אישה בוגדת סימנים איך לזהות אותה ?

אישה בוגדת סימנים איך לזהות אותה ? טיפים לבעל ולגבר 

אם אתה מתחיל לחשוד שאשתך השתנתה יותר ממה שנחשב נורמלי? האם אתה רואה סימנים פיזיים שאין להכחיש שאשתך מנהלת רומן ?. אף גבר לא רוצה לעמוד בפני הסיטואציה הזו. אבל מה אם תמצא את עצמך שבור לב כאשר תגלה בגידה בחיי הזוגיות ? המדריך לגברים – אישה בוגדת סימנים איך לזהות אותה ?.

 

 

אישה בוגדת סימנים איך לזהות אותה

אישה בוגדת סימנים איך לזהות אותה

ההבדל בין בגידה פיזית ורגשית אישה בוגדת סימנים

רמאות פיזית היא כל מעשה הכרוך במגע פיזי עם מישהו מהמין השני. חלק מהזוגות עשויים להגדיר זאת כקיום יחסי מין, אבל רבים יסכימו שגם נשיקות או נגיעה במישהו ייחשבו. בגידה רגשית, לעומת זאת, כרוכה בבניית קשר חזק עם מישהו אחר מחוץ למערכת היחסים. בדרך כלל, זה אומר ללכת לאותו אדם לתמיכה רגשית ולא לבן הזוג. המדריך איך לדעת אם חברה שלך בוגדת בך.

עוד באתר – מכתב מרגש עד דמעות

למה נשים בוגדות בבעל שלהן ? 

בגידה היא סימן לאי שביעות רצון כללית במערכת היחסים. עם זאת, זה יכול להיות גם דפוס של אדם. כשזה מגיע לנשים, אנו יכולים לפרט כמה סיבות מדוע אישה בוגדת:

  • חוסר סיפוק מיני במערכת היחסים או הזנחה מצד הבעל
  • רעב רגשי לגבר מחזר ומפרגן
  • משבר אמצע החיים בדיוק כמו שלגבר יש משבר גיל הארבעים
  • סגנון התקשרות לא בטוח מולך
  • כַּעַס על ההישגים בחיים
  • בדִידוּת ושעמום שגורמים לתסכול

איך אפשר לדעת שלאשתי יש רומן מהצד ? החברה שלי בוגדת בי ?  

יש שינויים בחיים של בנות הזוג והנשים שאי אפשר להסביר אותם אחרת. אישה לא סתם קמה בבוקר ומתחילה לבגוד בבעלה או בבן הזוג שלה. זה לא הטבע הראשון של נשים. ואולם אם את מבחין בשינויים מהותיים בהתנהגות ובמנהגים, יש לך סיבה טובה לדאגה.

הודעות טקסט בשעות משונות היא מסתירה את הואטסאפ שלה

אתה רואה אותה מקבלת הודעות מוזרות, קוראת אותן כאשר אתה לא בסביבה. מוחקת הודעות. במיוחד אם מחייכת למסך תוך שמירה על דיסקרטיות. זה סימן שיכול לאותת שיש מישהו חדש בחייה שמושך את תשומת ליבה. הוא נכנס בדיוק למקום שאתה, בתור הבעל והגבר שלה. בחיים אין ואקום – אתה מזניח את אשתך- יבוא משהו ויתן לה את תשומת הלב.

היא משקיעה יותר מאמץ מהרגיל במראה שלה

זה קורה לא מעט לנשים בתוך מערכת יחסים. מלאכת החיים והשגרה גורמת להן להיות פחות משקיעניות במראה המטופח. הגוף והגיל עושים את שלהם. את הזן שהיה לה לתחזוקה וטיפוח היא השקיעה בך ובילדים. ואז לפתע משום, היא חוזרת להיות מטופחת. לבושה טיפ טופ. מתוקתקת. שיער, פן, צבע, ציפורניים, בושם חדש. לרוב היא גם יוצאת להליכות או למכון כושר. זה הזמן שלך להיכנס לחשש – אולי יש לה רומן וכל הטיפוח הזה הוא עבור גבר אחר.