המטבח המנצח VIP עונה 5 פרקים מלאים

המטבח המנצח VIP עונה 5 פרקים מלאים

בימים כאלה שאנו נמצאים שעות מול המסך עדיף שנצפה בתכניות טובות. ומה עושה תכנית לטובה בעיני ?  סיפור אנושי מבעד לסירים לטעמים ושאיפות האנושיות הבסיסיות להצלחה והכרה. אנחנו מוכנים לעונה החדשה המטבח המנצח VIP עונה 5 פרקים מלאים יוצאת לדרך

MKR עונה חדשה ערוץ 12 שידורי קשת 

הצליח מאד לקשת עם הפורמט שירש את מקומו של מאסטר שף. יש בו הרבה יותר משקל למתחרים להשפיע על התוצאות ומכאן נשקף עוד היבט בטבע האדם. מעבר לאוכל המדהים שאנו צפויים לחזות בו ולתת לנו רעיונות בימי הריחוק החברתי. MKR 2023 מחכה לנו עם הרבה יותר ממנה מצוינת. יחד עם חיים כהן השף המנצח של תכניות הבישול ורותי ברודו שכבשה את המסך.

מי הזוגות המשתתפים בעונה החדשה של המבטח המנצח?.

ליאור וספיר נרקיס, מעיין אדם ואמה יונה אדם, פאולה וליאון, חזי דין ואמו בלהה דין, חיים לוינסון וקובי אריאלי.

עוד באתר שמיני עצרת ושמחת תורה 2023 הכירו את החגים

מה סיפר ליאור נרקיס על תחילת הקריירה שלו?.

מהסירים והמתכונים יוצאים גם סיפורים אישיים מרתקים. אחד מהם, היה בזמן שהזמר האהוב ליאור נרקיס ספר על תחילת הקריירה שלו. צפו בווידאו – ״הופעתי 5 שנים במועדונים בלי תמורה בכלל״ ליאור נרקיס משתף על השנים הלא פשוטות בתחילת הקריירה שלו.

.

קוסם על וטבח מעולה קבלו את חזי דין מבשל

זה הזמן להכיר את הקוסמת האמתית. מי במטבח?. חזי דין ואימא בלהה ינסו לטרוף את כל הקלפים. איזה טריק השאיר את השולחן בהלם?. אחד הקטעים הטובים אשר שדורו בקשת 1, אפליקציית FREE TV וגם באפליקציית הצפייה הישירה 12+.  לפני כמה שנים הייתי בהופעה של חזי ונשארתי מוקסם עד היום. עכשיו תורם של הסירים ושל השופטים לטעום את הקסם.

הכל התחיל באוסטרליה הרחוקה המטבח המנצח vip פרקים מלאים

ראשי תיבות MKR זה בעצם  My Kitchen Rules  מקורו בפורמט אוסטרלי . בעונה הישראלית הראשונה זכו אסתר ויהונתן מיר . העונה השנייה עולה ביוני 2020 בקשת 12 צפייה ישירה.

ימים מאתגרים לענף המסעדנות אבל החולמים עוד כאן 

לא קל להצליח בענף המסעדנות בישראל. לפעמים חלומות על דוכן סודוך באמסטרדם יותר מעשי. אבל החיים כאן והמסעדות במצב לא הכי מזהיר לאחר תקופת הבידוד. עדיין לא מעט ישראלים מטפחים את החלום הרומנטי לפתוח מסעדה. שואלים את עצמכם למה  ? אולי זה הסיפוק שעסק כזה יכול להניב , אולי בגלל מגוון תוכניות הבישול שיצרו כאן זן חדש של שפים סלבריטאים.