דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה

דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה

מפרק הפועל תל אביב הגיש הבוקר 01/01/2019 דוח על קריסת הפועל תל אביב. בעמוד זה מוצג דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה 

דוח המפרק הפועל תל אביב עקרי הדוח

המפרק שאול קוטלר הגיש , בתום שנתיים של עבודה את דוח הפירוק של הפועל תל אביב בכדורגל. הרבה כסף נשפך שם בקבוצה והוא מספק הצצה להתנהלות הכדורגל בישראל וכיצד נוהלה הפועל תל אביב לאורך השנים עד שהגיע למצב של פירוק ולאחר מכן מכירה לקבוצת רוכשים בראשות האחים ניסנוב .

דוח מפרק הפועל תל אביב נפרש על 728 עמודים של עדויות מסמכים ופורוטוקלים לרבות תכתובות באמצעות דואר אלקטרוני בין עובדי המועדון .

לאור אורכו ומורכבתו של דוח מפרק הפועל תל אביב נראה כי לבית המשפט ייקח עוד זמן רב לקבל החלטות לאור הדוח .

הסבת צקים וחשד לחשבונית פיקטיבית

הסבת הצ'ק לחברת ניכיון היא פעולה שכמעט כל עסק בישראל מבצע על מנת להקל תזרים המזומנים ואכן בדוח הפרק הפועל תל אביב מצוין מקרה בו הועבר צק לחברת ניכיון צקים .

חדש לחשבונית פיקטיבית

חשוב לזכור דוח המפרק אינו בגדר קביעה חד משמעית ובטח לא פסק דין או גזר דין . כעת בית המשפט יצטרך לבדוק את הדוח לעומקו ולקבוע האם ניתן להגיש תביעה כנגד מי מהמוזכרים בדוח ומה יהיה אם בכלל ההיקף הכספי של התביעות כנגד בעלי הפועל תל אביב בעבר או כאלו שהיו מעורבים בניהול הקבוצה.

בדיקת המפרק לא כללה היבטים פליליים אלא בעיקר את דרך ההתנהלות הכלכלית .

דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה והדפסה 2019 הדוח המלא שהוגש לבית המשפט בעניין פירוק קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב על ידי המפרק שאול קוטלר

דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה והדפסה 2019 

הלקסוס של חיים רמון LEXUS GS450H

חיים רמון החזיק את הפועל תל אביב בחיים עד לבואו של אמיר כבירי . כותבי הדוח מציינים כי הח"מ איתר תשלומים בהיקף כספי בסך 212,57 ₪ בתקופה שמחודש 13/6 ועד לחודש 16/3 שבוצעו על ידי החברה – לצורך אחזקת רכבו האישי של מר חיים רמון.  3.15 .התשלומים כוללים: תיקונים שוטפים במוסכים, דלק, אגרות כביש 6 ,ביטוחים, איתוראן ורישיונות רכב. .

מדוע מצאו לנכון המפרקים לציין את הוצאות הרכב של רמון  ?  הנה הנימוק שלהם : יצוין, כי מר חיים רמון לא היה עובד בחברה ולא נופק לו תלוש שכר חודשי. 12.15.הח"מ לא מצא תיעוד לחיוב ב"שווי מס", כנדרש בהוראות מס הכנסה, בגין ההטבות ששולמו למר חיים רמון על ידי החברה. 13.15.הח"מ לא מצא תיעוד בקלסרי הנהלת החשבונות המצוים במשרדי החברה אודות הסכם ו/או אישור תשלום הוצאות אישיות של מר חיים רמון ובכלל זה: תיקונים של רכבו האישי והפרטי, הוצאות דלק, איתוראן, ביטוחים, רישיונות וכביש 6.

בימים הקרובים כאשר הדוח יזכה למבט קרוב מבפנים ולניתוח מעמיק אין ספק שהוא יעורר עוד הדים רבים. מעניין רק מה יתפוס יותר כותרות , רעידת אדמה בכדורגל הישראלי או בחירות 2019 .

דוח המפרק הפועל תל אביב להורדה והדפסה 2019 הדוח המלא שהוגש לבית המשפט בעניין פירוק קבוצת הכדורגל של הפועל תל אביב על ידי המפרק שאול קוטלר