הצגות ילדים בשבת מבצעים הנחות

הצגות ילדים בשבת כרטיסים מוזלים 

אז נעשה בשבת עם הילדים ? נצא לטיול בחיק הטבע או שניקח את הילדים לראות הצגה ונעביר שבת משפחתית ביחד ? הורים רבים מתלבטים כבר מיום חמישי הם לעשות בשבת עם הילדים ולכן הצגות ילדים בשבת הוא פתרון נח וזול .

טיול בשבת עם הילדים

טיול בשבת עם הילדים

כיום ניתן לרכוש כרטיסים זולים להצגות ילדים באמצעות מבצע סופר פריים או כרטיס 1+1 לקולנוע באמצעות אתר ההטבות של חברת כרטיסי האשראי שלכם . לאחרונה הושק מועדון הטבות נוסף המעניק כרטיס 1+1 במחיר מציאה לסרט קולנוע גם בסוף שבוע . בהמשך העמוד המלצות על טיולי שבת עם הילדים ! 

==



==

מסלולי טיול לילדים בשבת  דרגת קושי קלה 

פארק איילון קנדה

בלב צומת לטרון מוכר לכולם ותמיד מפתיע בשבילי בוסתנים וחורבות מרתקות שתזכיר לילדים הצגות ילדים מומלצות . קחו לפחות בקבוק מים אחד גדול , נעלי הליכה נוחות לכולם , וצאו לטייל בעמק המעיינות של פארק איילון חמש דקות מצומת לטרון בו שוכן מנזר השתקנים . בחניה של המנזר פעול מדי שבת שבת שוק דוכני אוכל קטן.

מנזר השתקנים לטרון

מנזר השתקנים לטרון

 

גן אברהם המדהים ברמת גן 

זה נראה כמו חול ומרגיש כמו אחד המקומות הקסומים במרכז הארץ. ברחוב משה שרת ברמת גן שוכן לו גן אברהם הכולל מתקנים לילדים  , פנינת טבע ענקית ורחבת היקף במרכז רמת גן, עלייה מרחוב הרצל ,  ללא רעשים מיותרים משאיר מקום לטייל בטבע העירוני בלב גינה היסטורית ומלאת חן . מומלץ ביותר לכל תשובי המרכז ולא רק .

כניסה לשוק נצרת ליד כנסיית הבשורה

כניסה לשוק נצרת ליד כנסיית הבשורה

 

הטיפים שלנו בחיסכון הצגות ילדים בשבת הצגות ילדים מומלצות

חפשו כרטיסים במחיר מוזל הטבות 1+1 בכרטיסי אשראי או בקופת בראבו * הביאו חטיפים מהבית ! קחו אתכם תיק עם מבחר חטיפים ושתייה ואלי גם הפתעה קטנה בתיק האוכל של הילדים ותוכלו לחסוך כסף רב בבילוי הצגות ילדים . בכסף שתחסכו תוכלו לבלות עם הילדים או פשוט לרכוש כרטיסים נוספים להצגות ילדים ! בעת רכישת כרטיסים להצגות ילדים באתר הרשמו לרשימת התפוצה ותקבלו עדכון על מופעים וכרטיסים מוזלים