אתי אלון חלק 2 מעילה ערוץ 12 שידורי קשת

אתי אלון חלק 2 מעילה ערוץ 12 שידורי קשת

מעלים הילוך. הפרק השני על פרשת המעילה בבנק למסחר חושף עוד חלקים בפן האישי של המעורבים בפרשה. אתי אלון חלק 2 מעילה ערוץ 12 שידורי קשת היא סדרה ראויה להרבה יותר משני הפרקים ולא רק בגלל הליהוק המדהים.

אתי אלון חלק 2 מעילה ערוץ 12 שידורי קשת

אתי אלון חלק 2 מעילה ערוץ 12 שידורי קשת

אתי אלון ועופר מקסימוב איפה הם היום

רצתה 14.5 שנים בכלא, השתחררה בשנת 2016 ובתמונות שפורסמו לאחרונה נראתה עובדת במכון היופי של גיסתה בקניון איילון. ללא הבלונד שאפיין אותה שומר על מרחק מהתקשורת

עופר מקסימוב השתחרר מהכלא בשנת 2019

לאחר ריצוי 17 שנות מאסר בגין חלקו בפרשה. בחופשות מהכלא הוא התארח בין היתר אצל גרושתו יפה מקסימוב. מאחר ואין בידו להחזיר 200 מיליון שקל תביעות שנתבע הוכרז כפושט רגל.

אביגדור מקסימוב אבי המשפחה

השתחרר מהכלא בשנת 2007 לאחר שריצה 6 שנות מאסר ונפטר זמן קצר לאחר מכן. בראיונות אתו הוא ספר כיצד טפח את הבן עופר מאז ילדותו ואף רכש לו רכב יוקרה מסוג ב.מ.וו לאחר שזה הוציא רישיון נהיגה.

בעלי של אתי אלון

דמותו של שלומי מגולמת על ידי צחי הלוי ( השחקן הטוב ביותר בסדרה) שטבע את המשפט- "לעופר מקסימוב לא אומרים די, נכון?" בסמוך לסיום ההליכים המשפטיים התגרשו בני הזוג אלון ולשלומי יש כיום משפחה חדשה ושני ילדי מאשתו השנייהשמיל ובר

בעל השליטה בבנק למסחר הוא הדמות הטרגית של הפרשה. הוא נפטר הרחק מתשומת הלב הציבורית בשנת 2017 במקסיקו הרחוקה, לאחר שנתבע על ידי מפרקי הבנק.

מה קרה לבנק למסחר אחרי המעילה

מיני סדרה מעילה ערוץ 12 צפייה ישירה מעבירה את הדרמה המשפטית למישור האישי. קשה לכסות בשני פרקים את ההשלכות של הפרשה על עולם הבנקאות והפיננסים בישראל. כל מי שעבד ב 20 השנים האחרונות בחברות הביטוח ובבנקים בישראל מכיר מקרוב את השלכות פרשת המעילה בבנק למסחר על נוהלי אבטחת המידע ואופן הנפקת התשלומים של ארגונים גדולים ומפוקחים במדינת ישראל.

חופשת אתי אלון

אחת ההשלכות על התרבות הארגונית של עובדי מגזר הבנקאות והפיננסיים בישראל היא חופשה שנתית כפויה שעל בעלי תפקידים רגישים לצאת אליה. בעקבות הפרשה חייב בנק ישראל את הבנקים ( ולאחר מכן גם בחברות הביטוח ובתי ההשקעות ) להוציא לחופשה עובדים בתפקידים רגישים, אחת לשנה למשך 7 ימי עסקים אסור להם להיות נוכחים בחצרות הארגון או לבצע שימוש במערכות המידע של המוסד הפיננסי