המירוץ למיליון עונה 8 פרק 10 ההדחה של וובה ואלה

המירוץ למיליון עונה 8 פרק 10 ההדחה של וובה ואלה

לא רצינו שזה יקרה, לא ייחלנו לזה אבל הם חוזרים לישראל וזו עובדה. כי עבורם המירוץ הסתיים. המירוץ למיליון עונה 8 פרק 10 ההדחה של וובה ואלה היה הפרק המרגש ביותר עד עכשיו בעונת 2020. זוג allstar ראשון הולך הביתה ואנחנו נשארו עם 8 זוגות שינסו לקחת את הקופה.

"<yoastmark

רשת 13 הכינו הפתעה במוצאי יום כיפור

לוח השידורים הדל של מוצאי כיפור השאיר את הבמה למירוץ ורון שחר. בערב הזה לא היו להם מתחרים חזקים מערוץ 12. מעילה אתי אלון הסתיים, הזמר סמכה מתכונן לפרק נוסף בהמשך השבוע ולקראת סוכות התכנית נתנה לערוץ רשת את מה שהוא צריך יותר מכל לאחר הימים הנוראים – הובלה בטבלאות הצפייה.

כפכפים הולנדים מדיחים את המתחרים

שהיינו ילדים וזה היה מזמן, היה כמעט בכל בית בישראל זוג כפכפי עץ הולנדיים. חלק היו תולים על התקרה, חלק היו מניחים על המזנון או בשולחן הקטן ליד הדלת. השנים עברו ומי שיש לו כזה אביזר נוי בבית שיקום. אף אחד לא קם, כי נראה לי שכל הזוגות של הכפכפים הועברו לחנות מזכרות שזה היו הזוגות צריכים לבצע משימה קשה של איתור זוג זהה. אבל ללכת על כפכפים מצריכה מיומנות לגמרי שונה מהליכה על עקבים וכאן הזוגות נפלו. וובה ואלה אמנם סיימו את המשימה לא אחרונים אבל בגלל התברבות של המונית הגיעו אחרונים.

כאשר מגיעים אחרונים לנקודת הסיום של התכנית, אפילו בפרק מתח כמו המירוץ למיליון עונה 8 פרק 10 לצפייה ישירה, אתם כבר יודעים מה קורה. עומד מולכם רון שחר ובאין רצון אומר לכם – עבורכם המירוץ הסתיים.

פרק 11 עונה 8 המירוץ למיליון צפייה ישירה ספוילר ענק!

היום יש לנו טלוויזיה בשידור חי לצפייה ישירה ערוץ 13 לייב ואם היה מדובר בנטפליקס ישראל אולי היינו מקבלים את כל הפרקים מראש כמו עונה חדשה של סמוך על סול. אבל לא. קחו נשימה בטח עוד נקבל הרבה רגעים של מתח. עוד יהיה מענק חדש או מס הכנסה שלילי הרבה לפני הגמר.

דיווחים לייב כל הספויילרים החמים המירוץ למיליון עונת אולסטארס פרק 10 ההדחה של וובה ואלה צפייה ישירה ספוילרים אולסטארס 2020 כל הפרקים מי הדוח במירוץ למיליון ומי ממשיך לכיוון הגמר