ברכה לאישה גדולה מהחיים

ברכה לאישה גדולה מהחיים לבטא ולרגש אהבה וחיבה 

מילות ברכה ואהבה לאשה מיוחדת , כזו שאנו קוראים לה אשה מיוחדת שיש לנו הזכות לפגוש כחברה או כבת זוג צריכה להיות אישית חמה וקרובה ללב . אתר הברכות הישראלי מגיש לכם נוסחים מרגשים עבור ברכה לאישה גדולה מהחיים

ברכה לאישה גדולה מהחיים

ברכה לאישה גדולה מהחיים

איחולים תמונות ברכות אשה גדולה מהחיים 

מה יש בהן בנשים חוצות מגדר שהופך אותן לגדולות מהחיים. זה כנראה הצירוף של אישיות , מעשים חוכמת חיים וטוב לב שפועם מהנשמה הגדולה שלהן את החוץ. לי אין הסבר אחר אבל כאן באתר הברכות

ברכה לאישה מהמקורות רבות בנות עשו חייל 

לא מעט ברכות לנשים לקוחות מהמקורות. התנך עמוס בסיפורי גבורה של נשים ותפקידן השווה בחברה לצד הגברים. הן לא רק אמהות ונשים שעובדות אלא מצביאות ונביאות. בחרנו בברכה מיוחדת לחברה טובה והיא מצאימה לכל מעד החל מברכת יום הולדת לאשה מיוחדת ועד לברכה לילדה מצטיינת בלימודים או בצבא.

רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל וְאַתְּ עָלִית עַל כֻּלָּנָה

רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל וְאַתְּ עָלִית עַל כֻּלָּנָה

רַבּוֹת בָּנוֹת עָשׂוּ חָיִל וְאַתְּ עָלִית עַל כֻּלָּנָה ברכות להורדה

המשפט זכה ללא מעט פרשנויות. מקורו בספר משלי , אחד הספרים הפיוטיים בתנך ואחד הנעימים לקריאה ומוסר השכל בכל עת ולכל אחד , ללא קשר לדבקות או אמונה. פשוט מאד ספר חכם.

 

הנשים הגדולות ביהדות ובתנך

אני באופן אישי מעריץ את דבורה הנביאה ואת יעל אשת חבר הקיני. אבל יש עוד נשים גיבורות במקורות. אחת מהן היא רות המואביה שמילותיה הפכו לציטוט המרגש ביותר המביע נאמנות בין שני אנשים.

כִּי אֶל-אֲשֶׁר תֵּלְכִי אֵלֵךְ, וּבַאֲשֶׁר תָּלִינִי אָלִין–עַמֵּךְ עַמִּי, וֵאלֹהַיִךְ אֱלֹהָי. בַּאֲשֶׁר תָּמוּתִי אָמוּת, וְשָׁם אֶקָּבֵר; כֹּה יַעֲשֶׂה יְהוָה לִי, וְכֹה יוֹסִיף–כִּי הַמָּוֶת, יַפְרִיד בֵּינִי וּבֵינֵךְ.

 

אתר הברכות של ישראל מילים מרגשות לאישה המשמשות גם בתור ברכה לחברה הכי טובה או ברכה לחברה שלי באתר תוכלו להוריד חינם כרטיסי ברכה ליום הולדת לאישה מקוריים וחדשים לצד ברכות ליום הולדת ובטח שהכנו עבורכן בנות גם ברכה מהממת ליום הולדת ! אז מכל צוות האתר יום הולדת שמח ולא לשכוח גם להתקשר ולברך באופן אישי .