אבודים צופית גרנט עונת 2021 הפרק הראשון

אבודים צופית גרנט עונת 2021 הפרק הראשון

התכנית הכי מרגשת על המסך חוזרת בעונה חדשה ופותחת בפרק מעולה. בפרק הראשון נחשף בסדרה אחד הסיפורים המטלטלים והמסוכנים ביותר שנעשו. הסדרה אבודים צופית גרנט עונת 2021 הפרק הראשון לצפייה ישירה קשת 13. הווידאו של פרק 1 אבודים עונה חדשה בסוף עמוד זה

אבודים צופית גרנט עונת 2021 הפרק הראשון

אבודים צופית גרנט עונת 2021 הפרק הראשון

אבודים פרק 1 לצפייה ישירה החקירה המורכבת את חוקת סיפור רצח

אמרו לה להתרחק, אבל עם סיפור כל כך גדול צופית גרנט לא תיקח מרחק. היא מייצבת מול תעלומה מורכבת והיא הולכת לפתור אותה. התעלומה הראשונה של אבודים לצפייה ישירה באתר ערוץ 13 נפרסת על פני 4 פרקים שפותחים את עונת 2021.

עוד באתר- מי זכאי למענק מס הכנסה שלילי? 

זה מכבר עלה בערוץ yes דוקו סרט חדש על המתנדבים שפקדו את הקיבוצים עד אמצע שנות התשעים ואת המורשת שהשאירו אחריהם. מי שגר בתקופת הזהר של המתנדבים בקיבוצים מכיר את המראה המרענן של זהובות השיער משבדיה ששבו את לבבות הישראלים. גם להפך.

לפני מספר שנים התוודע בעל פאב בבית שאן, בירת קיבוצי עמק יזרעאל והירדן, לכך שנולדה לו בת, עליה לא ידע במשך 20 שנה. לילה אחד של אהבה ושני עשורים הפרידו בניהם. המציאות אם כך, יותר חזרה מהמציאות.

אמה ומתילדה מגלות שנולדו בישראל אבודים פרק 1 לצפייה ישירה ערוץ 13 

הפרק מתחיל סיפור הרקע של שתי התאומות אמה ומתילדה. הן תאומות טובות שבדיה. לא מדינת זכויות האדם של היום, אלא זו של פעם שחלק מתושביה התייחסו לישראל כביתם השני.

לכאורה עוד סיפור מרגש של אבודים אשר במרכזו איחוד משפחות. אבל העלילה מסתבכת ומושכת את צופית גרנט אל תוך אירוע מסתורי שמשהו מנסה למחוק את קיומו. כך נראה. ההורים הביולוגיים של התאומות זה א מה שחשבתם. המשפחה הביולוגית שלהן מתעממת עם צוות אבודים והנושא גולש אל תוך חקירת רצח.

צופית גרנט אבודים עונה חדשה

אם בין השורות קבלתם הרגשה שאני יותר מאשר מעריך את צופית גרנט, צדקתם. לדעתי, מדובר בפעילה חברתית חשובה ולא רק שחקנית או מנחה מוכשרת. צופית היא נשיאת אגודת הידידים של עמותת אנוש וידועה בזכות פעילותה החברתית בנושא.

מנחת אבודים בערוץ 13 הייתה נשואה למאמן הכדורגל אברהם גרנט. צפו כעת אבודים עונה חדשה פרק 1 לצפייה ישירה בערוץ 13 החל מיום ראשון