בניית קישורים איכותיים לאתר אינטרנט

בניית קישורים איכותיים לאתר אינטרנט

אלגוריתם הדירוג של אתרי האינטרנט במנועי החיפוש בנוי מכמה עשות אם לא מעט משתנים. אחד החשובים שבהם הם הקישורים שמובילים אל האתר שלנו. הם אלו מספרים למנוע החיפוש מה חושבת הרשת על האתר שלנו. כתבה מיוחדת בנושא בניית קישורים איכותיים

בניית קישורים איכותיים

בניית קישורים איכותיים

כל הקישורים אותו דבר? ממש לא! הכירו את הקוד מאחורי הקישור האיכותי 

ברשת האינטרנט ישנה רך להגדיר את איכות הקישור ומה בעתם אנו מתכוונים להגיד למנוע החיפוש. ראשית נבחין בין 2 סוגי קישורים:  

קישור איכותי לקידום במנוע החיפוש = follow , מעניק כל מהאתר המפנה לאתר המקושר בלינק

קישור באיכות נמוכה יותר = notfollow, טוב אך פחות. הוא בגדר אזכור הך לא מעביר אליו את הכח תחת נושא הקישור Add rel="nofollow" to link

לאחר הגדרת איכות הקישור יש חלוקה ל2 סוגי קישורים ואנו נדרג אותם לפי איכותם 

ניתן להגדיר מאפיין נוסף לקישורים והוא הגדרה של התוכן אליו מפנה הקישור. נפוצים שני תכנים:

Add rel="sponsored" to link קישור המכריז על תוכן ממומן
Add rel="UGC" to link קישור המכריז על תוכן הגולשים

בקרב מקדמי אתרים נהוג להסכים שקישורים ולינקים לאתר מסוג sponsored עלולים להוריד את האתר ברמת הדירוג שכן הם מכריזים בפני מנוע החיפוש כי מדובר בקישור שנקנה בכסף.

הסוג השני קישור המוגדר UGC מיועד רק למקומות שבהם התוכן נוצר על ידי הגולשים לאתרי בלוגרים או לאתרים בהם מתארח של מומחה תוכן בענף מסויים. נניח כאשר רוצים להצביע או לקשר לכתבה של מומחה בנושא רכבים חדשים או בנושא הקרוב אלינו קידום אתרים אורגני. 

החלפת קישורים עם אתרי אינטרנט איכותיים

החלפת לינקים עם אתרים איכותיים היא פעולה מקבילה לדישון אדמה. זה יעלה את הסיכוי ליבול גבוהה יותר רק אם יש לכם את יתר התנאים.

ומה התנאי הנוסף?. ם החלפת לינקים עברה שינוי וכיום רצוי לעטוף את הלינק בתוכן הנכון ובהגדרת הקישור בצורה נכונה כפי שתיארנו קודם לכן.

פרסום האתר באינדקס אתרים ותיק 

עדיין מומלץ להחליף קישורים ולרשום את האתר שלך באינדקס אתרים. חלק מהאינדקסים ביצעו בשנים האחרונות שדרוג של יכולות והתאמה לצרכים המתחדשים בהגדרות מול מנועי החיפוש ולכן כאשר אנו מחפשים נוכחות באינטרנט, חשוב מאד שתהיה נוכחות בעיקר לאתרים חדשים או לאתרים וותיקים שעוברים תהליך שדרוג. 

נא הקפידו על כתובת מדויקת

קישורים קידום אתרים SEO 2023 איך לקדם את האתר שלך ואת הפרופיל ברשת החברתית 

האם קישורים לאתר שלך יכולים לעזור בקידום האתר?. על רקע התפתחות הבינה המלאכותית וכללי SEO2023, עלתה החשיבות של הצבת קישורים הן מאתרים אחרים, כמו גם הקישורים בתוך האתר שלך.

גם בשנים 2023 ובשנת 2024 הם נחשבים לכלי עזר חשוב  לקידום אתרים מכיוון שיש מתאם ישיר בין איכות/כמות הקישורים לאתר שלך לבין כמות תנועת החיפוש שהאתר שלך מקבל.

ומה זה אומר לגבי עסקים קטנים, מכירות באינטרנט וקבלת לידים?. יותר קישורים = יותר תנועת חיפוש = יותר לקוחות.