האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה

האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה

אחת לכמה חודשים מגיע לקולנוע סרט חדש המעורר התרגשות בקרב חובבי סרטי הקולנוע. האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה הוא בדיוק הסרט שיוציא אתכם לאולמות. איך אפשר להשיג קופון לקולנוע. צפו בווידאו בסוף העמוד.

האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה

האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה

האביר הירוק בבתי הקולנוע בסוף החודש The Green Knight

פנטזיה אפלה המבוססת על האגדה העל זמנית של המלך ארתור, הסרט מגולל את סיפורו של סר גאווין (דב פאטל), אחיינו העקשן והפזיז של המלך ארתור אשר יוצא למסע מסוכן בו יידרש להתעמת עם האביר הירוק הידוע לשמצה, יצור ענק בעל עור אזמרגד המעמיד בני אדם במבחן.

לסיכום, האביר הירוק הוא סרט פעולה ואקשן עם הרבה מתח, המשלב קורטוב של היסטוריה ומיתוסים ומחזיר אותנו לימים טובים אחרים. לתקופה שבה עבור כל פגע או עוולה יש אביר לבוש שריון, אציל נפש, שיגאל את העולם מהצרות. איפה הוא? אנחנו צריכים אותו במשרה מלאה!

עוד באתר – 1+1 כרטיסי קולנוע 

מי היה המלך ארתור וכיצד צמח המיתוס בתרבות ובקולנוע 

המלך ארתור, המכונה גם ארתור או ארתור פנדרגון, המלך הבריטי האגדי מופיע באין ספור רומנים מימי הביניים כריבון של אחווה אבירית של השולחן העגול. החוקרים לא בטוחים לגבי מקורן של אגדות אלה. או האם דמותו של ארתור התבססה על אדם היסטורי. האגדה מקורה אולי בוויילס או באזורים האלה בצפון בריטניה בה התגוררו קלטים דוברי בריתונית, שפה שממנה צמחו בין היתר הוולשית ישנה, שפת הקורניש והשפה הגאלית שעדיין מדובר בחלקים של סקוטלנד ואירלנד.

סרטים מומלצים חדשים בבתי הקולנוע

  • מורטל קומבט Mortal Kombat סרט חדש
  • ג'אנגל קרוז Jungle Cruise בהשראת מתקן הקרוי על שמו בדיסנילנד
צפו בווידאו המלא לקראת האביר הירוק לצפייה ישירה עם תרגום עברית מובנה טריילר חדש 

האביר הירוק ווידאו מלא תרגום עברית מובנה The Green Knight האגדה קמה לתחייה עם אבירי השולחן העגול של המלך ארתור וסר גאווין. קופון קולנוע 1+1. סקירת סרטים חדשים בסינמה סיטי, yes פלנט, הוט סינמה, מובילנד, רב חן. הורדת קופון 1+1 לסרט בכרטיס אשראי.