אלה מרכוס ספרי ילדים תוכן מעשיר ומגרה חשיבה

אלה מרכוס ספרי ילדים תוכן מעשיר ומגרה חשיבה

מעת לעת אנו מביאים באתר ביקורת ספרים חדשים. מה הפעם?. נספר לכם על אלה מרכוס ספרי ילדים תוכן מעשיר ומגרה חשיבה. מה חדש על מדף הספרים?. מדור ספרות באתר.

ספרים מומלצים לילדים אלה מרכוס ספרי ילדים 

אלה מרכוס (59), מתגוררת בנוף הגליל ( נצרת לשעבר). כבר מזמן הבינה שילדים צריכים לגדול על תוכן איכותי. ומה נדרש בנוסף?. קריאה מגיל אפס והעשרה דרך הומור וכיף.

עוד באתר ספרי ילדים מומלצים

אלה מרכוס ספרי ילדים תוכן מעשיר ומגרה חשיבה

אלה מרכוס ספרי ילדים תוכן מעשיר ומגרה חשיבה

בשנת 2006 הוציאה את ספרה הראשון "אוצר המילים של גברת חרוזוני", שבו מעל 300 שירי משחק לפיתוח חשיבה, זיכרון, לשון, חשבון ועוד. הספר כבר הודפס ב-3 מהדורות ובאלפי עותקים ונמכר עד היום בכל רחבי הארץ.

לאחר שנתיים הוציאה מרכוס 3 דיסקים עם שירי ילדים, כתבה תסריטים לשתי הצגות תיאטרון והספיקה אף לכתוב שני ספרים ילדים חדשים שרואים אור בימים אלה ממש.

הכירו את הספרים החדשים 

"חוויות מעולם החיות" ו"מסע לעולם החיות"- ספרי שירים קצרצרים על בעלי חיים, מחורזים, הומוריסטיים ומגרי חשיבה, דרכם יוכלו ילדים להכיר את עולם החיות.

למה חשוב לקרוא ספרי ילדים?

אמנם הקריאה היא כמובן חשובה כדי שתוכל להבין את המילים בדף, אבל היא גם הבסיס ליכולת הלמידה שלך ובסופו של דבר, ליכולת שלך לתפקד כראוי בחברה המשתנה ללא הרף. האם אתה זוכר בילדותך כשלמדת לקרוא? רובנו כנראה לא, אבל עכשיו אתה לא יכול לדמיין את החיים ללא ספרים?.

ספרי ילדים  מסייעים להבין את העולם שסביבם.

כשאנו קוראים ספרים אנו מחזקים את הקריאה. היכולת לקרוא עוזרת להם להבין מה זה מה ומה המטרה שהוא משרת.

סיוע להצלחה אקדמית עתידית שלהם.

ילד חייב להיות מסוגל לקרוא כדי אפילו להתקדם בבית הספר. קריאה חיונית לביצוע ההוראות במבחן ולהיות מסוגל אפילו להבין או לענות על השאלות.