סיורים בירושלים חנוכה 2023 ללא עלות עם מדריך

סיורים בירושלים חנוכה 2023 ללא עלות עם מדריך 

מנפלאות המזרח התיכון. לצד המצב הביטחוני בישראל עם ישראל יציין את חג האורים ולמרות הכל מתקיימות פעילויות לציבור החרב בעיר הבירה הנצחית של עם ישראל. מה בכתבה?. סיורים בירושלים חנוכה 2023 ללא עלות עם מדריך. בהמשך העמוד תוכלו לבצע הרשמה לסיורי חנוכיות חינם בירושלים עם מורה דרך ללא תשלום. 

מטיילים בירושלים עם מורה דרך בחינם סיורים בירושלים חנוכה 2023 ללא עלות עם מדריך 

לאן מטיילים ומתי מטיילים עם מורי הדרך המנוסים?. עיריית ירושלים תקיים בלילות החג סדרת סיורי חנוכה ברחבי העיר ללא עלות ובהרשמה מראש, עבור תושבי העיר, תושבי הדרום והצפון המתארחים בירושלים וכל תושבי ישראל. את הסיורים, ידריכו מיטב מורי הדרך הירושלמיים. הסיורים יתקיימו בכל ערב של חג החנוכה (מלבד יום שישי), וייצאו מכיכר הדווידקה, בשעות 17:00 ו-19:00.

עוד באתר

פרסום גוגל



סיור בכל נר ללא תשלום בהרשמה מראש באתר העירייה 

בכל יום תוכלו להירשם ללא תשלום לאחד הסיורים שיוצאים. אנו כאן באתר מביאים לכם רק חלק מהסיורים ובהמשך העמוד תוכלו לעבוד לרשימת המפורטת. לא נשאר לנו אלא לברך על היוזמה הברוכה של עיריית ירושלים.
07/12 יום חמישי 17:00 – אורות וסיפורים בנחלאות סיור משפחות
08/12 יום שישי נר שלישי אין סיורים חינם בירושלים
09/12 נר שלישי של חנוכה שבת 19:00 – "הנרות הללו קודש הם": סיור לסקרנים ולמיטיבי לכת "הנרות הללו קודש הם"- נצא לסיור בלב השכונות החרדיות, כשהרחובות מלאים בנרות החג. אז אם אתם מחפשים סיורי חנוכיות חינם בירושלים, זו הכתובת. מה עושים?. נרשמים מראש. 

ברכת חנוכה נר שלישי

ברכת חנוכה נר שלישי

10.12 יום ראשון בשעה 19:00 ייצא סיור מרתק. לאן?. שכונת נחלאות . בכל ערב של חג החנוכה נדלקים בשכונת נחלאות אלפי נרות וממלאים אותה בקסם מיוחד.

היכן נרשמים לסיורים חינם בירושלים סיורי חנוכיות ללא תשלום בחנוכה תשפ"ד?.

באתר עיריית ירושלים.
לא לשכוח – יש להתעדכן בהנחיות פיקוד העורף ולציית להנחיות המדריך והבטיחות.
מה חשוב להביא?. מצלמה לתעד ולצלם את הרגעים היפים של חנוכה בירושלים. בקבוק מים ומצב רוח טוב.
טוב אז היכן נרשמים?. ראו הפניה בהמשך העמוד.

 

ברכות ותמונות לחנוכה 2023 תמונות של חנוכיות עם חג שמח

ברכות ותמונות לחנוכה 2023 תמונות של חנוכיות עם חג שמח

 

סיורים מודרכים חינם עם מורה דרך בירושלים חנוכה הרשמה מראש 

הסיורים, אשר יימשכו כשעה וחצי כל סיור, ייקחו את המשתתפים למסע מרתק בשכונותיה השונות של ירושלים ויחשפו אותם לסיפורים, לתרבות ולמנהגים הייחודיים של כל שכונה. בין המקומות שייכללו בסיורים: שכונת נחלאות הקסומה, השכונות החרדיות ומרכז העיר. את הסיורים ידריכו מיטב המדריכים הירושלמיים המכירים את העיר על בוריה, אשר יעניקו למשתתפים חוויה מיוחדת ומרגשת. הסיורים מותאמים לכל המשפחה, וחלקם מוגדרים כסיורים לסקרנים ולמיטיבי לכת.
הסיורים מהווים הזדמנות מצוינת לחוות את חג החנוכה בעיר העתיקה, ולגלות את הסיפורים המרתקים של ירושלים.