האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית!

האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית חדשות ספוילרים רשימת הדחה מעודכנת! מועמדים להדחה האח הגדול 2023 

יובל מעתוק זכתה באח הגדול 2023 סתיו קצין הגיעה למקום השני

בלוגר האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית ! חשיפה! בלוג האח קיץ 2023 לדעת ראשונים- הרשימה במלאה של דיירי האח הגדול ערוץ 13 לצפייה ישירה. הרשימה המלאה! צפו בווידאו החשיפה. צפו בווידאו המלא. חשיפת המתמודדים לפני התחלת העונה החדשה. אז בואו נראה היום בערב רשימת הדיירים המלאה לשנת 2023. עוד בעמוד זה סרטונים בלעדיים!. היום דווחו בכלי התקשורת כי אחד הדיירים החדשים הוא ליאל קוצרי, כמובן אם לא יהיה שינוי לפני כניסת הדיירים החדשים. קוצרי מאפשר מוכר ומצליח.

יובל מעתוק זכתה באח הגדול 2023 סתיו קצין הגיעה למקום השני

ליאל הודח מהבית סיים מקום חמישי

שניר בורגיל הודחה מהאח הגדול סיים מקום רביעי  – נמשכות ההצבעות לשלישיית הגמר

יענקי הגיע למקום השלישי

הפניה להצבעה השבוע בהמשך העמוד הצבעה גמר האח הגדול 2023 

חמישיית הגמר הסופית 2023 הצביעו כעת לדייר שאתם רוצים שיהיה הזוכה בגמר האח הגדול 2023

סתיו קצין

יובל מעתוק

אברהם אקלום המודח האחרון מבית האח יאללה להצבעות הזוכה בגמר האח הגדול 2023 מחכה לקול שלכם. בשעות האחרונות עולות ברשתות החברתיות בקשה ממעריצי האח הגדול להצביע לסתיו ולחזק אותה. אחד ממעריצי האח הגדול כתב בקבוצה הרשמית בפייסבוק – " לכל אלה שרצו שסתיו תצא מהבית לכל אורך העונה. היום תקבלו את מבוקשכם. סתיו תצא אחרונה מהבית, תכבה את האור, תאסוף הצ'ק ותניף את ידיה. הצביעו לסתיו!".

פרסום גוגל

רשת 13 הצבעה האח הגדול 2023 החל מסיום הפרק

הצבעות חינם גמר האח הגדול 2023 הצבעה באתר רשת 13

הצבעות חינם גמר האח הגדול 2023 הצבעה באתר רשת 13

אחרי 104 ימים הזוכה באח הגדול 2023

נכון אנחנו עדיין לא יודעים מי הדייר שיישאר בבית וייקח אתו את המיליון. האם זו יובל מעתוק זכה באח הגדול?. שמא זה יענקי הזוכה באח הגדול השנה או שבכלל סתיו זכתה באח הגדול ניצחה את הגמר ועכשיו יכולה להגשים חלומות. מה שבטוח, זו ההזדמנות להגיד תודה לדיירים, להפקה ולכל מעריצי האח הגדול שלא מפסיקים להצביע באתר ההצבעות של רשת 13.

הצבעות האח הגדול בחינם מה קרה בניסה של ספיר לבית האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית לפני הגמר 

מכירים את השיר Breakfast In America של להקת Supertramp למה אני נזכר בו כעת?. כי בו כמה משפטי מפתח שמזכירים לי את האירועים האחרונים שגורמים לכל מאתנו לעשות אחרת את מלאכת ההצבעה של האח הגדול 2023. מה קרה בכניסה של משפחת בורגיל לבית האח?. ליאל מספר לשי על האווירה הרגועה והאנשים הנחמדים שפגש. אחר כך גם יש סולחה. מה הכי חשוב?. שאחר כך יש סולחה ולא פחות חשוב – עוד מעט הצבעות לגמר האח הגדול 2023.

Don't you look at my girlfriend, she's the only one I got
Not much of a girlfriend, never seem to get a lot
Take a jumbo cross the water, like to see America
See the girls in California, I'm hoping it's going to come true
But there's not a lot I can do

 בהצלחה בגמר! הדייר הראשון שהבטיח את מקומו בחמישיית הגמר היא יובל מעתוק. מחר הדחה לפני אחרונה ואנו נפרסם את רשימת ההדחה ואת אתר ההצבעה חינם. קבלו את חמישיית הגמר.  

איזו רשימת הדחה קבלנו. רוצים להשפיע מי יגיע לגמר? תוצאות סקר האח הגדול 2023 לא טועות. עכשיו על נמת שאתם תוכלו לעזור לדייר שאתם רוצים לראות גמר, כל מה שאתם צריכים לעשות זה לגשת לאתר הצבעות האח הגדול בחינם 2023 ולממש את הסכות שלכם להצביע 10 פעם בסך הכל. מי מועמד להדחה האח הגדול 2023?

יובל מעתוק זכתה ב 15,000 שח והיא הדיירת הראשונה בגמר סקר הזוכה באח הגדול 2023

האח ב 10/09/2023 יובל מעתוק כבר בחמישיית הגמר שייערך כעשרה ימים לפני שידור הגמר לצפייה ישירה ועשרים יום לפני ראש השנה העברית החדשה תשפד ותחילת חגי תשרי 2023.

פרסום גוגל

חידון האח הגדול 2023 טריוויה שאלות ותשובות

חידון האח הגדול 2023 טריוויה שאלות ותשובות רגע לפני שהדיירים מצביעים על רשימת ההדחה בשידור חי, רצות שמועות ברשת וברשתות החברתיות. אמיתות השמועה עדיים מוטלת בספק, אבל אתם יודעים שבבית האח השנה הכל יכול להיות. לכאורה, ואנו מסייגים את השמועה,  הדייר ליאל קוצרי מתכנן לעזוב את הבית. האם זה מה שיקרה?. נמתין לשידור הפרק ואז נוכל לדווח על רשימת ההדחה העדכנית וכמובן הצבעה חינם להדחה השבוע.

מי עזב את הבית ללא הדחה?  אורי נגר הפעיל נוהל עזיבה וביקש לעזוב את הבית. נגר  האקס של ספיר בורגיל שהודחה במוצאי שבת. לאחר 38 ימים ביקש אורי נגר לסיים את השתתפותו בתכנית ויוצא כעת מבית האח הגדול נגר, דייר אהוב בבית ואב לשניים, הרגיש בימים האחרונים תחושת מיצוי מחוויית השהות בבית.

מי נשאר באח הגדול?. מעקב מודחים תשעת הגדולים בבלוג!. השבוע נעדכן את רשימת ההדחה האח הגדול 2023.

הצביעו בסקר חדש – האם זו שלישיית הגמר של השנה?.

האם זו שלישיית הגמר של האח הגול 2023? סתיו אברהם יענקי
  • Add your answer
האם סתיו תזכה השנה באח הגדול 2023
האם ינקי צריך לזכות באח הגדול 2023 סקר מעריצים
האם הדיירים החדשים יכולים לזכות בגמר האח 2023?.
  • Add your answer

מי הודח מהאח הגדול בשבת מי הדייר הראשון בגמר האח הגדול 2023

האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית חמישיית הגמר הצבעות לדייר שאתם רוצים שייזכה

האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית חמישיית הגמר הצבעות לדייר שאתם רוצים שייזכה

הצבעות גמר האח הגדול עכשיו באתר ההצבעות חינם למעריצי האח הגדול בסוף הערב הדרמטי נדע מי זכה באח הגדול 2023

אתם קובעים מי הזוכה בגמר האח הגדול 2023 הצביעו עכשיו בסקרים ובאתר ההצבעות לדייר שאתם רוצים שייזכה 

הבית נערך להצבעה . כיצד מצביעים לדייר שאתם אוהבים?. האח הגדול הצבעה להדחה 2023 בהמשך העמוד. המודחת הייתה התשיעית מבית האח הגדול היא דנה משה. אחרי ההדחה של אתי ייטב העל בבית אפשר. כל הדחה תשפיע ישירות על זהות זוכה אח הגדול 2023. מתי זה קורה 10/09/2023 שבוע לפני השנה העברית החדשה תשפ"ד.

פרסום גוגל

 

מי שמביט בי ברשימת ההדחה לא יודע מי אני באמת מתמודדי האח הגדול סיפור חיים שלמים 

חשבתם שהכל תותים ובגדים של בארבי. צפו בווידאו על מתמודדי האח הגדול בו הם מספרים הכל. ואל תשכחו, כולם מחייכים עד לפרסום רשימת הדחה חדשה ובו נדע מי מועמד להיות המודח ה 15 מבית האח. מי יקרה למי שיודח מהבית?. הוא לא יגיע לגמר האח הגדול שייערך ב 10/9/2023.

כל הדרך לגמר ולמודח השבוע עשרה מבית האח הגדול האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית

תעשו את עצמכם מופתעים!. יש מצב שהמצב יחזור על עצמו כמו בשידור חוזר גם כאשר ניגש לאתר הצבעות חינם האח הגדול ונבחר את מודח מספר 16 של האח הגדול. כל מי שלא שייך לרשימת הדיירים המקורית אולי מקבל שעות מסך ועוקבים ברשתות החברתיות, אבל יוצא מהבית מהר מאד.

מתכוננים למודח ה 17 היום ה 95 בבית האח 

המצב עכשיו בבית – כולם נגד כולם במחנות קטנים. הבית מחולק לשתי קבוצות וכמו תמיד יש אקן כולם נגד כולם ובעיקר רוצים לעבור עוד הדחה בדרך לגמר.
מתי ההדחה הקרובה? ההפקה טרם הודיעה על רשימת מועמדים להדחה מספר 17
מתי גמר האח הגדול?. 10/09/202

לוח שידורים ערוץ 13 לצפייה ישירה החל משעה 21:15 היום בערב משדר הדחה באח הגדול. מי יהיה במודח התשיעי מבית האח וכיצד אירועי הפרק ישפיעו על זהות המודח העשירי מבית האח הגדול.

הגולשים ברשתות החברתיות לא אוהבות איך שהדיירים מתנהגים לסתיו

מבין כל התגובות והפוסטים ברשתות החברתיות מצאה חן בעיננו התגובה הבאה. שפרסמה אחת הגולשות ואנו מצטטים אותה:

"אני רוצה לומר את דעתי ואיך שאני רואה את הדברים, מה שהולך באח הגדול זה בדיוק מה שהולך בבתי ספר, מיסודי ועד תיכון, מי שלא הולך עם הזרם של "המקובלים״ ומי שלא עושה מה שאומרים לו אז מחרימים אותו רומסים אותו ומנדים אותו, ואומרים לילדים לא לשחק אתו ולא לדבר אתו ככה זה הפנים של המדינה של הילדים ומה שרואים ואיך שמתנהגים לסתיו, זה פשוט עובר כל גבול כי אף אחד לא אומר דבר כי הם מפחדים, נכון סתיו יכולה להטריל אבל לא יושבים להקשיב ולהבין מאיפה זה בא..אסיים פה בזה שאפשר ללמוד הרבה על זה וללמד את הילדים שלנו לקבל את השונה ולא להפוך לבריון

האח הגדול ברשתות החברתיות מה חושבים הגולשים על סתיו צמ פייסבוק

האח הגדול ברשתות החברתיות מה חושבים הגולשים על סתיו צמ פייסבוק

צפו בווידאו סתיו קצין פוגשת את אמא שלה

מה שלא תגידו על האח הגדול אבל כזה ביקור מרגש לא היה כאן כבר מזמן. הנה הווידאו בו סתיו קצין פוגשת את אמא של בבית האח וההתרגשות גדולה. שתיהן לבושות ורוד ושתיהן מחייכות עד לב השמיים. כמו מרקו גם הלב של סתיו רוצה לפגוש את אמא.

זוכרת חיינו שם פעם כמו בסרט מי יודעת לצעוק באח הגדול קבלו הצצה לסרטון הנדיר איך זה ישפיע על האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית

סקר האח הגדול 2023 האח הגדול מי הזוכה בגמר הצביעו וצפו בתוצאות המפתיעות 

האם סתיו תזכה השנה באח הגדול 2023

שימו לב מה ראינו היום ליד אולפן האח הגדול בנווה אילן אחרי שאכלנו טוב באבו גוש

פרסום גוגל

מה זה אומר לגז'דר?. צפו בווידאו ליאל מול סתיו

מה קורה כאשר בארבי וליאל לא מסתדרים?. אז ליאל מבטיח לסתיו שהיא תגז'דר. אז רק שתדעו שמדובר במילה מהשפה המרוקאית. מה זה אומר לגז'דר?. להתאבל בצעקות ובבכי מרורים ואם תרצו בתרגום לעברית – לקונן.

מחממים מנועים גמר האח הגדול 2023 מי מועמד לזכות לפי דעתנו

רוצים תספורת כמו ספיר בורגיל?. קבלו את הטיפים של מעצב השיער אמיליו לוי 

אמיליו: "קארה קצר וישר כמו של ספיר מתאים בראש ובראשונה לבחורה עם אופי מתאים, ביטחון עצמי גבוה ותווי פנים מתאימים, ממש כמו ספיר. ספיר התלהבה מהרעיון של התספורת שהצעתי לה בתחילת המפגש וזרמה ואהבה מאוד את התוצאה.

הקארה מתאים לסגנון האישי של ספיר, ולעיצוב השיער שהיא מעדיפה, כמו סירוק רטוב לאחור. קארה באורך שכזה ממסגר את הפנים ומדגיש את העיניים, שהן חוזקה נהדרת של ספיר."

התספורת של ספיר בורגיל מקור יחצ

התספורת של ספיר בורגיל מקור יחצ

פרסום גוגל

רשמתם ביומן?. מי מועמד להדחה האח הגדול 2023?. איזה דייר זכה העונה בגמר האח 

כבר מהעונה הראשונה אנחנו יודעים עובדה חשובה. למי שיש מעריצי האח הגדול מחוץ לבית, יש סיכוי יורת גדול לקחת את הגמר ואת הפרס הגדול בסך מיליון שקלים. ברשתות החברתיות התפרסמה שמועה לפי מעריצים של סתיו קצין הצביעו לטובת עדן שבירו וכך הדיחו את ספיר מהבית. אנחנו כמובן לא יכולים לדעת אם זה נכון. כיום כולם יודעים את התשובה לשאלה איך מצביעים לאח הגדול 2023. לא צריך טובות פשוט נכנסים לאתר רשת 13 הצבעה האח הגדול 2023. ואתם מוזמנים לענות גם כאן על הסקר.

האם זו שלישיית הגמר של האח הגול 2023? סתיו אברהם יענקי
  • Add your answer

 

פרסום גוגל

התביעה של ספיר בורגיל האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית

אתר ישראל היום מפרסם (17/07/2023) פרטים אודות "פשיטת הרגל של ספיר בורגיל: כל פרטי התביעה נחשפים". לפי הידיעה. " לאחר שחלקה בבית "האח הגדול" בסיפור חובותיה הכספיים ופשיטת הרגל, כעת נחשפת התביעה של בנק הפועלים נגד הדיירת הבולטת".

בכמה כסף מדובר?.

הכתבה מפרטת את סכומי התביעה נגד ספיר בורגיל כך:

" בעקבות התביעה שהוגשה במאי 2019, בית משפט השלום בדימונה הוציא פסק דין על פיו ספיר בורגיל מחויבת לשלם לבנק התובע 165,718.26 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט. אחיה, שניר בורגיל, התחייב לשלם לתובע 86,281.68 שקלים כולל ריבית והוצאות משפט – וזו אחת הסיבות המרכזיות לסכסוך ביניהם."

עכשיו לתכל'ס!. האם יש דייר מבין הדיירים החדשים שיכול לסחוף אליו הצבעות מטעם מעריצי האח הגדול?. האם אחד מהם יכול להגיע לגמר האח 2023 ואף לזכות. שאלה טובה לכל הדעות. אבל כמו שזה נראה כרגע סתיו תמשיך להיות המועמדת הבכירה לזכות העונה יחד עם אברהם.

פרסום גוגל

מי זכה באח הגדול 2023?. אם אתם נמנים בין מעריצי האח הגדול, אתם בטח שואלים את עצמכם היום מי יזכה באח הגדול 2023. ויש לכך סיבה טובה. כי ביום רביעי כבר נדע בוודאות מי הדייר הראשון שהגיע לגמר. עכשיו זו כבר לא שאלה של את מי אתם מצילים מהדחה השבוע אלא את מי אנחנו רוצים בגמר.

האם סתיו תזכה השנה באח הגדול 2023

פרסום גוגל

טבלת המתמודדים באח מעודכן לאחר הדחה מי נשאר מי בדרך לגמר 

מודחים ועוזבים דיירים בבית
גל קספרס אברהם אקלום
מאיה גרוסמן ליאל קוצרי
אלון חובל סתיו קצין
לארה מטודי
עידן מורד שניר בורגיל
רוי רייניש יובל מעתוק
גיא איתן (עזב) יענקי גולדהבר
לין אלפי
ניקול בוטבניק
ריקי רוטר
בן ויארניק עזב
דנה משה
יאיר כמכאג׳י
יובל לוי
אורי כהן
אתי ייטב
לין אלפי
ספיר בורגיל
עדן שפירו
אורי נגר
שי עופרי

להפסיק את החרם על סתיו קצין האח הגדול 2023 רשימת דיירים

היום יצאו כלי התקשורת בישראל בקריאה להפסיק את החרם על סתיו קצין. מאז תחילת העונה סופגת סתיו עלבונות רבים. לא משנה מה הסיבה ואין אחת כזו מוצדקת, אין שום מקום בעולם שלנו שבו אנו יכולים להרשות סצנה שבה רואים את חלק מדיירי האח מנדים את סתיו מבחינה חברתית. הגולשים ברשת רתחו על ההפקה והביעו עמדה חד משמעית – להפסיק מיד את החרם על סתיו.

האם סתיו תזכה השנה באח הגדול 2023

פרסום גוגל

חמישיית הגמר מי יזכה באח הגדול 2023

זה לא הולך להיות פשוט. ביום ראשון נדע סוף סוף מי יצא מהבית עם מיליון שקלים בכיס ומי יישאר עם 15 דקות של תהילה. מה שבטוח בזמן הזה הדיירים צברו לא מעט עוקבים ברשתות החברתיות. אולי גם זה יכול לסייע ליצירת הכנסה. היכן עוד תוכלו לפגוש את דיירים האח?. תכניות לייף סטייל, מנחים בעונה הבאה ולא פחות חשוב – בקמפיינים השקות.

  1. מאיה גרוסמן
  2. אלון חובל
  3. עידן מורד
  4. לארה מטודי היא המודחת השביעית העונה ולא תגיע לגמר הגדול ביום ראשון 10/09/2023
  5. גל קספרס
  6. רוי רייניש
  7. המודח השביעי מבית האח הגדול היא ניקול
  8. המודחת השמינית היא ריקי רוטר
  9. המודח התשיעי מבית האח הגדול הוא –
  10. וכעת חברים ומעריצי האח השאלה הגדולה מי יהיה מודח העשירי מבית האח – ריקי קוטר
  11. יובל לוי המודחת ה 11 מבית האח עוצרת רצף של 2 מודחות מהדיירים החדשים
  12. אורי כהן, שיר צרפתי ואתי ייטב עזבו את הבית בהדחה המשולשת.
  13. מי יהיה המודח ה 15 מבית האח הגדול?. הפתעה ספיר בורגיל.
  14. מוכנים להדחה הבאה?.עדן שבירו הודחה ורק ליאל נשאר בין הדיירים שנכנסו באמצע העונה.

עכשיו נראה מי יהיה המודח ה 18 ואל תשכחו אמצע העונה הולכת ומתקרבת. דיירים חדשים צפויים להיכנס לבית וכמו שזה נראה קבלנו עונה מעולה בה תוכלו לצפות בערוץ 26 לצפייה ישירה.

פרסום גוגל

רגע לפני שאתם מצביעים לדיירים בערוץ 13 וקובעים מי יודח הערב מבית האח הגדול, הצביעו בסקר. האם סתיו יכולה לזכות העונה בתואר זוכת האח הגדול 2023. סקר המעריצים של האח הגדול. היכונו היכונו רשימת הדחה מספר 6 עוד מעט כבר ואנחנו נסייע לכם להצביע. איך מצביעים לאח הגדול נגד הדחה לדייר שאתם רוצים להשאיר בבית?. כל הפרטים כאן בבלוג!. קבלו את דיירי הכניסה השנייה בעונה

מודעות גוגל

מתכוננים לשידור גמר האח הגדול 2023 

עוד מעט וזה ממש לא רחוק העונה מגיעה לישורת האחרונה. עוד ארבע אירועי הצבעה חינם לדיירים ואנחנו מגיעים למשדר החשוב מכולם. אחרי שהצופים בבית ובטח מעריצי האח הגדול, יצביעו חינם ויקבעו מי יהיה הדייר שיזכה באח הגדול 2023. נזכיר לכם שהתשובה לשאלה מי יזכה באח הגדול 2023 תלויה בכם הצופים. רוצים להשפיע?. פשוט להצביע באתר ההצבעות חינם.

 

פרסום גוגל

 חדשות מבית האח מה קורה השבוע מי על הגריל בדרך להדחה ומה תוצאות סקר האח הגדול זוכה העונה 

עוד זה מסתיים. העונה המרתקת אשר משדורת בערוץ 13 מביאה אלנו מקרו קוסמוס של החברה הישראלית. לא פשוט להיות בבית כ 100 ימים. רק המחשבה על הדיירים שהחליטו לעזוב מסבירה עד כמה ההתמודדות עזה בבית. זה לא עוד סקר המנצח באח הגדול 2023. זו כבר הצבעת אמת שלכם.

מודעות גוגל

הצבעות האח הגדול 2023 מי מועמד להדחה מצביעים חינם באתר הסדרה

הצבעות האח הגדול 2023 מי מועמד להדחה מצביעים חינם באתר הסדרה

מי שמודח יקבל יותר עוקבים?. צפו בווידאו הרשתות החברתיות סתיו קצין שולטת באינסטגרם

מודעות גוגל

עוד באתר איתור שם לפי מספר טלפון נייד 052

איך קובעים מי נכנס לרשימת המועמדים להדחה מבית האח?.

לפני פרסום הרשימה השחורה, כל דייר ייכנס לנסט, הקן,  וימסור לאח את הרשימה שלו. ההפקה תשקלל את הקולות שקבל כל אחד ובסיום הפרק המנחים יקריאו את שמות הדיירים שאחד מהם, מה לעשות, יצטרך לעזוב את הבית ולנגוע ב 15 דקות של תהילה. מי זה יהיה?. מי יישא בתואר המודח הראשון?. על כך בקרוב. אבל כמו שתראו בסרטון הווידאו בסוף העמוד, כל תקרית ומריבה בבית יכולים להוביל לפיצות ויציאה מבית האח.  המתמודדים כבר מרגישים את החום וכמו שזה נראה חם מאד בבית. לפעמים נדמה לי שאפילו בקורס טייס אין כזה מתח לפי הודעה על עזיבה. אבל מה ההבדל?. כאן הכל תלוי בכם והצופים יכולים להציל את הדייר שלהם באמצעות מערכת ההצבעות. כל מספר טלפון נייד יכול להבציע 10 פעמים ללא תשלום. איפה מצביעים?. אתר הצבעות האח הגדול גם במשדר הגמר ובאפליקצייה.

האם ינקי צריך לזכות השנה בתואר הזוכה הגדול של האח הגדול?. הצביעו בסקר האח הגדול 
האם ינקי צריך לזכות באח הגדול 2023 סקר מעריצים

פרסום גוגל

 

צפו בווידאו חדשות האח הגדול 2023 מה קורה השבוע 

פרקים מלאים חדשים השבוע לצפייה ישירה של האח הגדול עונה 5 – היכן צופים?. 12+ , מאקו לייב, פרי טי free tv .

עוד ברשת 13 אל תפילו את המיליון עם אברי גלעד פרקים חדשים לצפייה ישירה ללא הגבלה בפרק חדש האח הגדול שידור ישיר ערוץ 13.

אז כמו שאתם בטח יודעים שאחרי עשרה ימים של ירח דבש, שבו הכרנו את הדיירים החדשים, כל אחד מהם התייצב בצד כזה או אחר, נוצרו זוגות וכמובן גם מריבות.

 הפרקים החדשים לייב אח גדול עונת קיץ 2023 ערוץ 13 לצפייה ישירה 

האח הגדול לצפייה ישירה שעה 21:15 חושפים את הכל פרק חדש לצפייה ישירה רוצים עוד?. לא שבעתם מצפייה בערוץ 26 לצפייה ישירה?.  ומה אנחנו עושים?. מתכוננים לפרק הענק של גמר האח הגדול 2023.

חגיגה ברשתות החברתיות לאיזו סדרה יש הכי הרבה עוקבים באינסטגרם

האירועים הבולטים לפני פרק חדש האח הגדול 2023 הדחה שביעית בין לבין לא נשכח להזכיר, במסגרת טיימליין ואירועי הבית שני אירועים חשובים, עוד לפני פרק חדש האח הגדול לצפייה ישירה: ההפקה טורפת את הקלפים

באיזה גיל המתמודדים פרסום ראשון

גיל ממוצע של הדיירים 32 דיירות גיל ממוצע 36.3 מה הגיל הממוצע של הגברים בבית?. 27.85 חישובים גיל הדיירות והדיירים בלעדי לאתר דיגיטל בלוג אח גדול מתי מתחילה העונה החדשה?. 30/05/2023 משדר הפתיחה אח גדול 2023 בו התפרץ צופה לבמה. שימו לב אנו מעדכנים את רשימת הדיירים האמתית

מודעות גוגל

 

זאת רשימת דיירי בית האח הגדול 2023 שנכנסו לבית בערב הראשון אנו מעדכנים אונליין 

  1. אלון חובל הודח הדייר שהגיע היישר מהקפסולה ושלט החוצות בראשון לציון!. הודח מהבית למרות שנכנס בשלט הראשי. אחד המודחים הראשונים של העונה.
  1. יובל לוי. בת 32 מיפו. אמנית ויוצרת, רווקה. היא במקור מקיבוץ כינרת וגם מחיפה האם תעורר מחלוקת בבית כמו שהיצירות שלה מעת לעת?. ההיא המודחת ה 11 מבית האח.
  2. עידן מורד הודח  בן 26 מחיפה, הודח מהבית
  3. יענקי (יעקב) גולדהבר. בן 20 מבני ברק, חרדי לפני גיוס הסקרים לטובתו אך האם הוא יכול לנתח את התוכנית.
  4. הברבי האנושית סתיו קצין מועמדת לזכות בגמר. בת 33 מאריאל. בעלת מכון ביוטי, גרושה עם שני ילדים. נראית לכם מוכרת?. השתתפה בתוכנית "היפה והחנון". היא אהובת הקהל וללא ספק יש לה הרבה תומכים בקרב מעריצי האח הגדול.

נכנסו בתחילת העונה ולא התמידו יש לנו כעת יותר מודחים מאשר דיירים

  1. שי עופרי. בת 23 מראשון לציון, במקור מאילת. עובדת בביטוח וכמעצבת גבות
  2. לארה מטודי  מודחת בת 50+ מאשקלון וגם לה יש מכון פילטיס. יש לה ג'ל בשיער והיא עולה ישנה מדרום אפריקה. הודחה מהבית.
  3. אתי ייטב. בת 68 מנחמיה. אמא לשלושה וסבתא לארבעה הייתה מורה במשך 35 שנים. הדיירת עם הציפורניים הכי ארוכות בבית האח.
  4. מאיה גרוסמן בת 24 מתל אביב – המודחת הראשונה מבית האח הגדול 2023! 
  5. גל קספרס בת 37 מהרצליה מודחת רביעית
  6. לין אלפי מאמנת כושר בת 20 מהרצליה  רווקה פלוס ילדה.  עוד פרט ביוגרפי מעניין?.  שיחקה כדור-יד בנבחרת ישראל. ועזבה את הבית בשלב מוקדם יחסית.
  7. בן ויארניק. בן 32 מאלפי מנשה. נשוי ואב לשניים. סקרנים לדעת מהיכן הקעקועים? אשתו קעקעה אותם! עזב  את הבית.

זוכרים?. תאריך הגמר של האח הגדול בתאריך 10/09/2023

אם אתם סקרנים לדעת מי הדייר שזוכה בתכנית ומקבל מיליון שח בפרס, זה הזמן לצפות בערוץ 13 לצפייה ישירה באינטרנט או באמצעות הכבלים, לבקר באתר האח ולקבל את כל העדכונים בזמן אמת.

מודעות גוגל

 

 

צפו בווידאו החדש חשיפה דיירים ומידע ספוילרים האח הגדול 2023
ערוץ האח הגדול שידורים ישירים מהבית נא להתרכז בסלון

עם צמד המנחים לירון ויצמן וגיא זו-ארץ הפנים של ערוץ 13. האם מצפה להם עונת רייטינג או עונה דלוחה? ועוד שאלה חשובה, מה תציב מול קשת 12 לצפייה ישירה בימי השיא. הקרב על הצופים הולך להיות לא פחות קשה מאשר להישאר בבית האח ולזכות בפרס הגדול.

כל זוכי התכנית מי זכה במקום הראשון ובפרס הגדול של האח ?

שפרה קורנפלד אלירז שדה ג'קי מנחם קותי סבג טהוניה רובל טל גלבוע אביחי אוחנה ברק אדרי שי מיקה יפרח ישראל אוגלבו תקווה גדעון זהבה בן דודי מליץ מושיק עפיה אסף גורן אורן חזן שימו לב שהשנה מדובר בעיקר במשתתפים שאינם סלב. זאת אומרת שתשכחו ממשהו ממדורי הרכילות או איזה ששם שהולך חזק בהשקות ועכשיו מגיע לבית האח הגדול עונת 2023. כל זאת ועוד אחרי שתגלו מי נכלל ברשימת האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית.

סקר האח הגדול 2023 האם יש מועמדת לזכייה סקר המעריצים אח גדול הצביעו וצפו בתוצאות
האם סתיו תזכה השנה באח הגדול 2023

פרסום גוגל

מודעות גוגל

מצביעים לדיירים רשימת הדחה האח הגדול 2023

מחממים מנועים! מי יהיה חלק מהרשימה הקרובה?. הדחה מספר 7 בית האח הגדול 2023. אתם תהיו הראשונים לדעת כאן באתר עם עדכונים חמים וכל מה שקורה בין הקירות. קבלו את תשעת הדיירים המועמדים לעזוב את בית האח. איך מצביעים? ראו קישור להצבעה אח גדול בסוף העמוד. מי מועמד להדחה השבוע?.

חדשות האח הגדול למה כולם מודאגים?. מי יהיה המודח השביעי מבית האח?. מה אומרים הסקרים על סתיו - האם היא הזוכה במיליון השנה?. 
מי זכה באח הגדול 2023 משדר הגמר השנה מועמדים

מי זכה באח הגדול 2023 משדר הגמר השנה מועמדים

ברשתות החברתיות ובקבוצות המעריצים של האח הגדול יש לא מעט ויכוחים לגבי הדייר החרדי יענקי (יעקב) גולדהבר. בקבות המעריצים הרשמית של האח הדעות חלוקות. חלק כותבים בתגובות שינקי הוא נשמה טובה וחלק פשוט מזכירים לנו שעד עכשיו הוא פשוט נהנה מחסינות. איזו חסינות?. הוא פשוט בחר לא להתעמת מול אף אחד מהדיירים הבולטים של הבית. מה שנקרא יושב על הגדר. מה אתם אומרים גולשים יקרים?. לפניכם סקר האח הגדול 2023 ואתם מוזמנים להצביע באמצעות בחירת ההעדפה שלכם ולחיצה עם כפור VOTE. אחד הגולשים בקבוצה כתב, ואני חייב לצטט: הבחור הנחמד הזה- יענקי הוא מלאך בדמות אדם! א גיטע בויחער (בחור טוב) הלוואי הוא יזכה בסוף כי באמת זה הכי מגיע לו. לא צועק, ונותן כבוד לכולם, אדם שתמיד מנסה לעזור. ולא מתבייש להעיר שצריך. 'אל תלבינו פני אדם ברבים' קיצר- רק יענקי ראוי למיליון!. נתראה בגמר האח הגדול 2023.

פרסום גוגל

 

איך מצביעים לדיירים לקראת ההדחה מהבית 2023 

בעונה החדשה ניתן להצביע באינטרנט לאחר רישום מסודר למערכת ההצבעות. בכל הצבעה ניתן להצביע עד 10 פעמים בסך הכל, אך ניתן לחלק את הקולות בין מספר דיירים. קחו בחשבון שרישום להצבעות אח גדול ערוץ 13 כרוך ברישום טלפון נייד, כך שאם תרצו להצביע עוד ועוד, תצטרכו לבקש את מספרי הניידים של חברים ובני משפחה. להצבעות לחצו כאן האח הגדול הצבעה לדיירים 

חשבתם שיהיה רגע אחד של שקט בבית האח?. אז תחשבו שוב. מאז תחילת העונה לא קבלנו את הקטע האהוב על הצופים בו כל אחד בוחר את המועמדים שלו להדחה. עם כניסת התכנית לשבוע השלישי, קבלנו הודעה מטלטלת. כל בני הבית מועמדים להדחה. רוצים להציל את אחד הדיירים?. כנסו להצבעה איך מצביעים לאח גדול 2023?. ראו קישור בסוף העמוד ותוכלו להצביע עד 10 פעמים באמצעות אתר האינטרנט של ערוץ 13.

 

מודעות גוגל

  עוד באתר מענק 750 שקל מי זכאי ולא קיבל בדיקה מידית

אם אתם סקרנים לדעת מי הדייר שזוכה בתכנית ומקבל מיליון שח בפרס, זה הזמן לצפות בערוץ 13 לצפייה ישירה באינטרנט או באמצעות הכבלים, לבקר באתר האח ולקבל את כל העדכונים בזמן אמת. האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית אחרי הדחות ועזיבות.

מודעות גוגל

עונת 2023 נא להתרכז בסלון האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית ספוילרים הפתעות

נא להתנהג בהתאם! הוא חזור ובגדול לשידורי רשת 13 לצפייה ישירה לייב ואנחנו עם האצבע על ערוץ 26 בשלט. מה קרה?.  קבלו את האח הגדול 2023 רשימת דיירים סופית ספוילרים הפתעות בלוג מעקב בית האח הגדול אל תחמיצו את המידע תהיו ראשונים להכיר את הדיירות והדיירים עכשיו. לאורך השבוע הופצו ברשתות החברתיות ספוילרים רבים לגבי זהות הזוכה. אחד הפרסומים אף ציין את השקופית עם ספירת ההצבעות. למה זה יכול להיות בעייתי?. האח הגדול שידור ישיר ערוץ 13. כך תוכלו לצפות באינטרנט בתוכניות האח הגדול. העונה החדשה צפויה להיות מעניינת ומרתקת לא פחות. השאלה היא האם נזכה שוב לדמות אהובה נוסח זהבה בן או שמות שנויה במחלוקת בסדרה כמו רמי ורד. בקיצור, העם אמר את דברו, אחוזי הצפייה של האח הגדול ככל הנראה שווים את ההשקעה ואת הזמן שאתם מבלים מול המסך.

הצבעות חינם האח הגדול משדר הגמר 2023 מי הזוכה בעונה

הצבעות חינם האח הגדול משדר הגמר 2023 מי הזוכה בעונה