דרומברג סטון מעגל אבנים באירלנד 

דרומברג סטון מעגל אבנים באירלנד  

מעגלי אבנים מגלתיים מרתקים את המטיילים באירלנד וסקוטלנד. על אף שוהא אינו מרשים כמו הסטונהנג דרומברג סטון מעגל אבנים באירלנד מותיר באדם העומד במרכזו תחושה עוצמתית

טיול לאירלנד וסקוטלנד היה רחוק מהחלומות שלי בזמן שיבתי לתכנן את הטיול הגדול באי השוכן לחופי האוקיינוס.

מעגל האבנים של דרומברג טיול לאירלנד

מעגל האבנים של דרומברג טיול לאירלנד

כמי שגדל על חופי הים התיכון טיול לאירלנד הצטייר בחלומי כמסע מיסטי לתרבות הקלטית שרתקה את דמיוני ואת נפשי בימי נעורי , מתרבות של חיילים מאובקים לעולם של פיות אבירים ושדים .לדמויות שכבר לא יפסידו באף מלחמה חדשה .

מעגל האבן של דרומבג הוא למעשה אזור ארכיאולוגי המורכב מ 17 אבנים גדולות שהובלו למקום ללא טכנולוגיה מוכרת . גילו של מעגל האבנים הזה באירלנד מוערך בכמה אלפי שנים ולמדע ידוע עליו מעט מאד . למבקרים מומלץ לעמוד במרכז המעגל , לעצום עיניים ולנסות להרגיש תחושות יוצאות דופן 

דרומברג סטון מעגל אבנים באירלנד תכנון טיול

מדובר אחד האתרים המסתוריים באירלנד. האתר ממוקם בתוך שמורת טבע צנועה , אין שומר , לפחות לא אחד כזה שרואים ומפקח על הנעשה . בניגוד למעדלי האבנים באי אורקני בסקוטלנד , כאן מדובר באתר היסטורי לחובבי היסטוריה מסתורית . 

מעגל האבנים של דרומברג טיול לאירלנד

מעגל האבנים של דרומברג טיול לאירלנד

מעגל האבנים של דרומברג סטון נמצא בקצהו של מחוז קורק , ולאחריו נמצאות הטבעות של האי האירי, כך שאם תרצו לבקר בו עליכם לתכנן היטב את מסלול טיול באירלנד למטייל העצמאי . 

לטעמי ניתן לוותר על ביקור בטעות ומייד לאחר מעגל האבנים באירלנד להתחיל נסיעה לכיוון מצוקי מוהר המרשימים , אך השונים מאד מכל מה שתרגישו או תחוו במעגל אבנים . 

לא מדובר באתר תיירות סואן אלא בפנינת היסטוריה מרתקת, מסקרנת , מעוררת כבוד ומחשבות מי היו האנשים שהביאו בדרך לא דרך את האבנים וסדרו אותם במעגל.

מעגלי אבנים באירלנד

מעגלי אבנים באירלנד

עמידה במרכז The circle of stones of Dromberg Stone למשך מספר דקות משאירה באדם תחושה של חום ועוצמה על מזג האוויר והרוחות השוררות במקום .

ביציאה מאתר מעגל האבנים , עשר דקות הליכה מהחניה , נהוג להשאיר מטבע כלשהו , מן אמונה מקומית שגרמה לאלפי מטבעות מכל העולם להראות כמו תיבת אוצר על פני השטח . 

מדובר באחד משיאיו לש טיול עצמאי לאירלנד . תיירות היא אוסף של חוויות  לנשמה . במקרה הזה זו אחת החוויות העצומות שיכולו תייר באירלנד לחוות . מומלץ על עף המרחק הרב שיש לעבור על מנת להגיע למקום  . 

 דרומברג סטון מעגל אבנים באירלנד תכנון טיול לאירלנד למטייל העצמאי מסלולים אטרקציות וכתבה על אחד ממעגלי האבנים המרתקים באירלנד וסקוטלנד

סמנו את האפשרויות שאתם מעוניינים על מנת שתוכלו לקבל במייל חוזר את המדריך הטוב ביותר עבורכם .
זה המקום לכתוב לנו במה נוכל לסייע לכם בארגון טיול . השירות אינו כרוך בתשלום . הפונים יקבלו למייל הודעה עם קישור לשאלותיהם , בברכה צוות האתר
הסכמה לקבלת דיוור חוזר בנושא הפניה באמצעות מייל או SMS