הוט סינמה 1+1 ישראכרט קוד הטבה

הוט סינמה 1+1 ישראכרט קוד הטבה

מבצעים בכרטיס אשראי בהם ניתן לקבל הנחות לקולנוע הם מאד פופולריים בקרב מחזיקים כרטיסי אשראי. בכתבה זו נסביר כיצד להוריד קוד הטבה עם הנחה משמעותית לכרטיס קולנוע ברשת הוט סינמה לשעבר גלובוס מקס. מבצעים בכרטיסי אשראי רשימת הטבות .  הנחיות הוט סינמה 1+1 ישראכרט קישור בסוף העמוד

הוט סינמה 1+1 ישראכרט קוד הטבה

הוט סינמה 1+1 ישראכרט קוד הטבה

גלובוס מקס הפכה להוט סינמה 

הבילוי בבתי הקולנוע בישראל הפך בעשור האחרון לבילוי מועדף על בני כל הגילאים. מדובר בבילוי זול יחסית לבילויים אחרים, ישנן רשתות בתי קולנוע במתחמי בילוי מסעדות ובתי קפה. לפעמים בסרט הוא רק חלק מהבילוי.  לצד רשתות כמו יס פלאנט , רשת בתי הקולנוע רב חן וסינמה סיטי פועלת רשת בתי הקולנוע הוט סינמה שבעבר פעלה תחת השם גלובוס מקס. 

הורדת קוד הטבה הוט סינמה 1+1 ישראכרט

מודעות גוגל

hot cinema כרטיס 1+1 בסוף שבוע לסרט ברשת הוט סינמה  

איך מורידים קופון לסרט ?. על מנת לחסוך כ 45 שח במחיר כרטיס קולנוע יש להצטרף כנדרש למסלולים באתר ההטבות של חברת כרטיסי האשראי. כל חברת אשראי מחשבת אחרת ההטבות שהיא מעניקה. לכן צרכן בעל מודעות ורצון לחסוך מאות שקלים בשנה ייבחר לעצמו מסלול הטבות מיטבי לצרכים שלו .

על מנת להוריד קוד הטבה לסרט 1+1 הוט סינמה להלן ההנחיות.

 יש להיכנס לאתר ישראכרט ולהקיש את הנתונים בעת הזמנת הטבה לקולנוע.

לאחר אישור ההטבה של חברת האשראי ( שימו לב במלאי מוגבל ). כעת יש לשמור את מספר קוד ההנחה ולהקיש אותו שוב בעת הזמנת הסרט באתר הוט סינמה. 

למה אנשים אוהבים קולנוע וצפייה בסרטים   

התרבות המערבית הקיימת בישראל היא אינטנסיבית ולא פשוטה. מצד אחד אנחנו נהנים מהעידן הדיגיטלי ומצד שני מחפשים עדיין את הבילוי הפשוט. את זמן האיכות עם בני הזוג או הילדים . להגיע לבית , מקלחת טובה , משהו קטן לאכול והופ – לקפוץ למציאות אחרת רחוקה , לפעמים לסרטי מדע בדיוני , סרטי אקשן או סתם קומדיה קלילה שגורפת מאיתנו את המתח של היום יום .

על מנת להוריד קוד הטבה לסרט 1+1 הוט סינמה יש להיכנס לאתר ישראכרט ולהקיש את הנתונים בעת הזמנת הטבה לקולנוע. לאחר אישור ההטבה של חברת האשראי ( שימו לב במלאי מוגבל ) יש לשמור את מספר קוד ההנחה ולהקיש אותו שוב בעת הזמנת הסרט באתר הוט סינמה. 

יש לי vod  סרטים חינם למה ללכת לקולנוע ?  הוט סינמה 1+1

סרט בבית בסלון הנעים שלנו הוא בילוי מהנה בכל זמן. היציאה מהבית , אולי עם בית קפה לפני הוא בילוי חברתי . הוא מאפשר לנו לצאת מהשגרה , מהצרות מהעבודה ולחצים אחרים ולתת לעצמו זמן איכות בעולם שכולו פלא – עולם הקולנוע . 

הוט סינמה הזמנה 

סרטים חדשים בקולנוע  2024 בישראל חדש בקולנוע המלצות לסרטים שנת  2024 בקולנוע hot cinema

 

נשארים לחג הסרט המומלץ שלנו בבתי הקולנוע

פרופסור בפנימייה מובחרת בניו-אינגלנד נאלץ להישאר בקמפוס במהלך חופשת חג המולד כדי לשמור על קומץ תלמידים שאין להם לאן ללכת. בנסיבות הגורל, נוצר קשר ייחודי בין הפרופסור, תלמיד מבריק עם קשיי התנהגות, והטבחית הראשית של בית הספר שאיבדה לאחרונה בן במלחמה.

סרטי ילדים חדשים בבתי הקולנוע 2024 ריקי הקרנף בממלכת הג'ונגל

הרפתקה משעשעת וסוחפת לכל המשפחה על כוחה של חברות, אומץ וערבות הדדית. ריקי הקרנף הצעיר והאמיץ וחברו הטוב, בני, הברווז העליז והאופטימי, יוצאים למסע נגד הזמן ברחבי ג'ונגלים טרופיים, כדי למצוא את זרע הקסם, שיציל את ביתם מצונאמי צפוי. הם נאלצים להתמודד מול להקת ציפורים ולוקחים על עצמם משימה נוספת: לסייע לציפור גן עדן ייחודית, ששירתה נפלאה, לשוב אל מקום הולדתה. דרכם רצופה מכשולים והפתעות, ומלווה בשלל בעלי חיים מגוונים, ציפורים נדירות, שבט מקומי וציידים… שחלקם חובבי חיות. כשהסערה תגיע, יצטרכו כולם להחליט מה חשוב להם בחיים, ועל פי אילו ערכים, הם בוחרים לחיות.

משחקי הרעב  בלדה לנחשים וציפורי שיר 2024 סרטים מומלצים בבתי הקולנוע 2023

שנים לפני שיהפוך לנשיא העריץ של פאנם, קוריולאנוס סנואו בן ה-18 הוא התקווה האחרונה לשושלת הדועכת שלו, משפחה מכובדת שנפלה ממעמדה הגבוה בקפיטול שלאחר המלחמה. סנואו הצעיר נרתע כשנודע לו כי הוא נבחר להדריך את לוסי גריי ביירד, המתמודדת הנבחרת של מחוז 12 העני והמרוד. אבל דעתו תשתנה לאחר שלוסי, בהתרסה חסרת תקדים, קמה ושרה במהלך הטקס הסוער ומושכת את כל תשומת הלב של פאנם. סנואו חושב שאולי הוא מצא שותפה כדי להפוך את הסיכויים להישרדות לטובתם. שניהם משתמשים בכישוריהם הטבעיים למופעי ראווה לצד ידע פוליטי נרכש, כדי לשרוד כנגד כל הסיכויים ובדרך הפתלתלה ומלאת ההרפתקאות הם יחשפו מיהו ציפור שיר ומי הנחש.

 

החתונה היוונית שלי 3 My Big Fat Greek Wedding 3

המשפחה היוונית שכבשה את העולם – חוזרת לקולנוע! בספטמבר הקרוב, "החתונה היוונית שלי 3" וכל שבט פורטוקאלוס, מגיעים סוף סוף לאיי יוון הקסומים, לאיחוד משפחתי מרגש ובעיקר קורע מצחוק. קומדיה רומנטית מלאה בהפתעות, אהבה, וסופלקי. יאסו!

הנזירה 2 סרט האימה המצליח חוזר עם גרסת 2023

1956. צרפת. כומר נרצח במנזר לנזירות צעירות, הרוע מתפשט והאחות איירין נאלצת לעמוד פנים אל פנים עם ואלק, הנזירה הרדופה. הסרט החדש ביקום הקולנועי של סדרת סרטי האימה המצליחה ביותר בעולם "לזמן את הרוע" מגיע לקולנוע בספטמבר הקרוב.

מסביב לעולם ב 80 יום עברית גרסת 2023 סרטי ילדים מומלצים 

מהיוצרים של "עידן הקרח" מגיע עיבוד מחודש, הרפתקני ומצחיק לקלאסיקה חוצת הזמנים של ז'ול וורן . פספרטו, קופיף צעיר ומלומד, תמיד חלם להיות חוקר ארצות ולטייל מסביב לעולם, אבל אימו המגוננת אינה מתלהבת מהרעיון. חייו משתנים כאשר הוא פוגש בפיליאס, צפרדע כריזמטי וחד לשון, אשר מתערב כי הוא יכול לטייל מסביב לעולם בשיא של 80 יום. פספרטו חובר אליו והשניים יוצאים למסע בין יבשות, מדברים, אוקיינוסים ונקלעים לאין-ספור הרפתקאות כאשר רודפיהם יעשו הכל לקלקל להם את השיא המתקרב.

 

סרט ישראלי חדש הדרך לאילת Road To Eilat 

בן, ממורמר ודיכאוני, מגיע עם אשתו ובנו לביקור בקיבוץ ילדותו בצפון. הוא מתכנן לבקש מאביו שיכור הכפר, אלברט, עימו יש לו בקושי קשר, לעזור לו לתבוע את הדירה האבודה של הוריו של אלברט בוורשה. אך לאלברט כמובן יש תכניות אחרות, הוא בדיוק התערב, כשהוא שיכור כלוט, מול חצי מהקיבוץ שהוא יכול לנהוג על טרקטור כל הדרך לאילת.

המרוץ של טייסון Tyson's Run עם מייג'ור דודסון, איימי סמארט, רורי קוקריין 

טייסון (מייג'ור דודסון) בן החמש עשרה מצטרף לראשונה בחייו לתיכון ציבורי, בו אביו עובד כמאמן קבוצת פוטבול, וחייו משתנים לנצח. בזמן שהוא עובר השפלות בשל האוטיזם שלו ומתיידד עם שני תלמידים, שאנון וספורטאי בשם אקלילו, אלוף מרתון, הוריו חלוקים בדעותיהם, האם הוא מוכן לאתגר השילוב החברתי הזה.