בעלת החלומות פרק 33 לצפייה ישירה: עוד חלום אחד ודי!

בעלת החלומות פרק 33 לצפייה ישירה: עוד חלום אחד ודי!

מי שלא ראה את הסדרה החדשה בהוט לא ראה תככים ומזימות מימיו. לפעמים נדמה לי שמאז הסדרה רמת אביב ג' לא הייתה כזו סדרה ישראלית מצליחה, מסקרנת ומפתיעה. קבלו את בעלת החלומות פרק 33 לצפייה ישירה: עוד חלום אחד ודי! איפה אפשר לראות את הסדרה? צפו בווידיאו בסוף העמוד.

ושלא תחשבו ששכחנו את העונה השנייה שעלתה השנה בהוט. מה קורה בעלילה?.  שנה אחרי טרגדיה שפקדה אותם חלום חדש מזהיר את משפחות רומנו-וורבורג שאם הם לא ימכרו את חברת המלונות המשפחתית מי שעומד בראש החברה ימות. נשמע לכם מוכר?. אולי בגל לזה רגע לפני חתימת העסקה הם מגלים שהם מכירים את הקונה וקשה לדעת אם הוא הגיע כדי להציל אותם או כדי לנקום בהם. ועל זה אמרה אשתי – מגיע להם.

בעלת החלומות פרק 33 לצפייה ישירה

בעלת החלומות פרק 33 לצפייה ישירה

הסדרה פותרת החלומות HOT תקציר הסדרה 

אי שם לפני כעשרים שנה נעלמה ילדה בשם רוז. היא הבת של מאיר רומנו, בעלים של בית מלון. מאז היא לא נשכחה מליבו. כעת העלילה מתחילה כאשר נור, אסופית, צעירה חסרת כל וחסרת משפחה. מקבלת משימה יוצאת דופן.

היא נשלחת להתחזות לפותרת חלומות, אבל בניגוד ליוסף אחינו אין לה באמת כישרון כזה.

המטרה היא להונות איש עסקים אמיד בעל אימפריית מלונות יוקרה, אותו מגלם יורם טולדנו. הוא חלם חלום ומפחד מהמשמעויות שלו.

נור נפגשת עם יורש החברה, יהודה ורבורג, ניצת ביניהם רומן ונור מגלה בעזרתו שיש לה יכולת אמיתית לפתור חלומות. ויש סוד גדול- הדלפה ספוילר שהיא תגלה על עצמה. יום רודף יום ופתאום היא מגלה סוד טרגי מהעבר שמצית מלחמת אחים שמאיימת על עתיד האימפריה, המשפחה וחייהם של הזוג. או אם תרצו- רוז היא נור.

האירועים הגדולים של הסדרה פורת החלומות פרק 33 ישנה את העלילה? 

בפרק 32 המסך הזדעזע לאור הפיצוץ הגדול במשפחת ברוך. מלכית מגלה את כל האמת על הילדים שלה ובעיקר מה קרה בין שירלי לצחי. שווה צפייה חוזרת ולא רק הצצה לפרק 33.

קודם לכן ראינו, בפרק 29 בעלת החלומות, איך מאיר מת ויודי ושני חושדים בנירה. אבל חשדות זה לא מספיק. ולכן העלילה ממשיכה להתמקד בעלילות הגיבורים במשפחה ההרוסה.

אם כל זה לא מספיק קבלנו סצנה יוצאת דופן לסדרות ישראליות מומלצות לצפייה ישירה כאשר השחקנים עומר נודלמן ובר ברימר הציגו סצנה אינטימית יוצאת דופן. אבל שלא תשארו סקרנים, תוכלו לצפות בסרטון מאחורי  הקלעים שך סצנת המינית שלהם בבעלת החלומות.

צפו בווידאו לקראת פרק 33 המלא בעלת החלומות הוט לצפייה ישירה


ועכשיו צופית גרנט עולה עם אבודים 2021 בערוץ 13 פרקים מלאים אודות הפרשה משנות השמונים. האם אמה ומטילדה יצליחו לקבל סגירת לדעת מי האמא של התאומות משבדיה? מי האבא שלהן?

אבודים לצפייה ישירה ערוץ 13 לוח שידורים