ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה

ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה

זה קורה בחג חנוכה 2022 ומדובר באחד הפעילויות המומלצות לחג. לאן מטיילים היום?. ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה.

בחנוכה 2022 ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה

מועצת בנימין מוציאה סיורים מודרכים באתר החשמונאי הקדום ומקיימת במקום פסטיבל לכל המשפחה בעקבות המכבים. ראש המועצה ישראל גנץ: "ממשיכים את אור החשמונאים"

בימי החנוכה יגיעו מבקרים רבים לפסטיבל ארמונות החשמונאים שתערוך מועצת בנימין באתר המורשת שליד יריחו למרגלות נחל פרת. במקום נבנתה הממלכה החשמונאית לאחר שהם גברו על האימפריה היוונית.

ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה צילום תיירות בנימין

ארמונות החשמונאים סיורים מודרכים פרטים והרשמה צילום תיירות בנימין

האירועים בארמונות החשמונאים ייערכו בשיתוף רשות העתיקות, מפעל הפיס ובית ספר שדה עפרה של החברה להגנת הטבע. פיתוח ושימור האתר החשוב, מבוצע על ידי מועצת בנימין, משרד ירושלים ומורשת ורשות העתיקות.

אירועים לכל המשפחה המועצה האזורית בנימין

במסגרת האירוע שמותאם לכל המשפחה יערכו סיורים ותחנות עם שחקנים שיגלמו דמויות ברוח התקופה. יתקיימו סדנאות חשמונאיות, סיורי משאיות ספארי למבצר דוק המרשים, סיורים למיטיבי לכת בנחל פרת ושפע חוויות ברוח החנוכה.

הכירו את מבצר דוק 

מעל העיר יריחו שוכן אחד המבצעים היפים בישראל. הוא מתוארך לכל הפחות לתקופת 135 לפני הספירה. מה מצאו במקום?. שרידים מהתקופה החשמונאית. לפי הארכאולוג אהוד נצר יש בכותרות ובחלקים האדריכליים הפזורים על פני השטח להעיד על פאר הבניינים שהיו במבצר דוק או דגון כפי שנהוג לקרוא לו בחלק מהמקורות.

 

עוד באתר הורוסקופ 2023 תחזית אסטרולוגית ואישית עבורך

מתי יש סיורים לארמונות החשמונאים?. פרטים והרשמה 

האירועים יתקיימו בימים שלישי עד חמישי, כ"ו – כ"ח בכסלו, 20 – 22 בדצמבר כחלק משבוע המורשת. באתר נחשף מכלול של מבנים מתקופת בית שני ששימשו את משפחות המלוכה ומלוויהן ובהם בריכות שחייה, בתי מרחץ, גני נוי ובוסתנים שהיו חלק מהמתחם.

ראש המועצה האזורית בנימין, ישראל גנץ: "בנימין לקחה את עצמה את הזכות להוביל את הפיתוח ואת השמירה על אתר המורשת הייחודי הזה. אנחנו מזמינים את כל עם ישראל ליהנות מאירועים מושקעים שמחברים אותנו למקורות ולאדמה. האחיזה במקום היא ממש המשך אור החשמונאים"

איפה נרשמים לסיורים ופסטיבל ארמונות החשמונאים?. באתר הבא