בקצב הג'ונגל טריילר מדובב חדש בקולנוע 2021 מבצעים והנחות

בקצב הג'ונגל טריילר מדובב חדש בקולנוע 2021 מבצעים והנחות

סרטים חדשים על המסך בישראל בבתי הקולנוע ברחבי הארץ. בקצב הג'ונגל טריילר מדובב חדש בקולנוע 2021 מבצעים והנחות לסרטי קולנוע לילדים עם דיבוב עברית. כך תוכלו לרכוש כרטיס לסרט החל מ-9 שח לסרטי ילדים. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

בקצב הג'ונגל טריילר מדובב

בקצב הג'ונגל טריילר מדובב

על מה הסרט בקצב הג'ונגל קיץ 2021 

בוקר אחד, חיות הג'ונגל ומגלות שהן יכולות לדבר! שלא כמו אצל דוקטור דוליטל שלמד לדבר בשפתן.

הם אפילו יותר נדהמו לגלות את הסיבה- הכל בזכות חייזר שהגיע לג'ונגל! החייזר הקטן בא לכבוש את העולם והוא הביא איתו טכנולוגיה מדהימה, אשר נותנת להם את היכולת לדבר.

לרוע המזל של עולם הבית שלו ולשמחת העולם שלנו החייזר הקטן הוא הכובש הגרוע ביקום: החייזר הקטן מת לחזור הביתה ( כמו שקרה בזמנו לE.Tׂ), אבל החללית שלו התרסקה והוא לא ממש יכול להתמודד מול חבורת החיות שלנו.

הגיבורים שלנו לא יתנו לכיבוש אינטרגלקטי קטן לפגוע בכיף שלהם או באופציה לחבר חדש! החיות עוזרות לו בדרכו הביתה והוא לומד שחברות יכולה להיות הכוח החזק ביקום. השאלה האם זה מספיק…צפו בסרט Jungle Beat ותוכלו לדעת!

עוד באתר מבצע 1+1 לסרטי קולנוע 

קופון לקולנוע החל מ-9 שח בלבד מבצעי 1+1 בכרטיס אשראי

מנוי פיס פלוס יכולים לרכוש כרטיסים קולנוע במחיר התחלתי של 9 שח בלבד. אם ניקח בחשבון שכרטיס קולנוע בסיסי עולה כ44 שח, הרי שמדובר בחיסכון משמעותי. על זוג כרטיסים שעולה כ90 שח תשלמו 18 שח בלבד. כל המבצעים בכפוף לתנאי המשווקים.

מבצע נפוץ נוסף הוא 1+1 בכרטיסי אשראי תמורת נקודות או חלק מצבירות הטבות. מדובר בהנחה משמעותית, שגם אם תממשו פעם בחודש תחסוך לכם מאות שקלים בשנה. עד כמה ההטבה הזו של כרטיס קולנוע שני במתנה היא חשובה, אפשר היה לראות בהצטרפות של כרטיס פפר בנק למבצע קולנוע.

צפו בווידאו המלא קצב הגו'נגל סרט ילדים עם דיבוב לעברית Jungle Beat

 

סרטים לצפייה עם דיבוב עברית 

לוקה– המפלצות שעולות מהים רק על מנת לגלות שעולמן אינו שונה מזה של בני האדם

לאסי שובי הביתה עברית עם כתוביות הפקה חדשה משנת 2021