אריה רגב אלוהי הלב ספר חדש

אריה רגב אלוהי הלב ספר חדש

המשורר אריה רגב, בכיר לשעבר במשרד החקלאות וכיום נשיא אגודת העיתונאים החקלאים, בספר השירה החדש.
השירים ב"אלוהי הלב" נוגעים במות האם, משאלות ואכזבות, אהבות נושנות, רגשות סוערים, תשוקות ובגידות. לצידם,רגעי אושר קטנים ועוד. ביקורת ספרים והפעם אריה רגב אלוהי הלב ספר חדש.

ספרי שירה של משוררים ישראלים תמיד מתקבלים אצלי בברכה. הם משקפים את בבואת הארץ ואנשיה. את חיינו לצד ים האדם, כפרטים וכאינדיווידואלים, הם משקפים את הווה ואת העבר. כמו תמונה ראי שלנו.

אריה רגב אלוהי הלב ספר חדש

אריה רגב אלוהי הלב ספר חדש

על תשוקות ובגידות ורוחות הסערה שביניהן

צעד אמיץ לכתוב ולחשוף כך את רגשותיו, למי שתרם רבות כמדריך חקלאי לאלפי חקלאים מהניסיון המעשי שלו בחקלאות והמידע התיאורטי בכלכלה וניהול.

במהלך שנות עבודתו הרבות, ליווה את תהליך השינוי המבני בענף החקלאות בישראל..

במחצית השנייה של תקופת עבודתו – בשני העשורים האחרונים, אריה ניהל את היחידה לקשרי חוץ (קשרים בינ"ל) של משרד החקלאות ופיתוח הכפר.

בתחילת 2019 פרש לגמלאות ומאז הוא ממלא בהתנדבות את תפקיד נשיא אגודת העיתונאים החקלאיים בישראל. הם המדווחים במאמריהם על הישגי ואתגרי החקלאות כיום. כמו כן הוא ממשיך בכתיבת שירים והוא נוטל חלק בפעילות ספרותית.

ההשראה לספר השירים החדש 

מקורות ההשראה לרבים משיריו של אריה בספרו הראשון קפלי הזמן שיצא לאור ב- 2018 . הן נבעו מחוויות הראשוניות של מרחבי הכפר, השדות הירוקים, הבתים הישנים. גם לעשבי חורף העוטים כפור ושלפי הדגנים מוכי השרב בקיץ.

התשתית לרבים משיריו בספרו השני, אלוהי הלב, שיצא זה עתה לאור, מהווה אופיו המופנם והרגיש. זה הנחרד לעיתים קרובות אל מול עולם רועש ופעמים כאוטי. שבעומק התודעה השפעת בית גידולו והוריו שעלו ארצה מגרמניה בשנות ה-30 של המאה הקודמת, במנוסה מאימי השלטון הנאצי.

איך לרכוש את הספר החדש של אריה רגב 

  • "אלוהי הלב" מאת אריה רגב. עורכת: ציפי שחרור. "ספרא – הוצאה לאור". 105 עמודים, מחיר: 45 ש"ח
  • הספר יופץ על ידי ההוצאה לאור לחנויות הספרים לאחר הסגר
  • ניתן לרכוש את הספר שאצל אריה המשורר, בפנייה לכתובת אי-מייל:  ayke2020@outlook.com ו/או לסלולר של אריה 050-6241098 ויישלח ישירות לכתובתו של הרוכש