ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל

ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל

ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל ונעים . אספנו עבורכם אוסף של ברכה למתגייס עם המון תקווה שישוב לבית בשלום ויחווה שירות צבאי מועיל ומרתק לעוד ברכות כנסו לאתר הברכות של ישראל

 

ברכה למתגייס ברכות לגיוס בנים

יקר שלנו , שהפך מילד יפה תואר טוב לב ואהוב לנער מלא חוכמה ושמחת חיים. ביום זה כאשר עתה לפני הגיוס לצבא ההגנה לישראל , רגע לפני שאתה הופך לגבר אמיתי , רציתי לאחל לך שירות קל ונעים. זכור תמיד להיות מה שאתה , האדם שאתה ותצליח בשירות צבאי מרתק ומועיל והעיקר העיקר שמור על עצמך וחזור אלינו בשלום !

גיוס קל ונעים שמור על עצמך

ומה מאחלת אמא לילד שלה?. באיזו תפילה פשוטה וכנה היא תלווה את ילדה האהובה שלובש מדים?. הם יוצאים מהבית המפנק, מהאוכל שלך ואת נושאת עיניים בתפילה, שיחזרו בשלום. ומכאן נשלח לכל האימהות היקרות של חיילי צה"ל ונודה להם מעומק הלב – אתן העוגן של החיילים. 

גיוס קל ונעים שמור על עצמך

גיוס קל ונעים שמור על עצמך

כרטיס ברכה למתגייסת היום מאמא אוהבת

אהוב שלנו , ילד יקר , היום אתה מתגייס ואני מתרגשת לכתוב לך ברכה לגיוס. כל הרגעים שמאז לידתך עוברים מולי , רגעי אושר ושמחה שהבאתה אל חיי , אל חיינו באור גדול.

רגע לפני הגיוס לצבא , רגע לפני שאתה עולה על מדים רציתי לאחל לך ברכה מיוחד לגיוס . ברכה של אהבה מאמא לבן. שתדע לשמור על עצמך תמיד , שתדע שבכל סיטואציה אנו אתך בלב ובנשמה , שלכל סיטואציה מורכבת בין אנשים יש פתרון הגיוני ואימא שלך כאן אוהבת ומחבקת אותך כמו בימים הראשונים ללידתך .

ילד שלי , עוד מעט חייל , אבל תמיד ילד שלי , שמור על עצמך , תהנה בשירות הצבאי ותחזור אלי בשלום .

ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל

ברכות לגיוס בנים לצבא איחולים לשירות קל

איחולים לחייל שלי  ברכה למתגייס לצה"ל

לשכת גיוס ?  מה פתאום הבן שלי ? אבל כן , לקח לי זמן רב לעכל את זה , אבל עוד מעט קט ואתה חייל , לובש מדים , רץ בשבילים מצדיע ומריע לחברים . יהיה קצת קשה אין לי ספק , אבל זו יכולה להיות חוויה גדולה.

אני לא מבטיחה שלא אדאג , שלב לא יחסיר פעימה , ושלא אבוא בבוקר לחפש אותך בחדרך. אבל מעומק ליבי אני מתפללת לשלומך, לשירות מועיל לך ולמדינה ושתחזור אלי תמיד תמיד אחכה לך באהבה , באהבה של אמא שמחזיקה אצבעות ויודעת שהיום מתגייס הילד הכי הכי לצהל .

בהצלחה ! שמור על עצמך וחזור אלינו בשלום  !