הצגות ילדים מומלצות לשבת וימי הקיץ 2023

הצגות ילדים מומלצות לשבת וימי הקיץ 2023

רכזנו עבורכם הצגות ילדים מומלצות לשבת עם מחירי כרטיסים במבצע הנחות ומחירי סופר פרייס לבילוי עם הילדים בשבת  ! אז שתהיה לכם שבת נעימה המון הנאה ולא פחות חשוב לשמור על בטיחות בדרכים ולחזור לבית בשלום!

מיקי שלגיה ושבעת הגמדים הצגות ילדים מומלצות לשבת

כוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר) בהצגה מוזיקלית בתפקיד השלגיה. אבל לא סתם שלגיה שהיא בחורה טובה, יפה ואמיצה.

הסיפור הקלאסי של האחים גרים הופך למופע מלא בהומור, בצחוק, בשירים ובריקודים. המסר שהוא מעביר פשוט. האמינו בעצמכם, ביכולותיכם והיופיכם הפנימי והחיצוני, וכך תנצחו את הרוע, את הקנאה ואת השנאה.

שלגיה ושבעת הגמדים – מיקי

פו הדב הצגת ילדים הצגה מוסיקאלית לילדים עם לירן קנטרוביץ. ישראל גולדרט

הספר המופלא של א"א מילן, עליו גדלנו כולנו, שחוגג 95 שנה לכתיבתו. ועכשיו בהצגת ילדים מומלצת מתעורר לחיים בהצגה מוסיקלית חדשה ומרהיבה לכל המשפחה. כריסטופר רובין, חזרזיר, ארנב, אייה, ינשוף, קנגה, רו וכמובן, פו – הדב הכי טוב בעולם, יוצאים למסע שכולו הרפתקאות ומתח בדרך להחזיר את הדבורים ואת הדבש ליער מאה העצים.

לוח מופעים פו הדב – הצגה מוסיקאלית לילדים

העץ הנדיב הצגת ילדים תיאטרון הילדים הישראלי

בכל שלב בחייו כשהילד שב לבקר את העץ, מה הוא עושה?. הוא חוזר עם רצונות אחרים. אולם, העץ ממשיך לעשות כל שביכולתו על מנת לגרום לילד להיות מאושר.

עוד באתר פסטיבל פסלים חיים רחובות 2023 תאריכים שעות פעילות 

במהלך חייו מעניק העץ מעצמו אהבה רבה עד שנשאר גידם. אבל מאושר מעצם הנתינה. הצגה קסומה ומרגשת את הילדים על אהבה ללא תנאי ועל היכולת להקריב למען האחר.

איפה יש הצגה העץ הנדיב תיאטרון הילדים הישראלי 

 

קוגומלו משימה מהמאסטר הצגת ילדים 2023 מומלץ 

מאסטר הקפוארה של ישראל, מקבל משימה ממאסטר הקפוארה העולמי, להרים מופע שכמוהו עדיין לא נראה. קוגומלו מנסה ככל יכולתו לעמוד במשימה שקיבל אך נתקל בהפתעות בדרך… האם יצליח קוגומלו למרות הקשיים? האם מישהו נחלץ לעזרתו? בואו לגלות מה קרה ואולי גם אתם תזכו לפגוש את המאסטר… הצגה ערכית, חינוכית ולצד זאת הומוריסטית ומצחיקה עד דמעות.

פרטים נוספים מתי יש הצגות של קוגומלו משימה מהמאסטר