הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי

הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי מה לכתוב 

כמה פעמים זה קרה לנו כאשר סיימנו דייט מוצלח ולא היו לנו מילים לשלוח בהודעה קצרה. צוות האתר נסח עבורכם הודעות SMS וכמובן הודעות מיוחדות לואטס אפ שאפשר לשלוח לאחר דייט מוצלח ולהמשיך לשמור על קשר לדייט השני . הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי

הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי

הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי

הודעה קצרה וקולעת לאחר דייט מוצלח

לילה טוב אישה יפה , היה לי לעונג להיות בחברתך הערב.

נהניתי מאד ונשארתי סקרן להכיר את האדם המיוחד ! לילה טוב !

הודעת ואטסאפ מיוחדת ומקורית לאחר דייט ראשון

היי , רציתי להגיד לך שממש נהניתי בפגישה אתך.

אשמח מאד להיפגש שוב ולהכיר יותר. שיהיה לך יום מקסים והמון שמחת חיים.

מילים חשובות אחרי דייט ראשון מוצלח גבר שולח לאשה

זו הודעה בנוסח רגיש במיוחד. רצוי לשלוח אותה בבוקר שאחרי הדייט הראשון. לרוב אחרי עשר בבוקר. כי לא צריך לתפוס את הבן אדם ישר לאחר ההשכמה. אולי הוא בכלל עסוק בהחזרי מס הכנסה ?

בוקר טוב אישה יפה , רציתי להגיד לך על הפגישה אתמול . נהניתי מכל רגע !

אשמח לפגוש אותך שוב. אז במילים קצרות …..אתקשר בערב ואם תרצי נתכנן לנו בילוי נעים לפעם הבאה.

האם לשלוח הודעה לאחר דייט מוצלח

ברור ! אם היה כל כך טוב והתפתחה תקשורת בפגישה הראשונה , אז למה לא לפרגן ולהביע את זה. אנשים לא תמיד יודעים לפרש מה היו הרגשות של האדם שמולם. לכן

המלצות לשיחה ראשונה לאחר הדייט

תרבות השיחה באמצעות מסרונים נטלה , לפחות בתחילת הקשר , את הספונטניות. לכן מומלץ לשלוח הודעה ולוודא שהוא או היא זמינים. עדיין אנשים מעריכים שיחת טלפון , אפילו אם קצרה לאחר פגישה , בעיקר אם היא הייתה מוצלחת.

חשוב מאד לא לחפור בשיחה , להתעניין בכללי ולא לצאת מגדרכם. אבל בואו לא נשכח את המטרה של השיחה או של ההודעה לאחר דייט ראשון – המטרה ברורה דייט שני.

מה כבר יכול לקרות לך אם תשלח לה מילים יפות מאלה 

כי אם לא תשלח הודעה אחרי דייט מוצלח היא עלולה לחשוב שאתה דייט סדרתי , או שפשוט אתה לא מעוניין . אז הכי פשוט להביע במילים פשוטות וכנות את מה שאנחנו חושבים ומרגישים. כי מה האפשרות השנייה שלנו ? לחזור שוב לשיטוט אין סופי באתר הכרות .

מי משלם בדייטים ראשונים הגבר או האישה 

נוסחים מקוריים של הודעות לאחר דייט מיוחד ומקורי רעיונות להודעות לאחר פגישה ראשונה מוצלחת טיפים לדייט השני כיצד ליצור תקשורת שבונה קשר בדייטים מאתרי הכרות חינם. גם אם אתם מאוכזבים מהדייט זו לא סיבה להתווכח על נושא התשלום. למה זה חשוב?. כי לשמור על פאסון וקלאסה זה לפני הכל. אם האישה מציעה לשלם את החצי שלה, זה כבר שיקול של הגבר האם להסכים. מה גם שהיום אפשר להעביר בביט את מחצית התשלום בלי בעיות. מה דעתי?. מי ישלם את החשבון בדייט?. הגבר הוא זה שצריך שלם בדייט ראשון, בואו נגיד עד 100 שקל חשבון מיותר בכלל להתחשבן.