בני אור פרק 7 yes לצפייה ישירה לפנים מן החומה

בני אור פרק 7 yes לצפייה ישירה לפנים מן החומה

לאחר 6 פרקים מלאים כבר אפשר להגיד בפה מלא ובביטחון- מדובר בסדרה ישראלית מומלצת! בני אור פרק 7 yes לצפייה ישירה פרק מלא מציב מחדש את הישראליות בפני המראה. באר לא תחזור להיות מה שהייתה לפני. הפרק שכולו מוקדש לזכר ימי התום. צפו בוידאו בסוף העמוד! 

בני אור פרק 7 yes לצפייה ישירה

בני אור פרק 7 yes לצפייה ישירה

האם עלילת בני אור לצפייה ישירה דומה למציאות? בני אור הסיפור האמיתי

מתסריטאים הנדרשים לבצע טלסקופיזיציה אל העבר נדרש קורטוב של כתיבה דויטרונומיסטית. זה מחויב למציאות ובעיקר להוספת עניין לסדרה המעולה המשודרת בימים אלו בyes. בניגוד לסדרות כמו תא גורדין, הדמיון עולה על מציאות. בעיקר שכאן פשוט יש אמת ריאלית שניתן לעמת עם העלילה. במבחן הplus-que-parfait, הזמן המתמשך, הסדרה מנהלת דיאלוג ריאלי עם המציאות. בכך גדולתם של היוצרים.

לקראת עונה 2 בני אור גיא בלילה ז"ל זכה בפרסם התסריט לשנת 2021 

היוצר המנוח גיא בלילה ז"ל זכה בפרס התסריט בטקס פרסי הטלוויזיה. את הפרס קבלה אמו יחד עם שותפו ליצירה, אלעד ביטון. מעל בימת הטקס היא אמרה: "תודה לך בן אהוב שזכיתי בך. מגיע לך כל פרס".

בני אור ביקורת, באיזה ערוץ, ימי שידור, פרקים מלאים yes עונה 2 

הסדרה כתובה בדומה לנובלה המתארת עלילה דומה לסדרה שובר שורות. אבל כאן מדובר בחבורת נערים מבאר שבע, שעל רקע החומות החברתיות, שמוצאות ביטוי בכל פרקי הסדרה, בחורים במסלול מקוצר ומסוכן אל העושר. חלק מהעלילה מתרחשת ברחוב בני אור בבאר שבע, אולם סביר להניח שהתרחשה גם בעיר העתיקה, הלא משופצת והמוזנחת של אותם ימים, תחילת המילניום השלישי.

במהלך הסדרה ישנן לא מעט סצנות שגורמות לצופה להרגיש כאילו מדובר על איזו עיירה מרוחקת שנלקחה מהסדרה נרקוס של נטפליקס. אולם כידוע, בסוף הסדרה, הפרק האחרון של בני אור, הגיבורים מתעוררים מהחלום הגדול, אל תוך המציאות האפורה והמאובקת.

האם הסדרה עושה כבוד לבאר שבע או בדיוק הפוך?  

לא ברור מה האפקט של הסדרה על העיר באר שבע של שנות העשרים של האלף השלישי. זאת לא אותה העיר. אולי אפילו לא אותם אנשים. לכן יש יסוד של בסיס לחלק מהחברים שלי שנולדו בב"ש, והם הכי רחוקים מהמ שנהוג לכנות- גמלים.

צפו בווידאו לקראת פרק 7 מלא בני אור yes– החבורה החליטה לשדרג את אורח החיים וזה אומר גם להכיר שכנים חדשים. עכשיו רק נשאר לקוות שיתושי לא יתהפך גם עליהם. "בני אור", עכשיו רק ב-yesVOD