אמזון ישראל אי ביי המדריך

 

אמזון ישראל אי ביי המדריך

מפגש ראשון חינם – תל אביב 

עם כניסת אמזון לישראל באמצעות AMAZON WEB SERVICES ISRAEL LTD המאפשר מכירות וקניות עם משלוח ישיר מישראל , זירות המסחר האלקטרוניות עומדות לשנות את פניהן ולהיות הרבה יותר תחרותיות. זאת אומרת מי מהן שתצליח להישאר במשחק .  אמזון ישראל אי ביי המדריך  למשווקים ולקונים !

לא משנה באילו אתרי קניות אתם אוהבים לקנות או באיזו אתר אתם רוצים לפתוח חנות או שואלים את עצמכם איך פותחים חנות באיביי איך עושים שיווק באמזון או איך למכור באיביי אלו שני אתרים שכל גולש חייב להכיר ולשלב בהם קניות כחלק מהתנהלות צרכנית נבונה . אמזון ישראל אי ביי המדריך איך קונים באינטרנט סדנאות אישיות וקבוצתיות לקניות באמזון לקניות באי ביי ופתיחת חנויות לביצוע מסחר און ליין באתרי אינטרנט השאירו פרטים לקבלת מועדי סדנאות קרוב לביתכם . עלות סדנת אינטרנט 99 ש"ח לאדם 130 ש"ח לזוג מפגש ראשון חינם – תל אביב 

פורים 2024 תאריכים פעילויות אטרקציות הצגות

פורים 2024 תאריכים פעילויות אטרקציות הצגות



קניה באמזון לישראל קניה באמזון

לכאורה הכי קל לרכוש באינטרנט . נכנסים , בוחרים מוצר  , משאירים פרטי כרטסי אשראי והנה יש לנו מוצר בדרך בלי כאבי ראש . אז זהו  , שזה לא בדיוק כך. ראשית יש להכיר את האתרים הבטוחים לקניה ברשת וכיצד מתכננים רכישה באתר אינטרנט ובטח באתרים גדולים כגון אמזון. 

לאחר שהחלטנו איזה מותר אנו רוצים , יש לאתר את המחיר ומיין את המוצרים לפי פרמטרים הקשורים למוצר  , למחיר המוצר באמזון , לספק ולתנאי המשלוח ואופן קבלת החזר כספי במקרה של בעיה עם המוצר שרכשנו . זכרו איך קונים באיביי היא לא שאלה טכנית  אלא אימוץ דרך קניה שתקנה לכם יתרון אמיתי ובטחון בקניה כך שתהיה משתלמת הרבה יותר מקניה בחנות פיזית במחיר גבוהה יותר.

הרשמה לאמזון ישראל בעברית אתר חדש

הרשמה לאמזון ישראל בעברית אתר חדש

טיפים של זהב לקניה באינטרנט 

רכשו כרטיס אשראי מאובטח לקניה באינטרנט כגון מאסטרקארד WEB 

לא קונים יותר מדי בפעם הראשונה , קנו בכל אתר בכמה דולרים בפעם הראשונה והכירו את הספקים הטובים ואת מועדי המשלוח 

מכשירי חשמל יקרים  – לא בפעם הראשונה  – בחלק מהאתרים ניתן למצוא אפילו מכוניות , אבל אנו ממליצים להתחיל בקטן ולרכוש פריטים קטנים וזולים בהתחלה ולהרגיש את המדיה של קניות באינטרנט לאט ובטוח .  

למדו את המדיה כיצד ניתן למיין מוצר לפי מחיר  , זמני משלוח , עלות משלוח ועוד 

סדנאות קניה באינטרנט ברחבי הארץ  השאירו פרטים וקבלו מועדי סדנאות עלות סדנא של שעתיים – 99 ש"ח בלבד 

קניה באמזון לישראל המשלוח מישראל האתר החדש בעברית 

לכאורה היכ קל לרכוש באינטרנט . נכנסים , בוחרים מוצר  , משאירים פרטי כרטסי אשראי והנה יש לנו מוצר בדרך בלי כאבי ראש . אז זהו  , שזה לא בדיוק כך. ראשית יש להכיר את האתרים הבטוחים לקניה ברשת וכיצד מתכננים רכישה באתר אינטרנט ובטח באתרים גדולים כגון אמזון.

לאחר שהחלטנו איזה מוצר אנו רוצים , יש לאתר את המחיר ומיין את המוצרים לפי פרמטרים הקשורים למוצר  , למחיר המוצר באמזון , לספק ולתנאי המשלוח ואופן קבלת החזר כספי במקרה של בעיה עם המוצר שרכשנו . זכרו איך קונים באיביי היא לא שאלה טכנית  אלא אימוץ דרך קניה שתקנה לכם יתרון אמיתי ובטחון בקניה כך שתהיה משתלמת הרבה יותר מקניה בחנות פיזית במחיר גבוהה יותר.

 

איך קונים באיביי