המדריך המלא לגרושות הטריות מעודכן

המדריך המלא לגרושות הטריות

בטח לא חלמת שיום אחד תחזרי לשוק פנויים פנויות ועוד עם ילד או שניים על הראש. סוף כל סוף מאז שהיית רווקה פנויה עבר הרבה מאד זמן . אז הנה כמה עצות חשובות עם המדריך המלא לגרושות הטריות

גרושה זו לא מילת גנאי ואין צורך להתבייש בסטטוס החדש

לפני שלושה עשורים נשים גרושות היו בשולי החברה . בודדות וסגורות בגטאות חברתיות , נדירות בנוף המקומי ובאיזה שהוא מקום גרושה הייתה מילה נפרדת לכישלון . היום הזמנים השתנו , ואת לא צריכה להתבייש בסטטוס החדש . החיים לפנייך. אנו חיים בחברה סובלנית , פלורליסטית ומתקדמת . על תתפשרי על כלום. לא על כבר לא עבודה ולא יחסים בונים ומכבדים .  אשה אשה תמיד אשה ! .

המדריך המלא לגרושות הטריות

המדריך המלא לגרושות הטריות  Jens Kreuter@jenskreuter

אתרי הכרויות לכי על הטוב ביותר

מרבית ההיכרויות של פרק ב מתחילות היום באפליקציות היכרות כמו או קיי קיופיד , טינדר ואתר נפגשים הם בגדר אתר הכירות חינם. חשוב לייצג את עצמך בפרופיל מכבד , עם תמונת פרופיל מכבדת , שתקרין ייצוגיות , נראות ואת מטרת ההיכרות. לא ללכת שבי אחרי כל משפט של גבר שאינך מכירה ולנקוט משנה זהירות כלפי הלב שלך.

בלי הצהרות ושאיפות מיותרות

אחת הבעיות העקריות של אתרי הכרויות לפרק ב , בעיקר אתרי הכרות חינם לגרושים גרושות הן ההצהרות . מילים גדולות חסרות תוכן . לכן חשוב לנקוט בלשון זהירה סולידית , למשוך גבר מבין עניין , כזה שכל אשה מבקשת. לתת למערכות יחסים להתבשל על אש קטנה. החיים מפתיעים צריך רק לנסות.

עצות לאשה גרושה בדייט ראשון עם גבר 

גברים מבוססים לא מסתובבים במרכול השכונתי ומחפשים להם בת זוג ככה סתם. יש להם מטרה , לא תמיד יש להם זמן ולעיתים העבודה והעסקים יכולה להרחיק אותם ממעגלים חברתיים לתקופה ארוכה.

בדייט עם ראשון עם גבר מבוסס חשוב להפגין ידע בכל תחומי החיים , שפה עשירה , איפוק ומתינות . זו לא רק אחת החשובות מבין עצות לאשה גרושה בדייט ראשון עם גבר אלא בכלל לנשים בדייטים.  אז בעיקר להזיהר מדברי חנופה בנוסח ערב טוב שירן אשמח לשוחח סתם ככה החיוך עם השמלה השחורה פשוט ……לא יכול להוריד ממנו את העיניים אפילו שאת חמושה במשקפיים !