דארטניאן ושלושת המוסקטרים מדובב עברית וידאו

דארטניאן ושלושת המוסקטרים מדובב עברית וידאו

הכירו את סרט הילדים שכובש את הקיץ ואת בתי הקולנוע ברחבי הארץ. כך הפכה הקלאסיקה הצרפתית בת מאות השנים לחביבת הילדים. דארטניאן ושלושת המוסקטרים מדובב עברית וידאו. סרטי ילדים מומלצים. צפו בווידאו בסוף העמוד. 

דארטניאן ושלושת המוסקטרים מדובב עברית וידאו

דארטניאן ושלושת המוסקטרים מדובב עברית וידאו

על מה הסרט החדש בקולנוע דארטניאן D'Artacán y los tres Mosqueperros

מה קורה כאשר החשמן רישלייה קודם מזימה מרושעת וסודית על מנת להפיל את המלך? ישנה רק דמות אחת שיכול  להציל את המצב! זה כמובן המוסקטר החדש הנקרא דארטניאן הכלבלב מגיע לפריז במטרה להפוך לגיבור. והוא אכן ממש את שאיפתו ומציל את המצב. 

מדובר בסרטו של הבמאי טוני גרסיה סטפן יוז שהופק עם התאוששות הקולנוע בעולם בשנת 2021. על הפקה תסריט הופקד דאג לנגדה. אם השם נשמע לכם מוכר אז נכון, סרט הילדים החדש מבוסס על ספרו של: אלכסנדר דיומא. 

כרטיסים לסרט 1+1 מובילנד, סינמה סיטי, יס פלנט, רב חן, לב 

כאשר אנו יוצאים לסרט בבית קולנוע העלות המוערכת של הבילוי היא כ-100 ש"ח. מחיר זה מורכב מעלות כרטיס בכ-45 ש"ח+ חניה אם צריך. זה לפני שתייה וכיבוד. אבל אפשר לחסוך לפחות במחצית הסכום הזה באמצעות הטבות בכרטיסי אשראי המאפשרים רכישת כרטיס שני מתנה או הנחות בסגנון 1+1 לכרטיס קולנוע.

איה סרטי ילדים חדשים 2024 מומלץ בקולנוע? 

תעלול של משלוח

סרט ההמשך ללהיט "תעלול של טיול". צמד החברים מהג'ונגל , הדוב מיק מיק ואוסקר הארנב מוצאים בפאתי הנהר, גור דוב גריזלי קטן ונטוש שנפל מפי החסידה שהייתה אמורה למסור אותו להוריו. השניים מבינים כי עליהם לצאת למסע חוצה יבשות לאתר את הוריו. יחד עם דב פנדה, חסידה ושלל חיות מבדרות הם יוצאים להרפתקה מסמרת שיער בכדור פורח בדרכם להוריו הביולוגיים.

הטבות רב חן רכישת כרטיס עם הטבות כרטיס אשראי

מבצע 1+1 למחזיקי כרטיס ישראכרט
כרטיס אשראי של בנק לאומי בכרטיס אשראי בנקאי זכאים להטבת 1+1
כרטיס שני חינם לסרט ללקוחות אמריקן אקספרס
1+1 למחזיקי כרטיס DINERS CLUB
חדש! 1+1 על פופקורן רגיל רק ללקוחות DINERS CLUB
לקוחות Pepper שקיבלו באמצעות אפליקציית Pepper קוד הטבת 1+1 יכולים לממשו בקופות הקולנוע או באינטרנט.

צפו בווידאו עם דיבוב עברית דארטניאן ושלושת המוסקטרים