אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה

אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה

בכל עונות השנה הבילוי בצפייה בסרטים חדשים הוא אחד האהובים עלינו. אז איך חוסכים בעלות ?. אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה קוד קופון כרטיס שני מתנה. מבלים וחוסכים 2024 בבתי הקולנוע בישראל מבצעים והנחות אמקס סרטים.

קוד קופון הטבה אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט

אז אחרי שלהיטי הקיץ כבר סומנו וכולנו מחכים לסרטי 2024, מה נשאר?. לצפות בסרטי קולנוע ולרכוש כרטיסים מוזלים במבצע של חברות כרטיסי האשראי או מועדוני לקוחות כמו פועלים וונדר.

אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה

אמריקן אקספרס סינמה סיטי 1+1 כרטיס לסרט קוד הטבה

מה המבצעים לכרטיס שני מתנה לסרט ?  

ההטבות בכרטיס האשראי מאפשרים לנו לחסוך מאות שקלים במהלך השנה. איך זה קשור לקולנוע? באתר ההטבות של אמריקן אקספרס תוכלו להוריד קוד קופון לכרטיס שני מתנה. באילו תנאים? רשת סינמה סיטי 1+1 לכרטיס. כמה זה יעלה ?. לכלל הלקוחות 1+1 לכרטיס תמורת 190 נקודות. ללקוחות סנטוריון ופלטינה 1+1 לכרטיס תמורת 90 .

עוד באתר –  הורוסקופ 2024 תחזית אסטרולוגית ואישית עבורך

באיזה ימים הקופון בתוקף?. 1+1 על כל הסרטים ברשת בתי הקולנוע של סינמה סיטי בכל ימות השבוע כולל סוף שבוע וחגים לכלל לקוחות אמריקן אקספרס.

פועלים וונדר הטבה לבית קולנוע cinema city

כרטיס רגיל זוגי כל ימות השבוע + פופקורן רגיל ו-2 שתייה תמורת 65.00 ₪ + 25 נקודות. מחיר מלא: 134.00 ₪
ניתן להזמין עד 2 שוברים בחודש קלנדרי.

סרטים חדשים  2024 מה רואים חדשים בקולנוע

 

ילדות רעות הסרט 2024 

קומדיית התיכון האייקונית "ילדות רעות" חוזרת עם תסריט חדש של הקומיקאית טינה פיי, הוגת הסיפור והסרט המקורי, מלא בהומור מושחז של דור ה Z, עם פסקול פופ-רוק מדבק וקטעי ריקוד שיקפיצו את הקהל. "ילדות רעות" מגיע היישר אל עידן המדיה החברתית אבל הסיפור נשאר מרגש ומשעשע כאחד

רוצחי פרח הירח לצפייה ישירה ליאונרדו דיקפריו רוברט דה נירו המומלצים בקולנוע 

בתחילת המאה ה-20, תגליות הנפט הביאו הון לאומת אוסייג', שהפכו את תושביה בן לילה לכמה מהאנשים העשירים בעולם. עושרם של אינדיאנים אלה משך מיד בני שיח לבנים, שתמרנו, סחטו וגנבו כמה שיותר כסף תוצרת אוסייג' לפני שפנו גם לרצח. הסרט, מבוסס על סיפור אמיתי ומתואר דרך הרומן הבלתי סביר של ארנסט בורקהארט () ומולי קייל (לילי גלדסטון). "רוצחי פרח הירח" הוא סאגת פשע מערבונית אפית, שבה אהבה אמתית חוצה גבולות עם בגידה שלא תתואר. "רוצחי פרח הירח", גם בכיכובם של רוברט דה נירו וג'סי פלמונס, בוים על ידי זוכה האוסקר מרטין סקורסזה על פי תסריט מאת אריק רות' ומרטין סקורסזה, המבוסס על ספרו רב המכר של דיוויד גראן.

הכל אודות אבא עם רוברט דה נירו המלצות סרטים חדשים  

הקומיקאי הלוהט ביותר באמריקה, סבסטיאן מניסקלקו, משלב כוחות עם האיטלקי-אמריקאי האגדי זוכה פרסי האוסקר, רוברט דה נירו, בקומדיה החדשה 'הכל אודות אבא'.

הסרט מתרכז סביב סבסטיאן (מניסקלקו) שמעודד על ידי ארוסתו להביא את אביו הספר והמהגר, סלבו הוא דה נירו, למפגש סוף שבוע עם משפחתה העשירה והאקסצנטרית בצורה מוגזמת (קים קטרל כוכבת סקס והעיר הגדולה , אנדרס הולם, ברט דייר, דיוויד ראשה).

סוף השבוע מתפתח למה שאפשר לתאר כהתנגשות תרבותית, ומשאיר את סבסטיאן וסלבו לגלות שהדבר הכי כיף במשפחה הוא המשפחה עצמה.

מהיר ועצבני 10 Fast X סרט חדש בקולנוע  

"מהיר ועצבני 10", הסרט העשירי בסדרת הסרטים "מהיר ועצבני", משיק את אחד הפרקים האחרונים באחת מסדרות הסרטים הפופולריות והמצליחות ביותר שהופיעו בקולנוע, אשר כעת נכנסת לעשור השלישי שלה, ושומרת על אותו צוות שחקנים גרעיני כפי שהיה בסרט הראשון. לאחר אינספור משימות וכנגד כל הסיכויים, דום טורטו (וין דיזל) ומשפחתו גברו וניצחו כל אויב שעמד בדרכם. כעת, הם מתמודדים מול היריב הקטלני ביותר שאי-פעם פגשו: אויב מאיים אשר מגיח מצללי העבר ומונע מנקמת-דם, אויב הנחוש להשמיד את המשפחה הזו ולהרוס כל דבר שדום אוהב ומוקיר – לעד.

מודעות גוגל



צפו בווידאו מהיר ועצבני 10 מתורגם  

קרוקודיל לייל עברית  Lyle, Lyle, Crocodile עם חוויאר בארדם

הסרט הוא מחזמר קומי בגרסת לייב אקשן/אנימציה ממוחשבת, המבוססת על סדרת ספריו של הסופר ברנרד ווייבר אשר תפיח בדמות האהובה חיים ותכיר אותה לקהל חדש ובינלאומי. כאשר משפחת פרים (קונסטנס וו, ווינסלו פגלי, סקוט מקנארי) עוברת לעיר ניו יורק, בנם הצעיר ג'וש מתקשה להסתגל לבית הספר החדש ולחבריו החדשים לספסל הלימודים. כל זה משתנה כאשר הוא מגלה בעליית הגג של ביתו החדש את לייל – תנין מזמר שאוהב אמבטיות, קוויאר ומוזיקה טובה.