הרשמה לאח הגדול 2024 כך תפנו להפקה ואולי תכנסו לבית האח

הרשמה לאח הגדול 2024 כך תפנו להפקה ואולי תכנסו לבית האח

התרגשות גדולה. בימים אלו ניתן לפנות להפקת הראליטי מספר 1 בישראל ולהגיש מועמדות. איך מגיעים לבית האח לקראת העונה החדשה?. על כך בכתבה שלפניכם הרשמה לאח הגדול 2024 כך תפנו להפקה ואולי תכנסו לבית האח.

איך מגיעים להשתתף בעונה החדשה הרשמה לאח הגדול 2024

כידוע, ליהוק המשתתפים הוא אולי החלק הכי חשוב של כל סדרת ראליטי בישראל. חלק מהמועמדים מקבלים פנייה מההפקה ואילו חלק מהם מגיעים מועמדות באמצעות האתר אליו תוכלו להגיע מסוף הכתבה. לא פעם מדובר במועמדים עם נוכחות ברשתות החברתיות וכאלו שעשו דבר או שניים. גם אם מדובר באושיות רשת בתחילת דרכם.

עוד באתר רוח צפונית לצפייה ישירה סדרה חדשה בהוט פרקים מלאים

קבלו את – אתכם. העונה החדשה תתחיל בקיץ?

לא הרבה ידוע על העונה החדשה שצפויה להיות משודרת בערוץ 13 לצפייה ישירה. בית האח יעבור מספר שינויים ברוח התקופה. וכמו שכתבנו בעבר, מעריצי האח הגדול כבר נערכים לקראת ערב ההשקה הגדול. 

אגב מכתבות שפורסמו ברשת, ייתכן והדייר ליאל קוצרי, אחד הדיירים האהובים בעונה הקודמת יחזור לבית לעונה החדשה. אבל כל שידוע ליאל לא יגיע בתור דייר אלא בתור מראיין שיסקר את הנעשה בין הקירות, את היחסים בין הדיירים בבית באח וכל מה שנסתר מעין המצלמות. יגיע?. נאחל לו בהצלחה!. 

צפו בווידאו האח הגדול 2024 – כל הפרטים לפני העונה החדשה!

איך נרשמים?. ארבעה שלבים ואולי תכנסו לבית האח

בעמוד ההרשמה מקבלת את פני הגולשים הודעה חשובה. " ברוכים הבאים אח הגדול 2024! על מנת להשתתף במיונים לעונה החדשה עליכם למלא בטופס הבא את פרטיכם האישיים ולענות על כמה שיותר שאלות בשאלון המצורף בהמשך." (מומלץ לענות בכנות על כמה שיותר שאלות בשאלון על מנת להגדיל את הסיכויים שתוזמנו לאודישן)
בהצלחה, האח הגדול" .

השלבים הבאים ואולי תקבלו תשובה מההפקה

בהמשך התהליך תתבקשו להעלות תמונות שלכם, סרטונים עם דגש לנוכחות ברשתות החברתיות. שני שלבים חשובים הם התשובות האם השתתפת בעבר בתוכנית כלשהי ששודרה בטלוויזיה. קריטריונים חשובים נוספים הם מן הסתם שלב שבו המועמדים נדרשים להעלות סרטון וידאו קצר של עצמכם (כדקה) ולספר  מדוע אתם צריכים להיכנס לאח הגדול. מומלץ להעלות לפחות תמונה אחת ברורה ללא ריטושים וללא משקפי שמש.

כאן תוכלו להירשם ולהציג מועמדות לעונה החדשה