אוצר האי המקולל עונה 9: פרקים חדשים, אוצרות על האי בערוץ ההיסטוריה

אוצר האי המקולל עונה 9: פרקים חדשים, אוצרות על האי בערוץ ההיסטוריה

מספר חודשים של סקרנות אין עברו על מעריצי הסדרה של ערוץ ההיסטוריה. בתחילת נובמבר עולים פרקים חדשים ואנו כאן לספר לכם כל מה שרק אפשר על אוצר האי המקולל עונה 9: פרקים חדשים, אוצרות על האי בערוץ ההיסטוריה.

לא חשבנו אחרת. עונה חדשה עם פרקים חדשים, אוצרות על האי בערוץ ההיסטוריה. מה גלו האחים לגינה בפרק הראשון של העונה? מה קרה לבור הכסף? מה התגלה בביצה?.

בשנת 2023 בה משודרת עונה 10 אוצר האי המקולל פרקים מלאים, החיפושים מתמקדים בבור חדש ישן שנקרא shaft garden. היכן הוא נמצא?. סמוך למקום הצפוי של בור הכסף. למה מחפשים בו?. הודות לעדויות של זהב במים שיש בו, תעלה שמובילה אליו עמוק האדמה ועדויות לזהב שנמצאו בעצים ממנו הורכב הבור ההיסטורי. האם האחים לגינה ימצאו בו זהב וכסף?. מוקדם עדיין להגיד. מה שבטוח השעונה העשירית היא מפתח להמשך החיפושים.

אוצר האי המקולל עונה 9

אוצר האי המקולל עונה 9

מהנקודה האחרונה בערוץ ההיסטוריה

הפרק האחרון של עונה 8 פרק אחרון שודרה בסוף מאי 2021. אולם החדשות הטובות הן שערוץ ההיסטוריה חידש סוף סוף את קללת אוק איילנד עונה 9 והודיע ​​על תאריך הפרק הראשון- 02/11/2021 אז יחזרו אלינו ריק ומרטי לגינה וצוות ציידי האוצרות. מצוידים בגלאי מתכות, מקדחים רבי עוצמה ומפות ישנות.

עוד באתר – מה מצאו עד היום על האי המקולל? 

סדרות על חיפוש אוצרות ועכשיו לטובה ביותר

מאז 2014, כאשר בערוץ ההיסטוריה לצפייה ישירה שדר את העונה הראשונה, ספר אם משהו תאר לעצמו שנבסרה תגיע לעונה תשיעית, מבלי שיתגלה האוצר מהאי אוק.

מה התגלה בעונה האחרונה על אי האלונים The Curse of Oak Island Season 9

נראה שהצילומים לעונה 9 של קללת אוק איילנד החלו כבר בחודש יולי 2021. אולם החלו בחשאי מבלי להצהיר על כך באופן רשמי לתקשורת. המידע הגיע בעיקר ממעריתי הסדרה.

טז קבלנו ספוילר על חידוש צילומי הסדרה. עמוד הפייסבוק 'אי אלון מהצד השני של הכביש המהיר' חשף כמה תמונות של משאיות, מחפרים ומכונות כבדות באוק איילנד עם הכיתוב: "הגיע היום מחפר חדש.! כ 20-25 רכבים. ..אני חושב שזה בטוח לומר שהם חזרו לזה! עדיין אין סימן של האחים או של החבורה האמריקאית.! השקיעה בלילה האחרון הייתה מדהימה! לאהוב לחזור למקום המאושר שלי! "

קללת האלונים והאוצר בבור הכסף 

אוצר האי המקולל ( האלונים דווקא בסדר) עוקבת אחרי האחים מרטי וריק לאגינה. עונה 8 הסתיימה בשתי נקודות חשובות:

הביצה במרכז האי מתגלה כמלאכותית. היא שמשה בתור מעגן לספינות אשר פרקו בה מטען יקר. איזה מטען ומה הקשר לבור הכסף? זה בדיוק מה שינסו לגלות בעונה הקרובה.

בור הכסף ומרץ סמית- האחים ככל הנראה הגיעו למסקנה שיש לפורר את הגבעה במקום לחפור בה בכל פעם מחדש. כך שהמיקום האמתי של בור הכסף לא יהיה רלוונטי עוד.

צפו בווידאו כמעט נוגעים בזהב אוצר האי המקולל ערוץ ההיסטוריה פרקים מלאים לצפייה ישירה