אטרקציות חופש גדול לוח פעילות ארצי

אטרקציות חופש גדול לוח פעילות ארצי 2023

אתר החיסכון של ישראל אסף עבורכם את הפעילויות המדליקות של החופש הגדול. מה עושים עם הילדים?. אנו מקווים שתמצאו עניין מחופש גדול מהנה ובטוח!. מה בכתבה?  אטרקציות חופש גדול 2023 לוח פעילות ארצי .

היכן משיגים הנחות?. כרטיסים מוזלים לכל בעלי כרטיסי האשראי והטבות מיוחדות בקופת כרטיסים 1+1.

רגע לפני חופשת הקיץ ברכות למסיבות סיום ואז אטרקציות חופש גדול השנה 

אין ספק שחופשת הקיץ מתחילה עם פרדה נעימה משנת הלימודים שזה עתה הסתיימה. איך בדיוק עושים את זה ? פשוט מאד. דואגים שלכיתה תהיה מסיבת סיום שנת הלימודים כיפית עם הרבה כיבוד ובעיקר אומרים תודה. למי בדיוק אנו מודים בסוף שנת הלימודים – לצוות המורים וההוראה בבתי הספר.

וכיצד מודים לצוות החינוכי במסיבת סוף ? במתנה יפה ונדיבה. אבל לא רק. בגני הילדים נגיד תודה עם ברכה אישית לגננת ולסייעת. איפה יש ברכות מרגשות לסוף שנה ?

עוד באתר – לא תאמינו איזה מבצעים יש ביום הרווקים הסיני

מודעות גוגל



סדנאות יצירה לכל המשפחה לסיום החופש הגדול בבית ראובן תל אביב 

לסיום החופש הגדול מוזיאון בית ראובן מציע פעילות יצירתית לילדים (מגיל 4 ומעלה) ולהורים: סדנאות מרתקות הכוללות סיור במוזיאון וביקור בסדנת האמן.

23 – 29 באוגוסט
מספר המקומות מוגבל. בהרשמה מראש באתר המוזיאון .

סדנת סטופמושן
רביעי 23.8
יצירת סרטון אנימציה בטכניקות מגוונות: פלסטלינה, גזרי נייר, רדי-מייד

הדפס סדנאות בתל אביב
חמישי 24.8
סדנה צבעונית להיכרות עם טכניקות הדפס משי ותחריט

סרט מצויר
שלישי 29.8
יצירת סרטון בטכניקה של ראשית הקולנוע ובעקבות הצלם אדוארד מייברידג'

משך הפעילות בין 11.00 – 13.00

עלות לילד + מבוגר: 65 ש״ח | כל משתתף נוסף (ילד/מבוגר): 40 ש״ח

כוכבים נופלים בנגב קיץ 2023 פסטיבל מטאורה בכפר הנוקדים

משקיעה עד זריחה. חוויה מוזיקלית ייחודית בלב המדבר: לילה שבו הקצוות נמסים. מהדורה שלישית מפתיעה במיוחד תחת כיפת השמיים בו יצאו המשתתפים למסע מוזיקלי קסום ולילי בשכיבה. כש-12 שעות של חושך ושקט שזורים עם אור ומוזיקה ויוצרים חווית מוזיקלית עמוקה ושונה.

מי יופיע השנה בפסטיבל?. שלום חנוך במופע זריחה מרהיב, קותימן במופע סולו אמביאנט, ליסה מורגנשטרן והקאנה קוורטט (גרמניה), איינור דוגן (הולנד), דה האבלס (צ'כיה), סט שקיעה עם נדב רביד ועוד המון הפתעות.

תאריכים כוכבים נופלים ? 20 ביולי, החל מהשעה 18:00. איפה? כפר הנוקדים. הכניסה מגיל 23+, מספר המקומות מוגבל.

טיולים מומלצים בחופשת הקיץ לאן נטייל כניסה חינם 

הפעם נחלים בצפון עם מים לכל המשפחה וגם לבוגרים לא יזיק ללכת קצת בנחלים של ישראל אחרי השנה הגשומה שעברה עלינו.  יש להתעדכן מול הנחיות משרד הבריאות בכל עת .

מודעות גוגל



  1. נחל השופט מסלול מעגלי קל לכל המשפחה בכל עונות השנה על אם הדרך בסמוך למושבה יוקנעם שעה נסיעה מתל אביב 40 דקות מחיפה מומלץ לכל המשפחה עם המון כיף.
  2. נחל שניר הנקרא גם החצבאני הוא אחד הנחלים השופעים עם מסלול טיול מים מדהים , דרגת קושי בינונית תענוג בקיץ מים קרירים ומסלול מסומן. כמו בימי בראשית.

קטיף דובדבנים 2023 קופון הנחה היכן קוטפים

נכון שכולנו אוהבים לרכשו פירות טריים מהחקלאי לצרכן. אבל מה יותר טוב מאשר לאכול היישר מעצים עמוסי פרי. מה בכתבה? קטיף דובדבנים 2023. קופון הנחה היכן קוטפים סקירת המטעים ברחבי הארץ בהם תוכלו לבלות בקטיף אישי של מכוון פירות העונה באתר קופון הנחה לכניסה מומלץ.

עוד באתר הנחות מבצעים לקטיף עצמי בצפון 


אוהבים לטייל בצפון ? הכירו את שביל סובב כינרת ומסלולים ללא תשלום

איזה מסלול מומלץ ? מגשר אריק לכפר נחום טיול חינם בשביל סובב כינרת.

למה דווקא את המסלול הזה ?.  מה נראה בדרך ? לחובבי המים נזכיר שנטייל בין ערוצי נחלים ומבני אבן עתיקים מהתקופה העותומאנית. לאורכו של השביל נהנים מפינות חמד מוצלות ושקטות בחיק הטבע.

לונה פארק 1+1 מבצעים בכרטיס אשראי אטרקציות בקיץ

מאז שאני זוכר את עצמי כילד הגלגל הענק, שעודנו שם, היה הסמל של הלונה פארק בתל אביב.
אבל מי שאמר שחייבים לשלם מחיר מלא. מתכננים יום כיף בלונה פארק תל אביב ?  עוד אילו פארקי שעשועים מומלצים יש לנו להציע ? סופרלנד ראשון לציון קופון הנחה יכול לחסוך לא מעט כסף ברכישת כרטיס ואתם תוכלו ליהנות ביום כיף משפחתי.

קופונים לקיאקים בצפון שייט בירדן 

קייקי כפר בלום 1+1 בכרטיס אשראי מבצעים והנחות שעות פתיחה כמה עולה כרטיס
איזו אטרקציה בצפון אתה הכי הרבה אוהבים?. יש לא מעט ואנו אוהבים את כולן.  קייקי כפר בלום 1+1 בכרטיס אשראי מבצעים והנחות שעות פתיחה כמה עולה כרטיס מבלים וחוסכים בצפון שעות פתיחה גיל כניסה מסלולים ואטרקציות מומלצות.

למידע מלא 

מטר מטאורים 2023 לילות לבנים בערבה אוגוסט חופש גדול 2023

בואו לחוויית תצפית כוכבים, צפייה בטלסקופ, סיורים ליליים, צפייה בחיות הבר הליליות, סדנאות שטח חווייתיות לכל המשפחה. מתי בחופש הגדול?. סוף שבוע חמישי-שבת באוגוסט 10-12 באוגוסט 2023.

תיירות מועצה אזורית הערבה התיכונה, מזמינה בשיא מטר המטאורים בלב המדבר, לסוף שבוע 'לילות לבנים בערבה'- 10-12.8.2023- פעילויות לכל המשפחה בשעות הלילה, בחשכה, המאפשרת התבוננות בכוכבים המנצנצים הפרוסים בשמיים האינסופיים והנקיים. החיבור בין המדבר השקט, האוויר הצלול והשמיים זרועי הכוכבים בערבה התיכונה, מעניקים חוויה יוצאת דופן של צפייה בשמי הלילה.

מה עושים היום בחופש הגדול ? פסטיבלים מומלצים בילוי משפתי לאן הולכים ? 

פסטיבל רחובות הבינלאומי לפסלים חיים 2023 – מתי ?.

פסטיבל רחובות הבינלאומי ה-12 לפסלים חיים. מתי זה קורה ? עדכון בקרוב, ברח' יעקב, הכניסה חופשית. מה מחכה לכם השנה בפסטיבל שחוזר ובגדול לאחר שנתיים של הפסקה ? עשרות מייצגים מרהיבים ומקוריים, אותם יבצעו מאות אמנים מהארץ ומהעולם, יתפרסו לאורך רחוב יעקב שברחובות.

כל הפרטים פסטיבל פסלים חיים רחובות 2023

טיולים בילויים הכל אני יכול בחופש הגדול. אתר מה עושים היום בחופש הגדול. סיקור שוטף ומתעדכן עם כל האטרקציות בישראל. פעילויות חינם מבצעים והטבות בכל רחבי הארץ.
מוזיאון גוש קטיף בירושלים קיץ 2023

הקיץ אנו מציינים את יום השנה ה-18 לעקירת גוש קטיף ותוכנית ההינתקות. זו הזדמנות מצוימת לבקר במוזיאון גוש קטיף פותח את שעריו במהלך הקיץ. במוזיאון מוצגים תערוכות שונות של אמני גוש קטיף, בנוסף למוצגים הקבועים ותערוכות מתחלפות.

איזה תערוכות מוצגות במוזיאון?. בקומת התערוכות מוצגת תערוכת התנ"ך בתלת מימד נדירה ומיוחדת.
וכן תערוכה מדהימה של צלמי ידיעות אחרונות על גוש קטיף. במוזיאון גוש קטיף אתם נכנסים למנהרת הזמן של ההיסטוריה של חבל עזה מתקופת החשמונאים ועד לגוש קטיף. הפסיפס המדהים של דוד המלך ששוחזר במוזיאון, ציר הזמן ההיסטורי, היישובים, החקלאות, סרטי וידאו, חנוכיית הפצמ"רים,
מנורת נצרים המיתולוגית, וגם תערוכת התנ"ך בתלת מימד.

כתובת המוזיאון רחוב שערי צדק 5 ירושלים שכונת נחלאות סמוך לשוק מחנה יהודה.
פתוח מידי יום מעשר עד 6 בערב.
בימי ו' עד 14:00