ברכות ליום הולדת ברכות מרגשות ליום הולדת אתר הברכות

ברכות ליום הולדת

ברכות מרגשות ליום הולדת אתר הברכות 

ברכות ליום הולדת בסגנון מודרני מרגשות עם הומור , מקוריות , לשימוש חופשי באתר הברכות שלנו . ברכות ליום הולדת ברכות מרגשות ליום הולדת רכזנו עבורכם את ברכות מקוריות בסגנון מודרני עם הומור רגש והמון המון אהבה ! אז שיהיה יום הולדת שמח ! 

ברכות ליום הולדת

                         ברכות ליום הולדת

ברכות ליום הולדת ברכה מרגשת ליום הולדת לחבר , יום הולדת לאשה , יום הולדת לבעל  

יום הולדת חגיגה נחמדת שרו לנו בגן , ואני רוצה לאחל לך יום הולדת שמח , כזה שיעשה לך יום מושלם לקראת שנה נוספת של בריאות אושר והישגים , הגשמה עצמית והמון המון שמחת חיים שתהיה מנת חלקך ביום ההולדת ובכל אחד מימי השנה 

ברכת יום הולדת מרגשת   

קול מיוחד קורא לך היום , קול יום ההולדת , היום ננוח משאון ההמון , מים האדם , מרצון העולם ונתרכז רק בך ! שיהיה לך יום הולדת שמח , יום מיוחד שבו נאמר לך מה שביום יום קצת שוכחים, ואאחל לך ימים של אושר , בריאות , הצלחה בכל מעשה ידך , שתמיד תהיה שמח , שלעולם לא תזיל דמעה ושתמיד תמיד תהיה אחד יחיד ומיוחד עבורי ועבור הסובבים אותך, מהלך כענק בין כוכבים ואהוב על כל האנשים , מיוחד שכמותך , יום הולדת שמח .  

ברכה מרגשת לאבא ליום הולדת    

לאבא יקר , שתמיד תמיד איתי , בכל שעה בכל מצב ואם לא פיזית אז תמיד בלב ובתחושה . זוהי ברכת יום הולדת שנכתבת עם הרהב אהבה , הערכה והתרגשו רציתי לאחל לך יום הולדת שמח עם הרבה שנים טובות של בריאות ואושר . שנים של הגשמה עצמית בכל תחום בו תבחר להיות ומי ייתן ונזכה לעוד הרבה שנים של אהבה , שמחת חיים , סיפוק והגשמה בכל תחומי החיים , ושתמיד תמיד נהיה ביחד ושמחים והנה לך ראשי התיבות של אבא עבורי ! 

א אבא שלי אחד יחיד ומיוחד 

ב בא מאהבה ומפזר אותה בכל יום מחדש 

א אי אפשר לתאר את אהבתי אליך 

 

רוצים להוסיף ברכה  מקורית לאתר וקבל קרדיט  ? אנחנו מחכים לברכות שלכם הברכות הממטטינות יזכו גם בפרס לפי ישקול המערכת   

ברכות לגיל 50 לגיסתי  אתר ברכות ישראלי עשרות ברכות יום הולדת 50 לגיסה טובה , שזה בעצם עוד אחות במשפחה , ולכל אישה מסוגננות בצורה מודרנית וקלילה ! לשימוש חופשי ! ברכות ליום הולדת 50 מעודכנות ומודרניות עם הומור וברכות מכל הלב , ברכת יום הולדת 50 לגיסה הכי טובה כנסו לעמוד צור קשר ואנו נעדכן את הברכות עם קרדיט מלא.