בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי

בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי

רכבת הבחירות לכנסת ה 21 ונקבע כבר מתי נלך לקלפי . בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי בתאריך 09/04/2019 ביום שלישי 

בחירות 2019 תאריך הצבעה בקלפי 

09/04/2019 יהיה יום גורלי למדינת ישראל. מליוני מצביעים ילכו לקלפיות לבחור את המועמדים לחברות בכנסת ה 21 וייקבעו את הרכב המפלגות שירכיבו את הממשלה. בניגוד לבחירות לעירייה , הבחירות לכנסת הן למפלגה בודדת בפתק בודד. 

בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי

בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי

מפלגות חדשות בבחירות לכנסת 2019 

מיד עם ההודעה על הבחירות לכנסת ה 21 בתאריך 09/04/2019 הוקמו 2 מפלגות חדשות שכבר זמן רב דובר עליהן.

אורלי לוי מפלגת גשר

המפלגה הראשונה נקראת גשר בראשות אולי לוי. השם נשמע מוכר כי אבא של חברת הכנסת אורלי לוי הקים בעבר מלפגה דומה. 

אנחנו אלטרנטיבה של כל האזרחים שלא מוצאים את עצמם בכל אותן מפלגות אמרה אורלי לוי בחדשות ערוץ 2 מיד עם הקמת המפלגה. אני חושבת שאני המניה הבטוחה ביותר לציבור , אמרה אורלי לוי שלא פרשה מהכנסת לאחר שעזבה את מפלגת ישראל ביתנו  של אביגדור ליברמן. 

בוגי יעלון מפלגה חדשה בלי קונצים 

ישיבה ארוכה על הגדר מסתיימת עם הקמת מפלגה חדשה בראשות בוגי יעלון שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר. משה בוגי יעלון בן 68 אחד מאנשי הציבור האהובים במדינת ישראל , אך טרם הוכיח את כוחו הפוליטי במגרש הקלפי והרבה תלוי ביכולתו לגבש רשימת מועמדים אטרקטיבית . 

מעבר לפניה מחכה הזירה הפוליטית גם לרמטכל לשעבר בני גנץ שטרם הכריז האם ירוץ במפלגה בראשותו או יצטרף למפלגת הליכוד שצפויה לגרוף למעלה מ 30 מנדטים .  

אתר הבחירות המרכזי לכנסת 

מדינת ישראל נערכת לבחירות באמצעות ועדת הבחירות המרכזית לכנסת באתר הבחירות המרכזי אנו רואים את ההצטיידות המסיבית וכמובן את מיקום קלפיות ברחבי הארץ ונוהל ספירת קולות רישום גליון ספירת קולות כשרים , כתיבת פרוטוקול בדבר פסילת קולות והכנת טופס מעקב שיעור הצבעה. 

בחירות 2019 תאריך הולכים לקלפי סיקור של מערכת הבחירות לכנסת המפלגות החדשות הסקרים החשובים לבחירות און ליין אתר הבחירות המרכזי 2019