גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו

גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו HOT 

אם יש סדרה שכולם מחכים לעונה החדשה שלה, מהרגע שמסתיימת עונה אחרונה, זו ללא ספק הסדרה שבה הכדורגל הוא רק דרך לבטא צחוק ואנושיות. על מה אמליץ בכתבה הבאה?. סדרות ישראליות 2023 גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו.

הם חוזרים למגרשים ולמסכים גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה

אז שימו לב חברים לא רק צופית גרנט עושה סדרות בארץ היפה, העונה גם אנשי גולסטאר לצפייה ישירה עם צוות מדהים הגיעה למרוקו ושם הם צילמו עונה מצחיקה ומומלצת לצפייה. מי משתתף?. כוכבי רשת, שחקנים, שייע פייגנבוים בתפקיד המאמן ואחד ויחיד אהוב עלי במיוחד – ג'ובאני רוסו.

עוד באתר הישרדות 2022 משתתפים מתי מתחיל

גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו צילום מסך יוטיוב ערוץ הוט

גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו צילום מסך יוטיוב ערוץ הוט

מה קרה במרוקו?. הכוכבים יוצאים לארץ לא נודעת 

"גולסטאר" חוגגת עשור! עונה עשירית, מתוכן 3 עונות של "גולסטאריות", ואין כמו לחגוג את עונת העשור עם נבחרת חדשה, ולא פחות חשוב – מדינה חדשה! אז לכבוד עונת העשור רשמה "גולסטאר" היסטוריה, והייתה לסדרה הישראלית הראשונה שמצטלמת במרוקו, המדינה עימה חידשה ישראל את היחסים בשנה שעברה. העונה החדשה צולמה בעיר מרקש וסביבותיה, עם נבחרת נוצצת

למי יש יותר עוקבים באינסטרגם?. הכוכבים של הסדרה ברשתות החברתיות

אז ככה יצאנו למרחבי האינסטגרם, לפייסבוק וליוטיוב ובדקנו למי ממשתתפי העונה החדשה יש הכי הרבה עוקבים ברשת. שימו לב למספרים כי הם בטח יעלו במהלך עונת גולסטאר 2022. יאללה יוצאים לדרך.

מהלך של הרשת הוא ללא ספק סמיון עם 231K עוקבים ברשת. ליאם גולן עם 221,000 עוקבים באינסטוש וזו רק ההתחלה. לכמה הוא עוד יכול לשאוף?. הוא כבר עבר את המשתתף הבא בתכנית, אלירז שדה שלו יש 177 אלף עוקבים. כמה עוקבים יש לירון ברלד המצחיק והאהוב?. שימו לב למספר כעת, 49.9K followers, אבל עד סוף הדרה הוא בטח יכפיל את המספר הזה.

ומה עם יתר המשתתפים בסדרה גולסטאר 2022?. לו כבר יש 172K followers באינסטוש. מספרים בהחלט מרשימים. אבל אם תקחו בחשבון שלזמר הלאומי איל גולן יש 992K followers תבינו כמה עבודה עוד יש לכישרונות הצעירים. אבל אנחנו כאן נעקוב ונעדכן אתכם לאורך כל העונה עם כל הטקעים הקורעים של הסדרה.

מי עוד על המסך?.הזמר מוקי, אלירז שדה, גיא הוכמן, ליאם גולן, סמיון גרפמן, אורי ברויר, אוראל צברי, רז זהבי, ירון ברלד, ג'ובאני רוסו וקובי סוויסה.

צפו בווידאו גולסטאר פרק 1 לצפייה ישירה צפו בווידאו HOT