספקים הישראליים ולא ממחסן לוגיסטי של אמזון ישראל בעברית אתר חדש .

פתיחת חנות אמזון ישראל לקראת חגיגת הקניות של 2019

טרם ידוע לנו מתי תתחיל אמזון לאפשר מכירות בישראל אך אנו מעריכים שכבר מיום הרווקים הסיני 2019 ניתן יהיה לבצע לרכוש סחורה מישראל באתר אמזון ולקבל משלוח מהיר לבית הלקוח .

פתיחת חנות אמזון ישראל האם כעת קל יותר

ייתכן וכניסת אמזון לשוק הישראלי , בפורמט הנוכחי תקל על עסקים רבים לשווק את מוצרים באינטרנט שכן הם ייהנו מכל היתרונות המובנים של מכירת מוצרים באמצעות Amazon.com כאשר רובם ערוכים לטפל במשלוח תוך מספר ימי עסקים באמצעות חברות משלוחים ישראליות .

לצד הסרת החסמים לבעלי עסקים , עם כניסת אמזון לישראל , עדיין ישנן סוגיות שיש לתת עליהן את הדעת כגון כיצד לקדם את החנות באמזון והאם בעלי עסקים שיש להם אתר באינטרנט וכבר השקיעו בו לא מעט כסף , בבניית חנות אינטרנט וקידום אתרים ,  יזנחו אותו לטובת אמזון .

יום הרווקים הסיני 2019 כמעט כבר כאן

בכל שנה זה נראה רחוק אך כאשר זה מגיע טרפת הקניות באינטרנט רק הולכת וגדלה. אז הנה אתם מוזמנים לרשום ביומנים את התאריכים של ימי הקניות באינטרנט לשנת 2019

החג הרשמי של הקניות יום הרווקים הסיני 2019 יום שני 11/11/2019

בלאק פריידי 2019 תאריך 29/11/2019

סייבר מאנדי 2019 יום שני 02/12/2019

פתיחת חנות אמזון ישראל החדשות החמות עם כניסת אמזון לפעילות בישראל כיצד לפתוח חנות ולספק סחורה ללקוחות בישראל באמצעות אתר amazon מהמחסן שלך